Vajadzīgi divi ikdienas auto
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Mazdu laikam pat par velti neņemtu, sievastēvam ir gadu atpakaļ atdzīta no Vācijas Mazda 6, 2007. Šis ilgi cīnījās ar elektrorūķi sliktas masas dēļ. Ziemā praktiski nebrauca, bet zem krāsas jau parādās brīnumi. Domāju, ka Mazda 3 tas pats bleķis vien ir.
Pats neesmu ar Mitsu saskāries, bet māsīcai pēdējo desmit gadu laikā ir tikai Mitsu. Pirmais bija 3000gt, tad kkāds 2005. Lancer "sūjmašīna", pēdējie divi Evo. Evo gan tika pirkti jauni, šī to marku slavē kā dažs labs koijotu. Rūsu ne uz viena neesmu manījis.
Es gan ieteiktu to pašu avensi, ar 2.0d d4d dzinēju. Nerūsē, ja nav nofists, arī nekas īpaši nelūzt.
Ja ļoti gribas auto bez rūsas, pat tādu, kuri pūst, ieteiktu skatīties uz tiem, kas ievesti no Itālijas. Bet tikko ievesti nevis gadus 5 atpakaļ.
Pats neesmu ar Mitsu saskāries, bet māsīcai pēdējo desmit gadu laikā ir tikai Mitsu. Pirmais bija 3000gt, tad kkāds 2005. Lancer "sūjmašīna", pēdējie divi Evo. Evo gan tika pirkti jauni, šī to marku slavē kā dažs labs koijotu. Rūsu ne uz viena neesmu manījis.
Es gan ieteiktu to pašu avensi, ar 2.0d d4d dzinēju. Nerūsē, ja nav nofists, arī nekas īpaši nelūzt.
Ja ļoti gribas auto bez rūsas, pat tādu, kuri pūst, ieteiktu skatīties uz tiem, kas ievesti no Itālijas. Bet tikko ievesti nevis gadus 5 atpakaļ.
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... gibhj.html Kā variants retāk lietojamam auto. Ja vien nav tabu arī uz bmw kā brendu tagad. Lai gan šim potenciāli plīstošo mezglu par kārtu mazāk kā e39 3.0D.
Vēl man īsti nav līdz galam saprotami aizspriedumi pret LPG - ar nosacījumu, ka tiek ielikta laba iekārta pie labiem meistariem, un plānotais nobraukums paredz, ka uzstādīšanas izmaksas tiks ātrāk kā gada laikā "atsistas". Edgar, ja atmiņa neviļ, Tev taču neviens gāzēts auto vēl nav bijis ilgtermiņa lietošanā, lai varētu izdarītu secinājumus?
Es par šo tāpēc, ka LPG ļauj paskatīties arī uz lielākiem motoriem. Tas nozīmē - foršāka un drošāka braukšana, izpaliek kaitinošais šujmašīnas efekts, lielāks resurss un līdz ar to mazāks risks iedzīvoties motoršādenā, piedevām saprātīgas izmaksas uz degvielu.
Iz pieredzes - drīz būs gads apkārt, kopš saimniecībā ieviests vojītis, kopā būs saripināts aptuveni 20k. Gāzes iekārta uzstādīta, ievedot Latvijā, pie lpgpower.lv. Tpfu tpfu tpfu, bet attiecībā uz šo mezglu nav ko komentēt, iet kā pulkstenis. Nekas neraustās, jaudas kritumu nejūtu, motortelpā nevienas liekas smakas, pat bāžot degunu pie trubām (pēc viena gada lietošanas gan arī nevajadzētu būt, pēc trim gadiem varbūt jāpārlasa gumijas šļaukas), arī pie izpūtēja stāvot, ne velna nepateiksi, ka dotajā brīdī tiek kurināta gāze. Un tad rodas loģisks jautājums - a kāpēc ne? Tikai senu aizspriedumu dēļ?
Un vēl - lai arī Saab'i rūsē, kļuvuši plastmasīgi un opeliski, problemās ar boostiem, DI, blablabla - labā ziņa ir tā, ka mēs zinām servisus, kur šos auto bez raizēm dzīt ar augstu ticamības momentu, ka tiks atrasta un novērsta īstā problēma. Un, reizēm uzklausot citu cilvēku žēlīgos pieredzes stāstus par viņu pamirušajiem auto, es nodomāju - bļin, šis tomēr ir vērā ņemams arguments par labu Saab. Tavā gadījumā tātad 9-5 2.3, bez puvuma pazīmēm, laicīgi apstrādāts pret rūsu visos galos.
Vēl man īsti nav līdz galam saprotami aizspriedumi pret LPG - ar nosacījumu, ka tiek ielikta laba iekārta pie labiem meistariem, un plānotais nobraukums paredz, ka uzstādīšanas izmaksas tiks ātrāk kā gada laikā "atsistas". Edgar, ja atmiņa neviļ, Tev taču neviens gāzēts auto vēl nav bijis ilgtermiņa lietošanā, lai varētu izdarītu secinājumus?
Es par šo tāpēc, ka LPG ļauj paskatīties arī uz lielākiem motoriem. Tas nozīmē - foršāka un drošāka braukšana, izpaliek kaitinošais šujmašīnas efekts, lielāks resurss un līdz ar to mazāks risks iedzīvoties motoršādenā, piedevām saprātīgas izmaksas uz degvielu.
Iz pieredzes - drīz būs gads apkārt, kopš saimniecībā ieviests vojītis, kopā būs saripināts aptuveni 20k. Gāzes iekārta uzstādīta, ievedot Latvijā, pie lpgpower.lv. Tpfu tpfu tpfu, bet attiecībā uz šo mezglu nav ko komentēt, iet kā pulkstenis. Nekas neraustās, jaudas kritumu nejūtu, motortelpā nevienas liekas smakas, pat bāžot degunu pie trubām (pēc viena gada lietošanas gan arī nevajadzētu būt, pēc trim gadiem varbūt jāpārlasa gumijas šļaukas), arī pie izpūtēja stāvot, ne velna nepateiksi, ka dotajā brīdī tiek kurināta gāze. Un tad rodas loģisks jautājums - a kāpēc ne? Tikai senu aizspriedumu dēļ?
Un vēl - lai arī Saab'i rūsē, kļuvuši plastmasīgi un opeliski, problemās ar boostiem, DI, blablabla - labā ziņa ir tā, ka mēs zinām servisus, kur šos auto bez raizēm dzīt ar augstu ticamības momentu, ka tiks atrasta un novērsta īstā problēma. Un, reizēm uzklausot citu cilvēku žēlīgos pieredzes stāstus par viņu pamirušajiem auto, es nodomāju - bļin, šis tomēr ir vērā ņemams arguments par labu Saab. Tavā gadījumā tātad 9-5 2.3, bez puvuma pazīmēm, laicīgi apstrādāts pret rūsu visos galos.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... eegxb.html
Pasties sho. Tirgo mehs, motorists no Nordes.
Pasties sho. Tirgo mehs, motorists no Nordes.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Tad jau motors bijis remontēts ja jau motorists, tiem vienmēr kautkas nav tā kā vajag kamēr neiebaz savu degunu iekšā
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Tas ir slikti?
200k+ km tak nevar but ideals motors bez iejauksanaas
200k+ km tak nevar but ideals motors bez iejauksanaas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
+ mazais nodoklis vel
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Lawyer, te:https://saabclub.lv/forums/20/86727?start=255 vīri ņēmās 2 gadus ar putām uz lūpām ieteikt pareizākos variantus, izvēlies, ko vēlies, bet skaidrs, ka tāpat izvēlēsies, ko pats vai sieva izvēlējās!
Vienam māte, otram kleita, bet skaidrs, ka ģimenes sirdsmieram vajag 3 auto: viens normāls, ar ko brauc uz darbu un un teātri. Otrs lētāks, ekonomiskāks vai citāds auto, ko pa laikam izmanto otrs ģimenes loceklis. Un trešais sirdij un ko paālēties vai braukt uz darbu, kad pirmais, otrais vai abi pārējie auto ir servisā
Vienam māte, otram kleita, bet skaidrs, ka ģimenes sirdsmieram vajag 3 auto: viens normāls, ar ko brauc uz darbu un un teātri. Otrs lētāks, ekonomiskāks vai citāds auto, ko pa laikam izmanto otrs ģimenes loceklis. Un trešais sirdij un ko paālēties vai braukt uz darbu, kad pirmais, otrais vai abi pārējie auto ir servisā
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Uz Fordiem skatījos, bet tie MK2 Focus jau ir rūsaini, pat 2007.gada
Attiecībā uz LPG esmu pietiekami noskatījies - nē, paldies Motora ilgmūžība nav gluži atkarīga tikai no tā tilpuma
Attiecībā uz BMW ar VS numuriem - tas nav ikdienas auto, ar tādu žēl būtu ikdienā braukt, kaut gan e34 ir bijis viens no maniem slapjajiem sapnīšiem Bet tagad m,an vajag uzticamu ikdienas instrumentu
Attiecībā uz LPG esmu pietiekami noskatījies - nē, paldies Motora ilgmūžība nav gluži atkarīga tikai no tā tilpuma
Attiecībā uz BMW ar VS numuriem - tas nav ikdienas auto, ar tādu žēl būtu ikdienā braukt, kaut gan e34 ir bijis viens no maniem slapjajiem sapnīšiem Bet tagad m,an vajag uzticamu ikdienas instrumentu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Volvo s80 no 2006 gada ar benzīna un diesel motoriem ir ņemami!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Bmw x3 pēc 06 gada ar 3.0d
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Par padsmit tūkstošu budžetu, manuprāt, neko labāku un uzticamāku neatrast. Kantorī ir šādas Toyotas, vispār bezproblēmu auto.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... bjnhx.html
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... bjnhx.html
SAAB un SUBARU
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Un kuram gan nevajag.. diemžēl skaudrā patiesībā ir tāda, ka 100% un pat ne tuvu drošs Tu nevari būt ne par vienu izvēli, tik vien kā mazināt riskus ar 1) atmetot modeļus, kas tiešām ir izteikti problemātiski; 2) meklēt braucamo ar labu, pārskatāmu vēsturi; 3) diagnosticēt pie pirkšanas pēc pilnas programmas; 4) skatīties uz tehnoloģiski vienkāršākiem braucamajiem; 5) utt. Bet, neskatoties uz to - tāpat laimes spēle, grozies kā gribi, auto tomēr ir viena tāda varen komplicēta uzparikte.
Kā arī, labs jautājums, ko katrs saprot ar "uzticams" - ar minimālu risku 1) neprognozēti palikt uz ceļa vai no rīta nespēt doties dienas gaitās, vai arī 2) ieberzties uz ilgstošiem un dārgiem remontdarbiem. Es liktu prioritāti uz otro - reizi pāris gados kaut kur palikt ir štrunts, ja vien bēdas risinājums nav laikietilpīgs un kosmosa cenās. Ja biežāk kā reizi gadā vai divos.. tad gan tas sāk palikt kaitinoši un parādās vēlme pēc "jaunāka" un "uzticamāka" auto. Kā, piemēram, bija ar mūsu eksperimentālos nolūkos iegādāto Chevy - pirmajā reizē paliku uz ceļa ar noklājušos starteri, taču evakuators 30, šrotā iegādāts praktiski jauns starteris 30, nomaiņa 20 - respektīvi, absolūti nesāpīgi. Otrā reizē noklājās kārba, tas gan bija bēdīgāk - 150 (vai pat 130) kārba, plus 200 nomaiņa. Te gan bija riska moments uz to, ka lietota kārba ir kaķis maisā.. Bet laimīgā kārtā izrādījās labu labā. Un, ja šie divi atgadījumi nebūtu iekrituši viena gada ietvaros, tad, ņemot vērā salīdzinoši nelielās remontizmaksas, nebūtu pat pieminēšanas vērtas. Aaahh, labojums - bija vēl viens gadījums ar potenciālu risku palikt uz ceļa, degvielas sūknis. Sūkni Arnis sazīmēja par (ja nemaldos) 50 euro, nomaiņa paša spēkiem sētvidū, veldzējoties ar alutiņu.
Manuprāt, risku palikt bez braucamā uz neprognozējamu laiku vislabāk mazina tas, ka ģimenē ir par vienu auto vairāk kā reāli nepieciešams.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Atmetu tos lētos variantus pa 2-3k EUR. Budžetu paaugstinu līdz 5-7k EUR.
Nav racionāli ekspluatēt ikdienā divus lielus auto. Vienam ir jābūt mazākam, tam, kuram MT. Sievai var atstāt lielāko ar AT.
Varianti:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bofnj.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... clbkg.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... dxkki.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bfmfl.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hlmmo.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ejclb.html
Veselais saprāts saka, ka ir jāpievēršas Toijotām... Civic neviena īsti nav adekvāta šajā cenu diapazonā... Kaut gan vilinošs ir tas Lancer...
Nav racionāli ekspluatēt ikdienā divus lielus auto. Vienam ir jābūt mazākam, tam, kuram MT. Sievai var atstāt lielāko ar AT.
Varianti:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bofnj.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... clbkg.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... dxkki.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bfmfl.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hlmmo.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ejclb.html
Veselais saprāts saka, ka ir jāpievēršas Toijotām... Civic neviena īsti nav adekvāta šajā cenu diapazonā... Kaut gan vilinošs ir tas Lancer...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Focus varētu biūt mazliet klusāks un komfortablāks par Corollu, bet viņā aizmugurē praktiski nav vietas! Ja pie stūres ir vīrs ar 180+ cm un garām ekstremitātēm, tad aiz viņa, starp priekšējā sēdekļa atzveltni un aizmugerējo sēdekli, uz grīdas var nolikt tikai datorsomu. Iesēsties tur ir praktiski nereāli. Bildēs priekšējie sēdekļi ir pamatīgi aizbīdīti uz priekšu, pie stūres šādā sēdekļu stāvoklī neiesēsties.
Paskaties Toyotas dīleru mājaslapas, viņiem ir sadaļas lietoti auto. Bieži vien tie auto, kas ir šajās sadaļās, nav ss.lv. Toyotas dīleri baigi skrupulozi skatās uz lietotajiem ko tirgo, tur ieberziena iespēja ir stipri maza.
Paskaties Toyotas dīleru mājaslapas, viņiem ir sadaļas lietoti auto. Bieži vien tie auto, kas ir šajās sadaļās, nav ss.lv. Toyotas dīleri baigi skrupulozi skatās uz lietotajiem ko tirgo, tur ieberziena iespēja ir stipri maza.
SAAB un SUBARU