Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by lawyer »

Latvijas auto, divi īpašnieki pirms manis, katru gadu TA izieta ar pirmo reizi. Reāli 179k km uz odo. Rūsu nekur neredz pagaidām.

Biju pirms tam nedēļu nobraucis ar nomas IS250, tas šķita tīri OK, kaut arī bija acīmredzami sists, airbagi bijuši izšauti. Bagāžnieks izturēja hokeja vārtsarga somas testu. Sīčiem vietas aizmugurē pietiekami. Jaudas gana visos ātrumos, komforts labs, arī uz bruģa ar 17" ripuļiem zobi neklaudz.

Izbraucot ar šo balto, secināju - tas ir jūtami labāks par nomas auto, klusāks, salons vispār pamatīgs kā klints. Bamperis gan arī aizmugurē ir bijis uzdauzīts, bet tas sīkums. Dzinējs arī dzirdams tikai pie augstākiem apgriezieniem. Kārba slēdzas vispār nemanāmi, uz pārslēgiem reaģē zibenīgi. Stereo gan nav Mark&Levinson, vienkārši "Lexus", bet tāpat skan ļoti labi. Ir 6cd mainītājs + AUX ieeja. Neko arī vairāk nevajag īsti. Sieviete pārdeva, jo bizness dēļ COVID-19 praktiski apstājies. 6000 EUR. Nokaulēju 500 EUR par riepām :mrgreen:

Priekšējās riepas bija bēdīgas, tādēļ tās ARTEHā vakar nomainīju pret jaunām - General Tyre Altimax One 235/45/17, esot labas. Virsū ir oriģinālie diski, baigi platie gan - 8.0J, aizmugurē stāv vispār 245/45 ripuļi :shifty: Ziemas riteņu komplekta nav. Domāju, paņemt vēl vienu tādu pašu disku komplektu un ziemenes uz 235/45/17. Negribu jāties ar riteņiem tā, kā bija ar bembi. Domāju vēl par šaurākiem 17" diskiem no Mazda, Honda vai Toyota un riepām 225/50/17, kur lielāka izvēle, bet ehhhhh, atkal ka tik nesasipšos meistarībā :mrgreen:

Pirmais, ko izdarīju, pasūtīju gumijas paklājiņu komplektu pa 39 EUR. Nākamnedēļ dosimies uz TUF apkopties. Dēļ keylessGo ir papildus imobilaizers uzstādīts, pēc izskata vai nu skybrake vai black bug. Bet pults diemžēl tikai viena, būs jāuztaisa otra.

Kādēļ tieši Lexus? Gribēju lielāku komfortu - tādēļ tikai RWD ar vismaz sešcilindru benzīnu, japāņu kvalitāte un uzticamība bija ļoti nozīmīgs aspekts. No ārpuses ļoti glīts tas ir. Iekšpusē viss labi, izņemot viduskonsoli, varēja būt glītāka, bet var pierast. GS likās pārāk liels un sarežģīts. Gribējās jau BMW f10 vai f11, bet tiem labi sešcilindrinieki maksā kosmosu vēl. e60/61 ir vienkārši pretīgs. e90 sešcilindrinieki parasti nāk tikai ar to riebīgo paneli, kurā ir tas izaugušais displejs pa vidu - vēmiens nāk, uz to skatoties, to es nespētu. Un arī neticu gluži tiem e90, paziņām ir bijušas dīvainas problēmas ar tiem (barošanas vads no AKB pārtrūkst, centrālais panelis atņirdzas utml.) :shifty: 4-tā, 6-tā sērija pārāk dārgi visos aspektos. MB modernajiem nav laba slava nevienam (?). Jaguar? Tad jau uzreiz labāk iešaut kājā... Amo? Pfffff... Porsche? Pirmās paaudzes Panamera izskatās pēc uzblīduša kurkuļa un pat ar to visu dārga, otrās paaudzes Panamera - sapnītis, protams :mrgreen:
Attachments
IMG_20200703_163051.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by lawyer »

Piemetinot vēl par aprīkojumu - ir kārtīga, melna āda uz sēdekļiem, plastmasas paneļi visur melni un mīksti, cietas plastmasas ļoti maz, sēdekļi priekšējie elektriski, apsildāmi ar ventilāciju un atmiņu, divu zonu ACC, 6cd mainītājs ar AUX ieeju, divas 12v ligzdas. Logi un spoguļi protams, elektriski. Gaismām kaut kāda automātika, dienas gaišajā laikā spīd, šķiet gabarīti vai dienas gaismas.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by ZZ_ZingZeng »

Kolēģim savulaik bija tevis pieminētais nomas IS250, ņēma jaunu no salona, viņs tā par to spļaudījās, jo ziemā pa pļuru nekādi nevarēja pabraukt, visu laiku pakaļu nesa prom, nebija saķere, beigās ņēma, pārdeva un nopirka Audi A3.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by andrejsb »

Kā ar apetīti tam 2,5l?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by lawyer »

Pa šoseju pie 100-120 km/h rādīja ap 8L/100km 98E(E5). Rīgā pa dienu rādīja ap 11-12L/100km. Sastrēgumstundās gan nemēdzu braukt.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by lawyer »

Vidējā apkope izmaksāja 250 EUR - dzinēja eļļa (MEGUIN), eļļas filtrs, gaisa filtrs, salona filtrs, dzesēšanas šķidrums, bremžu šķidrums. Tas bija iekš TUF.

Nomainīšu eļļu kārbā arī, tas būs pie RAAP.

Būs arī nedaudz jāparemontē piekare, viens amortiņš aizmugurē iztecējis, priekšā dažas bukses jānomaina. Bukses visas OE, jāsūta, uz vietas LV nekur nav. Amortiņi - KIP.

Tas nebūs lēti, bet ceru, ka uz ilgu laiku :roll:

Manos ikdienas maršrutos patēriņš ir nostabilizējies pēc kompja uz 8.8-8.9L/100km 98E. Nav slikti priekš 2.5 V6 208zs RWD benzīnnieka ar J8.0 diskiem 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by KoreFun »

Es tiešām nesaprotu kā Tev vislaik sanāk dabūt tik dārgas apkopes, nemazu remonta sarakstu un priecāties no tā visa..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by Ainars »

250eur tipa ir dārgi? Tas ir serviss, kur gan jau stunda maksā 30eur+, nevis pats savā garaazaa baksties. Viss kopā droši 2-3 stundas, tas nozīmē ka darba izmaksas vien jau tuvu 100eur..
Nu un eļļa klientam ar uzcenojumu 300% pa kādi 8-10 eur/litrs, pārējais tas pats..
Protams tas viss, ja Lawyer ir tā sauktais "klients no malas parastais" :mrgreen:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Milicis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 173
Joined: Wed Oct 04, 2017 12:44 am

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by Milicis »

Jocīgi tikai, ka šādam izplatītam modelim detaļas nav uz vietas...
V70 un Saab 9-3
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by Arnijs »

Ainars wrote: Thu Jul 16, 2020 8:51 pm 250eur tipa ir dārgi? Tas ir serviss, kur gan jau stunda maksā 30eur+, nevis pats savā garaazaa baksties. Viss kopā droši 2-3 stundas, tas nozīmē ka darba izmaksas vien jau tuvu 100eur..
Nu un eļļa klientam ar uzcenojumu 300% pa kādi 8-10 eur/litrs, pārējais tas pats..
Protams tas viss, ja Lawyer ir tā sauktais "klients no malas parastais" :mrgreen:
Ainār.... Tas IR dārgi, ja izdarīts ir ticis tikai tas, kas uzrakstīts. Man premium gala detaļās un materiālos salasījās (Speciāli paskatījos šim modelim) ap 130Eur (bez atlaidēm) Darbs - ne vairāk par 2 st. Tātad - darba stunda =60Eur Savukārt, ja būtu mainītas arī sveces, tad kopsummā tas būtu lēti (sveces = sotaks komplektā)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by Ainars »

Arni. Man gluži vienalga cik viņš tērē savā auto apkopēs, bet ir uzbriedis jautājums, kāda velna pēc viņš nebrauca pie tevis, ja tev ir 2x lētāk?
Un arī otrs no šī izrietošs jautājums, kas skar viņa jau bijušo auto e39, ar ko tik ilgi mocījās pa kaktu kantoriem metadamies ar naudu, ka beigaas sabeidza un tā arī neatrisināja problēmas ar dzinēju?

Tas kas nopirka to auto, uzreiz aizveda pie normāla speciālista un saveda visu kārtībā kā nākas..

Man piemēram nekad mūžā neienāktu prātā vest Lexus uz Mercedes servisu. Kāda velna pēc? Neticu, ka lexusam nav sava sakariga servisa.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by lawyer »

TUF izvēlējos, jo tie ņemoties arī ar Lexus. Cita alternatīva ir tikai Toyota/Lexus dīleri. Vismaz netā neko prātīgu neatradu...

YTC no manis ir tālu diemžēl... un tikt no turienes prom bez auto pēc tam ir ļoti problemātiski...

Dzinēja eļļas cena rēķinā norādīta EUR 6.61/L + 21% PVN.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by Arnijs »

lawyer wrote: Fri Jul 17, 2020 12:26 pm TUF izvēlējos, jo tie ņemoties arī ar Lexus. Cita alternatīva ir tikai Toyota/Lexus dīleri. Vismaz netā neko prātīgu neatradu...

YTC no manis ir tālu diemžēl... un tikt no turienes prom bez auto pēc tam ir ļoti problemātiski...

Dzinēja eļļas cena rēķinā norādīta EUR 6.61/L + 21% PVN.
Maiņas auto diemžēl šobrīd ir ilgtermiņa īrē, bet šo var risināt. Kkādas rezerves ir. Domājams, nākošgad spēsim piedāvāt maiņas auto ikvienam servisa apmeklētājam un - dažādām gaumēm... Young, old,elektro, diesel, gas, petrol timer with/ without roof ...Pickup, Cargo, tow truck also include :D
Eļļa - pa lēto... Mēs zem 10Eur/ litrā sintētikas lauciņā īpaši neko nepiedāvājam, ja klients skatās uz savu auto ilgtermiņā un vēlas kvalitatīvu produktu.
Ņemties ar Lexus nozīmētu specifisku lietu remontu, OEM daļu piedāvājumu, Lexus- specializētās datorprogrammas etc. Samainīt eļļas , filtrus, kolodkas, ritošo, ir spējīgs jebkurš sakarīgs serviss pat bez speciāla aprīkojuma. arī mēs to sekmīgi darām un - pateicoties blīvi (un dažādu automarku) apdzīvotam mikrorajonam, pie mums brauc visi, kas ir uz 4 riteņiem. Esam apkalpojuši arī 2-riteņu, t.sk specializēto transportu. Pieredze un iespējas aug.
Ainār (pilnīgi saprotu, ka Tev vienalga par izcenojumiem bet TUF liekas nedaudz pārspīlēts savos 250Eur) Jā , arī pie mums - lai dabūtu cenu /2, nāktos pielietot visādus lētā gala aftermarket. /2 nebūs, bet uz (ap) 180 iekļautos bez problēmām.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by lawyer »

Protams, to, ka TUF tā īsti līdz galam neņemas ar Lexus, es sapratu tikai pēc apkopes un piekares diagnostikas, un garākas sarunas ar servisa pieņēmēju, kaut gan no viņu mājas lapas info var spriest pilnīgi pretēji - ilgi un visu darām ar Lexus... Sliktu neko jau par viņiem nav pamata teikt...

Protams, es labprāt izmantotu YTC pakalpojumus, bet tā loģistika tagad galīgi nerullē... darba dienas jau tā ir drausmīgi saspringtas. Servisa maiņas auto, protams, būtu lieliski. Uz nākamo eļļas maiņu varētu braukt uz YTC :roll:

Kāds zin kaut ko vairāk par KIP amortiņiem? Cik atradu netā, tas ir kaut kāds vācu "top" brends, kas apgādā MB nikno galu... bet info vispār pamaz... 120 EUR par vienu aizmugurējo amortiņu parasto gāzes/eļļas nav maz, bet nav arī daudz manuprāt. Man te svarīgi, lai tas nebūtu jāmaina katru gadu...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Salīdzinājumam - ikdienas Lexus IS 250 2007 2.5 V6 VVT-i AT 6

Post by KoreFun »

Edgar, Tava mašīna ar hokeja nūju uz restes ir Toyota Altezza, kāds sakars tam ar vācu OE detaļām?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply