Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Jau sen domāju, ka vajag uztaisīt atsevišķu topiku, kur apspriest apskatītos Saab.
Nav noslēpums, ka vairāki no mums ik pa laikam aizskrien apskatīt ko jaunu, kas piedāvājumā parādījies, kaut vai intereses pēc.
"Ko tik netā nevar atrast" pārak plašs jēdziens un arī ne gluži šaja tēmā, tāpēc veru vaļā šo.
Sorīt no rīta pavēru vaļā ss.lv un ieraudzīju vienu, kuru braucām skatīties pirms vairakiem mēnešiem, kad sākām meklēt draugam Saab. Beigās gan paņema aero ar taureni un veco priekšu, jo izdevās iemainīt pret veco mašīnu un piemaksāt, ja nebūtu taurenis un veiksmīgais barteris, drošvien, ka būtu ņēmuši šo:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gbpoo.html
Ja kādam interesē, šo Grifinu bijām skatīties pirms vairākiem mēnešiem, atrodas Rāmavā.
Motors ar 200hp, gāja labi, klusi, tomāts slēdzās labi, virsbūvei bija, kur piesieties, bet katrā ziņā nekas liels, arī rūsas nekādas baigās neatceros.
Za to salons, kā saglabāts, pārņēma tik glamūrīga sajūta iesēžoties. Pakaļbeņķi vispār kā jauni, gaišā krēmkrāsas āda [ne brūnā], pilnā koka apdare, vispilnākā ko esmu redzējis, pat uz tomāta lielā kloķa bija koks, uz pakaļējā pepeļņika, palodzes utt! Pie kam tā apdare, nu ļoti svaiga, pirmo reizi man viņa no sirds patika, šādā izpildījumā, noteikti.
Salons atstāja ļoti spēcīgu iespaidu, pie kam, praktiski, nemaz negrabēja.
Par tehniskām lietām neko daudz nepastāstīšu, tur jāved gudrākam, likās, ka viss pa lielam kārtībā, cik izbraucu.
Vienīgas, kas nepatika kopumā, ka sedans ar lielo priekšu un R15 ar mīksto piekari nav priekš manis + tomāta patēriņš, ja daudz pa pilsētu sanāk braukt, bet pats tomāts gan man patiktos. :laugh:
Pats īpašnieks ļoti sakarīgs. Domāju, ka cena īpaši nav runājama, ja būtu, tad jau sen būtu pārdevis. Viņš diezgan nelokāmi un labu laiku viņu pirms skates tirgoja pa 750ls, sakot, ka, ja to viņš par viņu nedabon, tad nepārdod un šad tad brauka pats, domāju jau, ka blefo, lai cenu nesit nost, acīmredzot, ka nē, jo, ja gribētu pārdot, sen jau būtu kādam kaut ko atlaidis un pārdevis. :)
Tagad, izskatās, ka ar jaunu skati grib 1000ls, nezinu, ko viņš darījis uz skati un vai apdauzītie lietie diski un vizuālie mazie kasjaki tie paši, bet, ja kāds meklē nenojātu Saab, kurā, tiešām ir prieks sēdēt, ir vērts apskatīt.
Šis ir skaistākais 9k salons, kādā esmu sēdējis. :)
Nav noslēpums, ka vairāki no mums ik pa laikam aizskrien apskatīt ko jaunu, kas piedāvājumā parādījies, kaut vai intereses pēc.
"Ko tik netā nevar atrast" pārak plašs jēdziens un arī ne gluži šaja tēmā, tāpēc veru vaļā šo.
Sorīt no rīta pavēru vaļā ss.lv un ieraudzīju vienu, kuru braucām skatīties pirms vairakiem mēnešiem, kad sākām meklēt draugam Saab. Beigās gan paņema aero ar taureni un veco priekšu, jo izdevās iemainīt pret veco mašīnu un piemaksāt, ja nebūtu taurenis un veiksmīgais barteris, drošvien, ka būtu ņēmuši šo:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gbpoo.html
Ja kādam interesē, šo Grifinu bijām skatīties pirms vairākiem mēnešiem, atrodas Rāmavā.
Motors ar 200hp, gāja labi, klusi, tomāts slēdzās labi, virsbūvei bija, kur piesieties, bet katrā ziņā nekas liels, arī rūsas nekādas baigās neatceros.
Za to salons, kā saglabāts, pārņēma tik glamūrīga sajūta iesēžoties. Pakaļbeņķi vispār kā jauni, gaišā krēmkrāsas āda [ne brūnā], pilnā koka apdare, vispilnākā ko esmu redzējis, pat uz tomāta lielā kloķa bija koks, uz pakaļējā pepeļņika, palodzes utt! Pie kam tā apdare, nu ļoti svaiga, pirmo reizi man viņa no sirds patika, šādā izpildījumā, noteikti.
Salons atstāja ļoti spēcīgu iespaidu, pie kam, praktiski, nemaz negrabēja.
Par tehniskām lietām neko daudz nepastāstīšu, tur jāved gudrākam, likās, ka viss pa lielam kārtībā, cik izbraucu.
Vienīgas, kas nepatika kopumā, ka sedans ar lielo priekšu un R15 ar mīksto piekari nav priekš manis + tomāta patēriņš, ja daudz pa pilsētu sanāk braukt, bet pats tomāts gan man patiktos. :laugh:
Pats īpašnieks ļoti sakarīgs. Domāju, ka cena īpaši nav runājama, ja būtu, tad jau sen būtu pārdevis. Viņš diezgan nelokāmi un labu laiku viņu pirms skates tirgoja pa 750ls, sakot, ka, ja to viņš par viņu nedabon, tad nepārdod un šad tad brauka pats, domāju jau, ka blefo, lai cenu nesit nost, acīmredzot, ka nē, jo, ja gribētu pārdot, sen jau būtu kādam kaut ko atlaidis un pārdevis. :)
Tagad, izskatās, ka ar jaunu skati grib 1000ls, nezinu, ko viņš darījis uz skati un vai apdauzītie lietie diski un vizuālie mazie kasjaki tie paši, bet, ja kāds meklē nenojātu Saab, kurā, tiešām ir prieks sēdēt, ir vērts apskatīt.
Šis ir skaistākais 9k salons, kādā esmu sēdējis. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
OG sedans.... Kā man viņi patīk no ārpuses... :S Mož savējo tirgot nost:blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tika apskatīts šitais: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gxngb.html
Pēc VIN tas ir 1997.gada jubilejnieks, 2,3 LPT.
Vizuāli no ārpuses bija OK, sēdekļi un salona apšuvums arī OK. Piekare arī šķita OK.
Manis pamanītie defekti papildus šeit minētajam: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 9955#49955
1. Priekšējie bremžu kluči jāmaina,
2. Riepas nodilušas - varbūt vienu vasaras sezonu vēl izvilks,
3. Klimats nestrādāja - pūta visu laiku tikai karsto gaisu (it kā tagad esot sataisīts),
4. Mistisks slapjums bagāžniekā un zem aizmugures sēdekļiem (saimnieki teica, ka logu šķidrums esot izlijis tieši pirms mūsu tikšanās).
5. Šķita arī, ka sajūgs mēdz izslīdēt.
Aizdomīgu mani sāka darīt tas, ka saimnieki pēkšņi sāka visādi izlocīties no diagnostikas Vikingos. Varbūt cits var izmēģināt veiksmi.
Pēc VIN tas ir 1997.gada jubilejnieks, 2,3 LPT.
Vizuāli no ārpuses bija OK, sēdekļi un salona apšuvums arī OK. Piekare arī šķita OK.
Manis pamanītie defekti papildus šeit minētajam: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 9955#49955
1. Priekšējie bremžu kluči jāmaina,
2. Riepas nodilušas - varbūt vienu vasaras sezonu vēl izvilks,
3. Klimats nestrādāja - pūta visu laiku tikai karsto gaisu (it kā tagad esot sataisīts),
4. Mistisks slapjums bagāžniekā un zem aizmugures sēdekļiem (saimnieki teica, ka logu šķidrums esot izlijis tieši pirms mūsu tikšanās).
5. Šķita arī, ka sajūgs mēdz izslīdēt.
Aizdomīgu mani sāka darīt tas, ka saimnieki pēkšņi sāka visādi izlocīties no diagnostikas Vikingos. Varbūt cits var izmēģināt veiksmi.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Iesaku aizmirst par to auto ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Ko nozīmē 9000 jubilejas modelis???:dry:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Es arī paskatījos tirgū un man iesvērās šis 9-3 savdabīgais eksemplārs no ss:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... epjoj.html;
Wheels/tires:
eta beta 20" x 8. 0
Falken 20" 225/30
chassis:
kw suspension inox line variant 2 coilovers
powerflex front arm bushing kit
custom tank rubber front arm second bushing set
maptun front brakes with 6pot caliper, 336 2piece drilled discs
zimmerman rear brake discs, custom drilled
front/rear stainless sport brake fluid lines
8mm flanges for rear wheels
engine:
maptun stage 5 ecu - 310hp/420nm
td04hl-16t turbocharger
bosch 460cc fuel injectors
samco sport red silicone turbo hose kit
forge aluminium intercooler
wössner forged pistons
polished engine cover
gearbox:
factory 6spd manual gearbox
spec stage 2+ clutch kit
taliaferro shortshift kit
esxaust:
exhaust manifold from saab 9-3ss aero 2007
maptun downpipe with race kat
custom stainles 3" exhaust system with 63mm custom mufflers
powerflex exhaust bushing kit
interrior:
sparco roadster 2 seats
custom leather door panel inners
ice:
alpine tme-m780 lcd monitor
hertz ml3000 subwoofer
Marka Saab 9-3
Izlaiduma gads: 2003 jūnijs
Motors: 2.0 benzīns
Ātr.kārba: Manuāla 6 ātrumi
Nobraukums, km: 155 000
Krāsa: Melna
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... epjoj.html;
Wheels/tires:
eta beta 20" x 8. 0
Falken 20" 225/30
chassis:
kw suspension inox line variant 2 coilovers
powerflex front arm bushing kit
custom tank rubber front arm second bushing set
maptun front brakes with 6pot caliper, 336 2piece drilled discs
zimmerman rear brake discs, custom drilled
front/rear stainless sport brake fluid lines
8mm flanges for rear wheels
engine:
maptun stage 5 ecu - 310hp/420nm
td04hl-16t turbocharger
bosch 460cc fuel injectors
samco sport red silicone turbo hose kit
forge aluminium intercooler
wössner forged pistons
polished engine cover
gearbox:
factory 6spd manual gearbox
spec stage 2+ clutch kit
taliaferro shortshift kit
esxaust:
exhaust manifold from saab 9-3ss aero 2007
maptun downpipe with race kat
custom stainles 3" exhaust system with 63mm custom mufflers
powerflex exhaust bushing kit
interrior:
sparco roadster 2 seats
custom leather door panel inners
ice:
alpine tme-m780 lcd monitor
hertz ml3000 subwoofer
Marka Saab 9-3
Izlaiduma gads: 2003 jūnijs
Motors: 2.0 benzīns
Ātr.kārba: Manuāla 6 ātrumi
Nobraukums, km: 155 000
Krāsa: Melna
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Jau apspriests. Neaizmirsti atrādīt, kad būsi paņēmis.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tas tak Stefa SAABis...:ohmy:gudrelis wrote:Es arī paskatījos tirgū un man iesvērās šis 9-3 savdabīgais eksemplārs no ss:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... epjoj.html;
Wheels/tires:
eta beta 20" x 8. 0
Falken 20" 225/30
chassis:
kw suspension inox line variant 2 coilovers
powerflex front arm bushing kit
custom tank rubber front arm second bushing set
maptun front brakes with 6pot caliper, 336 2piece drilled discs
zimmerman rear brake discs, custom drilled
front/rear stainless sport brake fluid lines
8mm flanges for rear wheels
engine:
maptun stage 5 ecu - 310hp/420nm
td04hl-16t turbocharger
bosch 460cc fuel injectors
samco sport red silicone turbo hose kit
forge aluminium intercooler
wössner forged pistons
polished engine cover
gearbox:
factory 6spd manual gearbox
spec stage 2+ clutch kit
taliaferro shortshift kit
esxaust:
exhaust manifold from saab 9-3ss aero 2007
maptun downpipe with race kat
custom stainles 3" exhaust system with 63mm custom mufflers
powerflex exhaust bushing kit
interrior:
sparco roadster 2 seats
custom leather door panel inners
ice:
alpine tme-m780 lcd monitor
hertz ml3000 subwoofer
Marka Saab 9-3
Izlaiduma gads: 2003 jūnijs
Motors: 2.0 benzīns
Ātr.kārba: Manuāla 6 ātrumi
Nobraukums, km: 155 000
Krāsa: Melna
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Mhm... :ohmy:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Vai kautko zini par šo auto?lawyer wrote:Iesaku aizmirst par to auto ;)
2003. 9-5 W 2,3 t
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tev loģika laikam nav stiprā puse. Ja jau viņš negrib uz vikingiem braukt, tad nav sevišķi daudz variantu kāpēc tas tā ir.GuntisG wrote:Vai kautko zini par šo auto?lawyer wrote:Iesaku aizmirst par to auto ;)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Es tikko izdomaju ka var bezmaksas iziet diagnostiku Vikingos! :laugh: :blush:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tieši tā - rakstītais jau dod pamatu uzskatīt, ka tas nav laika tērēšanas vērts eksemplārs ;)defektivais wrote:Tev loģika laikam nav stiprā puse. Ja jau viņš negrib uz vikingiem braukt, tad nav sevišķi daudz variantu kāpēc tas tā ir.GuntisG wrote:Vai kautko zini par šo auto?lawyer wrote:Iesaku aizmirst par to auto ;)
"Tikko logu mazgāšanas šķidrums izlijis" - vienlaicīgi bagāžniekā un aiz priekšējiem sēdēkļiem :woohoo: :silly: :laugh: :laugh: :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Šitais apmēram tā pat kā, kad mēs ar vienu kolēģi bijām Rumbulā auto skatīties. Tas viss notika ziemā pie normāliem mīnusiem - atnākam auto jau darbojās un šis saka, ka iesildījis jo durvis esot aizsalušas :)lawyer wrote:Tieši tā - rakstītais jau dod pamatu uzskatīt, ka tas nav laika tērēšanas vērts eksemplārs ;)defektivais wrote:Tev loģika laikam nav stiprā puse. Ja jau viņš negrib uz vikingiem braukt, tad nav sevišķi daudz variantu kāpēc tas tā ir.GuntisG wrote: Vai kautko zini par šo auto?
"Tikko logu mazgāšanas šķidrums izlijis" - vienlaicīgi bagāžniekā un aiz priekšējiem sēdēkļiem :woohoo: :silly: :laugh: :laugh: :D
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Par ideju alus no tevis:laugh:Malder wrote:Es tikko izdomaju ka var bezmaksas iziet diagnostiku Vikingos! :laugh: :blush:
2003. 9-5 W 2,3 t