Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nauris_t16 »

ZZ_ZingZeng wrote: Tue Sep 19, 2017 3:44 pm Ja nu kas, tas ir 92.g. modelis !
Tātad, ne tikai nopuvis un saguris, bet arī ar arhaisku abs un lielo ceļa nodokli. Pirms 10 gadiem bija skaists auto, tagad tas, laikam, ir tikai aptuvens turbo motora donors. Attiecīgi, cik augstu kurš vērtē B202L swap kitu, kas, visticamāk, ir jāpārlasa, jāpieliek normāls intercooler un jāuzliek Trionic5.5 vadība, jo oriģinālais Lucas CU14 ir pulvermuca.
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Reāli tātad vairāk par 300 EUR nav vērts maksāt par to 8)

Kāda kārba, tas ir primary? :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

lawyer wrote: Thu Sep 21, 2017 10:51 am Reāli tātad vairāk par 300 EUR nav vērts maksāt par to 8)

Kāda kārba, tas ir primary? :roll:
Tur būtu jābūt 7
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Aigars »

Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote: Thu Sep 21, 2017 11:14 am
lawyer wrote: Thu Sep 21, 2017 10:51 am Reāli tātad vairāk par 300 EUR nav vērts maksāt par to 8)

Kāda kārba, tas ir primary? :roll:
Tur būtu jābūt 7
Nav teikts, lielais vairums LPT ir ar Type6
900aero clubsport #8
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by OSC »

Aigars wrote: Thu Sep 28, 2017 8:32 am Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
Nekādu specifisku detaļu nav, bet tie 150 zs no 1.9 TID uz 9-5 svaru gan būs par īsu. Labāk paņem 9-3 Faceliftu (08+), ja budžets atļauj, būs kudiš stabilāks un ņiprāks.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Aigars »

Skaidrts. Paldies, OSC!
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by OSC »

Aigar: Lietotājiem Eeka un Envoy škiet tieši ir 9-5 Ar Hirsch čipu un 175 zs, kungi, saka, ka ar to jaudu pietiek.
Kas man personīgi pietrūkst no 9-5 ir mīkstie sēdekļi, plašais salons un skaņas izolācija, es nezinu, cik Tev liela ģimene, bet 9-3 būs stabilāks, Azur apli tur uz 90 8)

Šeit bija topics, kur cilvēks meklēja sev dīzeli un visi Guru dalijās ar ieteikumiem :mrgreen:

https://saabclub.lv/forums/13/123655
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Aigars »

OSC wrote: Thu Sep 28, 2017 9:20 am Aigar: Lietotājiem Eeka un Envoy škiet tieši ir 9-5 Ar Hirsch čipu un 175 zs, kungi, saka, ka ar to jaudu pietiek.
Kas man personīgi pietrūkst no 9-5 ir mīkstie sēdekļi, plašais salons un skaņas izolācija, es nezinu, cik Tev liela ģimene, bet 9-3 būs stabilāks, Azur apli tur uz 90 8)

Šeit bija topics, kur cilvēks meklēja sev dīzeli un visi Guru dalijās ar ieteikumiem :mrgreen:

https://saabclub.lv/forums/13/123655
Vēlreiz paldies! Pašam ģimenes nav, bet plašumu tomēr gribu - tāpat vienam sanāk braukt diezgan reti, jo radi un draugi tomēr ir :))
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 295
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng »

Aigars wrote: Thu Sep 28, 2017 8:32 am Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
Tieši ar tādu pārvietojos jau 4 gadus, pa šo laiku emu nobraucis 140K km, nekādu milzīgo problēmu nav bijis. ArTeh ar visu ir ticis galā. Protams brīžiem gribās vairāk jaudu, bet ja motors ir iegriezies ir ok. Brauksi viens, jauda pietiks.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Aigars »

Intereses pēc paskatījos A4 dīzeļus universāļus ar 1,9 motoru - tiem lielākajai daļai par 35zs mazāk nekā šim SAABam - vai tad tik tiešām tik traki ar to jaudas trūkumu? Pēc 9-5 benzīnnieka ar 170 zs droši vien būtu jūtams, bet vai būtiski? Tikai nevajag teikt - izmēģini un sapratīsi :)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Neieciklējies uz ērzeļu ganāmpulka apjomu, paskati arī, kā šiem ar griezi. Vai tik tam 1.9 tarkšķim jau stockā nav vairāk par 2.3 lpt, pēc pirmā līmeņa čipšu pakas droši vien pat jūtami vairāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Vilcins »

Tur, tajos ķīselos ne smakas no Hirsch Performance čipa, envoja 9-5 ir Arteh uzrazotais dūmiņs.
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Aigars »

edijs wrote: Thu Sep 28, 2017 8:38 pm Neieciklējies uz ērzeļu ganāmpulka apjomu, paskati arī, kā šiem ar griezi. Vai tik tam 1.9 tarkšķim jau stockā nav vairāk par 2.3 lpt, pēc pirmā līmeņa čipšu pakas droši vien pat jūtami vairāk.
Tur jau tā lieta, ka es no tā neko īsti nesaprotu - vot iekāptu es tādā, pabrauktu un man liktos, ka viss ok, tā tam arī jābūt, bet varbūt tur viss ir galīgi slikti :) Es vispār uz šo eksemplāru skatos, lai neaizmirstu kā ir braukt ar manuālo kārbu (ja vispār vēl atceros), jo pēdējos 9 gados esmu braucis tikai ar savu automātu :)))
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Vilcins »

Aigar, nav ko filozofēt, janem kāds ķīselis un jaizbrauc testdrive
Post Reply