Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by hofmaks »

Protams! Cik atminos tad 2x gadā. Mēs to daram 1x gadā( lai arī stendu izmanto max 5x dienā). Rādījumi kardināli atšķirās starp mūsu un csdd
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

hofmaks wrote: Sat Jan 13, 2018 7:17 pm Šeit Lv nekas nav čih pih. Uz jebkāda stenda tiek rubīts piķis, nevis domās par kalibrācijām. Pat csdd savus bremžu stendus nekalibrē- katrā boksā rādīs savu ciparu.
Tas pats ir ar riepu balansēšanas kantoriem, nākamreiz pie riepu maiņas pajautājiet, kad pēdējo reizi veikta kalibrācija..
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by hofmaks »

:clap: arī tas! + lampu augstuma mērierīces!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nauris_t16 »

hofmaks wrote: Sun Jan 14, 2018 10:28 pm :clap: arī tas! + lampu augstuma mērierīces!

Ko tieši var nokalibrēt lampu augstuma mērierīcei?

Un man, teiksim, ir vienalga, ka TA atšķiras bremžu mērījumi starp boksiem, galvenais, lai viņiem nepeld mērījumi uz viena stenda, t.i. lai pareizi rāda kreiso/labo - a tie visi uzrādītie spēki, manuprāt, ir stipri subjektīvi
900aero clubsport #8
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Highlander »

Man viena no TA ielika 1 par nevienmerigu stavbremzi :D atbildeja, ka rokene ir tik stipra, ka stends nespej pareizi nolasit radijumus :D Vilcins bija nedaudz parcenties vienkarshi, jo rokene bija tiesham baigi novilkta :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by maris »

hofmaks wrote: Sat Jan 13, 2018 7:17 pm Šeit Lv nekas nav čih pih. Uz jebkāda stenda tiek rubīts piķis, nevis domās par kalibrācijām. Pat csdd savus bremžu stendus nekalibrē- katrā boksā rādīs savu ciparu.
Nevajag rakstīt ja nezini . :naughty:
Tur viss ir kārtībā ar uzskaiti , kalibrāciju , sertifikāciju utt . Pirmkārt ir iekšējā kvalitātes kontrole , tad vēl visādas kontrolējošās organizācijas kas viņus uzmana un tad vēl visādi ''gudrīši'' kas mēģina atrast kur piesieties ... :shifty:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Man gan šķiet, ka TA kantori kalibrē visus mēraparātus termiņos, kādus nosaka normatīvie akti, bet par riepu servisiem gan daļu man māc šaubas, vai viņu balansieri ir noteiktajos termiņos kalibrēti :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by hofmaks »

maris wrote: Mon Jan 15, 2018 10:57 am
hofmaks wrote: Sat Jan 13, 2018 7:17 pm Šeit Lv nekas nav čih pih. Uz jebkāda stenda tiek rubīts piķis, nevis domās par kalibrācijām. Pat csdd savus bremžu stendus nekalibrē- katrā boksā rādīs savu ciparu.
Nevajag rakstīt ja nezini . :naughty:
Tur viss ir kārtībā ar uzskaiti , kalibrāciju , sertifikāciju utt . Pirmkārt ir iekšējā kvalitātes kontrole , tad vēl visādas kontrolējošās organizācijas kas viņus uzmana un tad vēl visādi ''gudrīši'' kas mēģina atrast kur piesieties ... :shifty:
:lol: rakstu to ko zinu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by maris »

Neticu . :whistle:
Uzraksti PM ko konkrēti zini . Pārbaudīšu . Visam ir jābūt Ok .

Manā skatījumā problēma pie mums ir servisos ( Puiši , kam viss OK , neuztveriet to privāti :mrgreen: ) - nav nekādas kvalitātes kontroles , sertifikācijas utt . Nemaz nerunājot par vispārējo darbinieku profesionalitātes līmeni :twisted: . Un tad apskatēs lien ārā visādi brīnumi ar auto tikko no servisa utt . Diemžēl arī no dažiem dīleru servisiem ... Es nesaku ka apskašu sistēm ir ideāla ( kadru problēmas ir visur ... ) , bet kvalitātes kontrole , uzraudzība , apmācību process tur ir nostādīts tiešām labā līmenī . Un arī korupcija tur principā ir izskausta ... :snooty:
Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Night panel »

Arteh reguleju tuvas gaismas. Nakamaja diena TA izcakareja. Tur pat pie csdd dabuju velreiz regulet
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KoreFun »

Nauris_t16 wrote: Mon Jan 15, 2018 9:51 am
Un man, teiksim, ir vienalga, ka TA atšķiras bremžu mērījumi starp boksiem, galvenais, lai viņiem nepeld mērījumi uz viena stenda, t.i. lai pareizi rāda kreiso/labo..
MAn skatē samērīja tā, ka visos trīs mērījumos kreisā puse bija par kādiem 0.4-0.5 vienībām vajāk par labo pusi.. Pie kam roķenes mehānismam nav nekā kopēja ar darba bremzēm.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by hofmaks »

maris wrote: Mon Jan 15, 2018 4:07 pm Neticu . :whistle:
Uzraksti PM ko konkrēti zini . Pārbaudīšu . Visam ir jābūt Ok .

Manā skatījumā problēma pie mums ir servisos ( Puiši , kam viss OK , neuztveriet to privāti :mrgreen: ) - nav nekādas kvalitātes kontroles , sertifikācijas utt . Nemaz nerunājot par vispārējo darbinieku profesionalitātes līmeni :twisted: . Un tad apskatēs lien ārā visādi brīnumi ar auto tikko no servisa utt . Diemžēl arī no dažiem dīleru servisiem ... Es nesaku ka apskašu sistēm ir ideāla ( kadru problēmas ir visur ... ) , bet kvalitātes kontrole , uzraudzība , apmācību process tur ir nostādīts tiešām labā līmenī . Un arī korupcija tur principā ir izskausta ... :snooty:
Zinu to pašu ,ko pats zini! Tur pat vecis aiz bārdas nav jāvalkā - tā pat viss skaidrs! Un jā,labi ka ieminējies - 30% tur tiešām strādā tādi,kas nezin pilnīgi neko! Ibio ja man lauznis sāk skaidrot ,ka saabam priekšējās sviras aizmugurējās bukses beigtas(bet nu viņš suka tik cēls,ka izlaidīs šoreiz)! Stāstu bukses uzbūvi un rādu,ka šis gumijas plānais gabaliņš ir no rūpnīcas preses - bet nē,viņš tak gudrāks!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Ainars »

Tu jau aizbrauci auzaas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Vilcins »

Māri, ne tikai servisos trūkst kadru bet arī tajā pašā csdd ir nekoponenti darbinieki bet, ne visi , tur reāli ir konveijera darbs, citreiz atbrauc ar tādām lietām par ko būtu jāliek divnieks bet nav ielikts vai otradak ir ielikts bet nevajadzētu, piem ielikts divnieks par putekļu sarga bojājumu Pusas sarniram , tajā pašā laikā un tajā pašā pusē bojāta bremzu lokana truba, ta kad spid jau audi, jebkurā mirklī var uziet gaisa, tad kas ir svarīgāk braukt ar sačakarētu Pusas gumiju, vai bremzu cauruli.
Un ir arī paziņas csdd tieši kas strādā uz auto pārbaudi priekš TA, reizēm pastāsta visādus brīnumus :mrgreen:
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ifka »

Veertiiga info paardomaam!
Zjeel, ka zem shii topika, jo veelaak buus gruutaak atrast :(
Post Reply