Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gripen »

andrejsb wrote:Kas tas ir 5.1K EUR par steriodiem sabarotu 9-3NG? Nemaz neizskatās daudz.
Galvenie plusi, protams - jauns, oriģināls dzinējs no SAAB un entuziastu komūnā labi pazīstams īpašnieks.
Šodien jau pat viens soms braucot lūkoties.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by tranquillo »

Grippen wrote:
andrejsb wrote:Kas tas ir 5.1K EUR par steriodiem sabarotu 9-3NG? Nemaz neizskatās daudz.
Galvenie plusi, protams - jauns, oriģināls dzinējs no SAAB un entuziastu komūnā labi pazīstams īpašnieks.
Šodien jau pat viens soms braucot lūkoties.
Nedirsies, ņem ciet! :D
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gripen »

Tak man jau viens tāds IR!!! :D
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Grippen wrote:Tak man jau viens tāds IR!!! :D
Kamēr vienu skrūvēsi, būs maiņas auto!
Turklāt stereo ir labāk par mono! :lol:
iziziz
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Thu Mar 10, 2016 10:41 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by iziziz »

sveiki,

ko pieredzējušie saabisti var pastāstīt par šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aeogc.html

kam vispār jāpievērš lielākā uzmanība šiem modeļiem? kas ir parastās kaites vai kas ir "pa dārgo" jāremontē?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

iziziz wrote:sveiki,

ko pieredzējušie saabisti var pastāstīt par šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aeogc.html

kam vispār jāpievērš lielākā uzmanība šiem modeļiem? kas ir parastās kaites vai kas ir "pa dārgo" jāremontē?
Iesākumā pievērs uzmanību odometra rādījumam - ņemot vērā vadītāja sēdekļa stāvokli, es lieku uz to, ka uzrādīto ciparu var mierīgi reizināt ar 2 ;)

Cik zināms, nekādas dārgās tipiskās slimības šamējiem nav, bet, ja auto ir nolaists, tad, lai visu savestu kārtībā, var savākties summas sākot no 1k EUR un uz augšu - tādēļ diagnostika ir obligāta, ja negrib riskēt ar ieberzienu :geek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by jankab »

iziziz wrote:sveiki,

ko pieredzējušie saabisti var pastāstīt par šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aeogc.html

kam vispār jāpievērš lielākā uzmanība šiem modeļiem? kas ir parastās kaites vai kas ir "pa dārgo" jāremontē?
Neizskatās slikti, vien jau labu laiku pa SS dzīvojas. Un , es personīgi, neticētu noskrējienam...šofera krēsls izskatās samocīts.
Katrā ziņā, bez kārtīgas pirmspirkšanas pārbaudes (pofig, ka Dobele...dzen uz Arteh) es neņemtu.

Nespēju iedomāties uzreiz neko, kas "standartīgi pa dārgo" būtu šiem dīzeļiem...gan kāds šāda dīzeļa īpašnieks ko vairāk var pateikt/ieteikt.

P.S. Ja šis ir Hirsch, vai nevajadzētu būt 175hp!?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Vilcins »

No hirsa te tikai smaka :mrgreen:
iziziz
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Thu Mar 10, 2016 10:41 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by iziziz »

nobraukumi gan jau visiem ss.lv iemītniekiem ir "uzlaboti" :)

tātad no hirsch tik uzlīmītes, ja pareizi saprotu?

vizuāli ļoti patīk kā izskatās šie saabi, pašam gan labāk gribētos ar benzīna dzinēju,bet ss tādi gandrīz vispār nav

itkā jau varētu arī uz 9-5 skatīties - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... doopj.html
User avatar
Edgars86
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 98
Joined: Wed Jul 02, 2008 3:55 am
Location: Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Edgars86 »

Standarts varētu būt aizd****s kvēpu filtrs. Bet tie ir tikai mani divi centi.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by alpins »

Vilcins wrote:No hirsa te tikai smaka :mrgreen:
nakļeika :lol:
User avatar
vjdzonny
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Sat Mar 17, 2012 8:51 am
Location: Latvia

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by vjdzonny »

Pārvietojos ar tādu, DPF amputēju, vairāk varu PM pastāstīt.
Jā naklenes, un k-kāds bamperu tūnnings to atšķir no standarta.
Piekritīšu arī tam ka nobraukums te x2
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Henry »

biedri, kādi ir jūsu viedokļi kāpēc labāk būtu jāizvēlas benzīna dzinēji nevis dīzeļi. piemēram ja gadā nobrauc līdz 12000-15000 km.

viens no iemesliem ir dārgākas rezerves daļas. ok... ritošā tāda pati tak benzīnniekiem un dīzeļiem...
otrs varētu būt ka ziemā sliktāk šķiļās… bet brīžiem dīzeļi aizbrauc uz darbu bet benzīnnieki paliek pagalmā...
auto kratās stāvot uz vietas? nu labi... ja dzinējam ir kādi 5-6 cilindri tad gan jau ka kratīšanās nav nemaz daudz lielāka kā dažam labam benzīnniekam (cik es te peedeejaa laikaa paseedeeju citos benziinniekos... piemeeram saab 9-5 aero kas te vienaa placī pārdodas kratās nemazāk kaa 1.9 TID)

kāpēc pie šādiem nelieliem nobraukumiem nav ieteicams pirkt dīzeli?

dīzeļiem tie dzinēji tak ir izturīgāki un iztur lielāku nobraukumu. vnk tautā izskan negatīva attieksme pret dīzeļiem (man arī līdz šim bija alerģija) bet grieze viņiem ir kudiš lielāka pie tiem pašiem kW kā benzīnniekam un pa pilsētu kā reiz būtu labi ar dīzeli braukāties, jo labāk "paņem apakšas"... no 0-100 kmh velk nesliktāk kā pajaudīgi benzīnnieki (es te salīdzinu jaudīju dīzeli kuram ir ap 250-280 hp)... un pa shtraasi ar tiem 250-280 hp ar dīzeli nebūs sliktāk kā ar aero saabu...

turklāt patēriņš ir nedaudz mazāks kā ar beņu braucot. nu un vienalga ja pateerinjsh ir taads pats... izmaksas līdzīgas...

sāku domāt, ka pilsētas braucieniem varētu paņemt kādu jaudīgu dīzeli ar 450-550 nm griezi, lai smaids uz lūpām būtu arī pa pilsētu braucot... pa shtraasi gan taa retaak sanaak izbraukt...

zheel ka saabiem tie dīzeļi ir tādi kādi ir... vot būtu ielikuši saabā kādu bmw lieljaudas dīzeli vai D5 kaut vai nevis opel vai itāļu dizainu...

gaidīšu komentārus kāpēc man nevajag jaudīgu dīzeļdzinēju braukšanai pa pilsētu...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by OSC »

Henry wrote:no 0-100 kmh velk nesliktāk kā pajaudīgi benzīnnieki (es te salīdzinu jaudīju dīzeli kuram ir ap 250-280 hp)
Jau pirms gadiem viens čoms paņēma sev Audi A6 quattro wagonu kā ģimenes auto, nočipoja un no 3.0 tdi dabūja ārā ap 290 HP/un biš zem 600 NM. Tas aparāts vērās gan no 0-100 gan līdz 160 un 200... Aero atpūšās :)
Last edited by OSC on Fri Mar 11, 2016 9:36 am, edited 1 time in total.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mrpinkeyes »

Esmu jaunāka 9-5 meklējumos un arī sākumā domāju par dīzeli, taču nu atkal esmu atgriezies benzīnnieka (konkrēti Aero) meklējumos.

Nu nav vērts ar dīzeli braukt, ja nobraukums nav lielāks par 20 000 km + . Mums tomēr nav tā dīzeļdegviela tik kvalitatīva, lai mūsdienu smalkie dīzeļmotori un to mezgli (sūkņi, filtri, EGR vārsti) ik pa laikam nepateiktu čau! Apkopes būs dārgākas un tad jārēķina vai kilometrāža un degvielas ekonomija to atsver. Mani no dīzeļdzinējiem atrunāja pat dīzeļmotoru lietotāji (tiesa nesaab).

Komforts! Lai cik minimizē jaunlaiku dīzeļmotori vibrācijas, tomēr tās ir lielākas nekā benzīnmotoriem.
Ziema! 10 + gadīgi dīzeļi pie -15 grādiem jau var sagādāt no rītiem pārsteigumu. Un mēs esam ziemeļu valsts, gadās tomēr ilgstoši anticiklona apstākļi ar - 20 un vairāk grādiem, kur pat jaunākam dīzelim vai arī garāžā turētam auto, pēcāk braucot degviela var saiet parafīnā (atkal jau tā mūsu dīzeļa kvalitāte).
Jauda! Lai gan dīzeļmotori ir patīkami elastīgi, tomēr (vismaz saab gadījumā) tie zaudē SAAB benzīna turbomotoriem. Ir vieglāk no neAero pārkāpt uz Aero nekā otrādi. Pie jaudas un komforta braucot pierod.
Vēl viena lieta SAAB TID nav SAAB rūpnīcas motori, tās tāds pārliecības jautājums :) Citi gan saka, ka tas esot plus :?

Protams ir jau arī plusi dīzeļiem un piemēram, no šāda skaistuļa arī es neatteiktos: http://www.blocket.se/ostergotland/Saab ... ?ca=11&w=3 Tik tā cena!
Last edited by mrpinkeyes on Fri Mar 11, 2016 10:11 am, edited 1 time in total.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Post Reply