• Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli? - Page 21
Page 21 of 21

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 1:26 pm
by saab21
lawyer wrote:
Fri Jan 11, 2019 10:53 am
.... Bet tas vēl nebija viss - pa ceļam izleca paziņojums, ka pneimopiekare ir deaktivizēta :doh: Tā rezultātā, auto pakaļa lēnām nolaidās un stāvvietā iebraucu jau gandrīz to velkot pa zemi .....
izlasot šo, prātā nāk šis :D ..... https://www.youtube.com/watch?v=-vZ-zNrAZms

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 2:56 pm
by tranquillo
Varu šādu piedāvāt automātisko lādētāju piedāvāt :)
https://www.ikh.fi/en/smart-battery-cha ... rx-crx325a

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 3:02 pm
by lawyer
tranquillo wrote:
Fri Jan 11, 2019 2:56 pm
Varu šādu piedāvāt automātisko lādētāju piedāvāt :)
https://www.ikh.fi/en/smart-battery-cha ... rx-crx325a
Tas ir lietotu? Jaunu? Pa cik?

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 3:21 pm
by tranquillo
Laukos kādiem trim vajadzēja būt.
Mazlietotu par 35 naudiņām varētu nodot
Jaunu par 65 EUR, tikai pašlaik vēl man nav no Somijas sūtījums

Vēl ir jumpstarters = 89 EUR
https://www.ikh.fi/en/jump-starter-12000mah-crx-crx1221

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 6:46 pm
by Ainars
Ladetajs tads plaaksteris tik buus.. meklee kapeec nelaadee..

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 7:07 pm
by Vilcins
Degvielas sparuslam rādījumus vajag paskatīties, ja bmw ir beigts kaut viena sprausla viņš arī neleks

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 11:37 pm
by Arnijs
Klausi Aināru... ;) Lādētājs šajā gadījumā tiešām ir tikai plāksteris. Un dīzelim ziemā ir nepieciešams UZLĀDĒTS akumulators. Tas nav benzīnnieks, kas leks, ka tik knapi griež. Dīzeļmotoram ir nepieciešami minimālais 120 rpm/min. Benzīnam pietiek ar 70.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sat Jan 12, 2019 11:55 pm
by lawyer
Uzliku "plāksteri" :roll: Arī Podniekos to var izdarīt 8)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sat Jan 12, 2019 11:58 pm
by lawyer
Tik pagarinātāju labi ka vismaz vienu pietiekami garu atradu. Bet bembi varēja pat aizslēgt un garāžas vārtus aiztaisīt :roll:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 13, 2019 10:00 am
by Viensjaanis
Un SAAB fonā :dance:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 13, 2019 11:07 pm
by lawyer
Nostāvēja vienu nakti tā, bet zaļais indikators tā arī nebija no rīta iededzies :shifty: Tas nenorāda gadījumā, ka AKB iet uz beigām? :think:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 13, 2019 11:30 pm
by hofmaks
Vai arī auto elektronika nenormāli patērē. Pareizi lādēt aku.... ir noņemot klemmas!

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 13, 2019 11:30 pm
by Arnijs
lawyer wrote:
Sun Jan 13, 2019 11:07 pm
Nostāvēja vienu nakti tā, bet zaļais indikators tā arī nebija no rīta iededzies :shifty: Tas nenorāda gadījumā, ka AKB iet uz beigām? :think:
Tas norāda uz to, ka lādētājs par mazjaudīgu. Kā arī - normāls uzlādes cikls (tas gan tukšam AKB) ir diennakts.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 14, 2019 9:42 am
by lawyer
Par klemmēm piemirsu :doh:

Bet šorīt jau gaismiņa bija zaļa 8)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 14, 2019 10:09 am
by ifka
Minēšu - Tavs lādētājs ir ar procesora vadību un strādā pēc noteikta algoritma (t.i. spēlējas ar strāvām un spriegumiem un pilnvērtīgā uzlādes procesā iziet pilnu dažādu darbību ciklu - tsk. atsvaidzina, desulfatē utt.). Tam vajag noteiktu laiku - paskaties kas teikts instrukcijā.

Turklāt, cik saprotu, Tavam auto ir BOSCH "Silver" aku, kas ir nedaudz atšķirīgs no mainstream - var sagaidīt nelielu deviāciju no pamācībā aprakstītā.

Šamā sērija man vienmēr ir patikusi neraugoties uz to, ka specialistiem ir cits viedoklis. Marketinga ziņa tai savulaik bija apmēram šāda: "Pat tukšai baterijai vienmēr izdosies sagrabināt ko neko, lai iedarbinātu dzinēju...." Maksa par to bija visādi cunduri brīžos kad problēmām nevajadzēja būt.

Citādi ir tieši tā kā raxta Arnijs. Lai aku pilnībā uzlādētu vajag 24h. Jo ilgāk baterija ņem pretim strāvu, jo tā darbaspējīgāka. Labi, ka pirms lādēšanas vairs nav jāizdarās kā ar padomjlaika baterijām - jāpapildina elektrolīta šķidrums un jāmēra tā bļīvums, kas nozīmē drēbes izsvilinātus caurumus un brūnus pirkstus ;)

Empīriskā pieredze ar švakiem aku un aizvēsturiskiem lādētājiem ir šāda (sākuma punkts - iztukšīta baterija, ziema & uzlādes laiks 24h, izmisuma gadījumā 12h):

a) pieslēdzot darboties spējīgu lādētāju uzlāde nenotiek (ampermetra šautra neizkustas no vietas, lādēšanas indikators nedeg, lādētājs kluss neblurkšķ) - uz veikalu pēc jaunas baterijas.

b) lādēšanas process uzsākas sparīgi (strāva 3-5 A), bet ca desmit minūšu laikā uzlādes strāva nokrītas gandrīz līdz nullei. Šoreiz vēl kkaa pielādēsi un rīt piedarbināsi, bet visticamāk parīt bez lādēšanas čiks būs atkal klāt. Šāda gadījuma vismaz ir laiks izpētīt aku modeļu un cenu piedāvājumu & pašam pēc tā aizripināt.

c) sākums kā b), bet, izejot no baterijas atlikuša resursa, "lielā" uzlādes strāva plūdīs ilgāk. Pat tad kad tā samazinas - baterija joprojām tiek lādēta. Tāpēc arī tās 24h.