Dienas prieks

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dienas prieks

Post by edijs »

Pareiz, viens laikam no Tevis nāca. Bet nav teikts, ka šis, kopā krājumos bija trīs. 8) Vienu paņēma Ifka, otrs šim auto, trešo likšu uz savam otram 9k. Oriģinalitāte gan tiks pabojāta līdz ar to, bet man šis spoileris patīk vairāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dienas prieks

Post by Kudinsky »

Šodien secināju, ka uz jaunās P80 (E22) es ar saviem 110 km/h esmu ļoti neinteresants ceļu policijas ekipāžām.
P.S. īpasi nervozajiem varu atklāt, ka uz auto ir Saabclub atpazīšanās zīmes. :o
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas prieks

Post by elmo »

Kudinsky wrote:Šodien secināju, ka uz jaunās P80 (E22) es ar saviem 110 km/h esmu ļoti neinteresants ceļu policijas ekipāžām.
P.S. īpasi nervozajiem varu atklāt, ka uz auto ir Saabclub atpazīšanās zīmes. :o
110 neņem, nav interesanti, ja vien nav zīme 70. :roll: Ja būs 115-120, tad jau visticamāk nometīs mierā!
Turklāt 110 pēc spidometra, reāli dabā ir bišķu mazāk, ja vēl atrēķina 3 km/h kļūdu, tad nav pat jēga ķēpāt papīrus.

Un lai tie drudžainie spidometra vērotāji man parāda kaut vienu, kas dzīvojamajā zonā tiešām brauc ar 20 vai barona ielā ar 30, un kas patiešām ievēro DUS uzstādīto zīmi 5km/h, nepārkāpjot šo ātrumu vismaz 2-3x.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dienas prieks

Post by lawyer »

Nu, dzīvojamās zonās braucu max 30km/h, jo pamatā tās ir saliktas vietās, kur bērni dauzās apkārt, kaut gan arī šīs zīmes ir saliktas tagad daudzās brīnumainās vietās - var pamatīgi uzrauties, jo mentiem ik pa laikam patīk tajās padežurēt :shifty:

Pirms pāris vasarām mani ments paņēma uz Saulkrastu apvedceļa par 120+km/h (pie 100km/h zīmes) apdzīšanu veicot - teica, ka apdzīšana nav izņēmums no +20km/h tradīcijas :whistle: Un par līdz +20km/h sen neviens arī mani nav aizticis :whistle:

P.S. Barona ielā nav kur ieskrieties, ja vien nav nakts vidus, lai diži pārsniegtu tos 30km/h - visu laiku kās ir kaut kur jāpalaiž :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas prieks

Post by elmo »

Vecīt, bet 30 taču ir +50% vairāk par atļauto! Tikpat cik 135 atļauto 90 vietā.
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dienas prieks

Post by intervall »

Tagad varēšu braukt arī ar traktoru :lol:
Attachments
20170331_093459.jpg
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dienas prieks

Post by edijs »

elmo wrote:Vecīt, bet 30 taču ir +50% vairāk par atļauto! Tikpat cik 135 atļauto 90 vietā.
Hm, šādi vēl nebiju rēķinājis.. Ir nācies šo izmantot kā argumentu sarunā ar CP? :mrgreen: Sak', man tak tikai 127, tas ir krietni labāk par 30 dzīvojamā zonā!!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dienas prieks

Post by lawyer »

Būtiskākā atšķirība tur ir tā, ka +10km/h var dabūt aiz neuzmanības, bet + 45 km/h tikai ar nodomu, vienalga no kāda atļautā tiek mērīts ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dienas prieks

Post by edijs »

Nesaki vis.. arī 135 ar žiperīgu Saabu var uztīt viens divi, bez iepriekšēja nodoma veikt tik nopietnu pārkāpumu. Ej uz kulturālu apdzīšanu, piemēram, autobuss brauc uz 90, tu plāno ieskrieties līdz max 110, jo ceļš taisns un tukšs, skriet nav jēga. Taču nedaudz aizdomājies, piespied pedāli stiprāk un pļuuurkt, aizmugurē disene. :doh: Šodien, ceļā uz Valmieru, konstatēju, ka man šādi "aizdomājoties", t.i. primāri domājot par veiklu un drošu apdzīšanu, nevis blenžot spidometrā, arī ar tuklo amerikāņu govi brīžam uzlec līdz visiem 130 (pēc GPS).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas prieks

Post by elmo »

Apdzenot nekad neskatos uz spidometru! Galvenais apdzīt pēc iespējas ātrāk, un tad jau var atmesties, lai kruīzs uzņem iestatīto ātrumu.
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dienas prieks

Post by Henry »

nevienas kļūdas... dīvaini... :mrgreen::mrgreen:8)
Attachments
20170403_183036.jpg
20170403_183020.jpg
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
RihardsL
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 62
Joined: Tue Apr 26, 2016 8:05 pm
Location: Riga

Re: Dienas prieks

Post by RihardsL »

900 T8 Special '89
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re: Dienas prieks

Post by zudushais »

maris wrote:laikam šis būs īsatis topiks muļķībām :D
Atklāju jaunu izklaidi ko darīt lidojuma laikā - telefona navigācija darbojās arī lidojuma režīmā :dance: līdz ar to vari izsekot lidojuma maršrutu un kas tur reāli apakšā ir .Un Airbaltika žurnālā bija intervija ar pilotu , lietuvieti , kuram esot 9-5 Aero un viņs esot riktīgs saab fans :dance:
Māri, Tev kāda karte apakšā bija? Esi ielādējis kādu programmu, kas darbojas offline?
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dienas prieks

Post by Henry »

pateicoties "Vilks edišen Industries", 9-5 SAABs ticis pie 3" downpipe un taisnas trubas līdz pēdējam posmam. beigu bundulis atstāts.

šķita, ka būs ļoti skaļi un pasažieriem būs jāizsniedz ausu aizbāžņi, bet nav tik traki, kā biju iedomājies... tā kā gribās vēl niknāku skaņu, sāku domāt par beigu bunduļa aizvietošanu ar kaut ko vieglāku...

te būs viens video/skaņas ieraksts ieskatam: https://youtu.be/N_mP1WcPPFU

Pirmās sajūtas:

1. šorīt pagalmā piešķiļot aukstu motoru, kaimiņi nenāca halātos mani sist ar sadzīviskiem priekšmetiem par miera traucēšanu.
2. šķiet, ka saabs iet nedaudz vieglāk
3. spiežot pedāli pie zemiem apgriezienem atsaucība nedaudz labāka kā pirms tam.

Secinājumi: atkarība no narkotikām izmaksātu lētāk...
Attachments
20170410_205511.jpg
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Dienas prieks

Post by OSC »

Nu tad beidzot uzliki ilgi cerēto brīnumu! Izskatās labi padarīts darbs! Jāsāk atlikt nauda, dārgi? :mrgreen:
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Post Reply