• Offtop 2. daļa - Page 117
Page 117 of 117

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Thu Nov 14, 2019 11:30 am
by lawyer
Daudziem tie AKB sastāv no vairākiem blokiem, kurus pēc nepieciešamības var nomainīt atsevišķi. Turklāt, pat 99% pirmās un otrās paaudzes Prius (1997-2004, 2004-2009) tās AKB joprojām darbojas nemainītas. Hondām esot gan bijušas problēmas ar tām AKB, cik esmu lasījis. Kas attiecas uz LV iegūstamo elektrību, lielākā tās daļa ir zaļa, jo nāk pamatā no HES :roll: Vienīgais nezaļais pasākumus elektrības ražošanā LV ir TEC, kur tiek kurināta šķiet dabasgāze... Bet tas arī ir tikai normāli - nedrīkst likt visas olas vienā groziņā :mrgreen:

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Thu Nov 14, 2019 1:12 pm
by elmo
Pilns YouTube ar pašdarbniekiem, kas jauc ārā lietotos Tesla akumulatoru blokus un pārdod veselos elementus brīvajā tirgū, kur tos atkal izmanto elektroinstrumentos, power bankās, laptopos utt.
Man toyotas hibrīdā ir niķeļa - metālhidrīda baterija, kas kalpo pat 20 gadus. Regulārās pārbaudēs nav atklāta neviena bojāta šūna/elements.

Arī teslas elementi ir ilgmūžīgi, ja netiek pārkarsēti, vai samērcēti. Pie šiem 2 faktoriem Tesla rūpīgi strādā.

Elekteifikācija motivē attīstīt jaunas bateriju tehnoloģijas un tas ir tikai laika jautājums, kad piedzīvosim pamatīgu evolūciju, ja ne revolūciju!
Ja tā padomā, vēl salīdzinoši nesen benzīns saturēja svinu, kas mūs visus indēja nost! 😉

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Thu Nov 14, 2019 1:15 pm
by elmo
lawyer wrote:
Thu Nov 14, 2019 11:30 am
Daudziem tie AKB sastāv no vairākiem blokiem, kurus pēc nepieciešamības var nomainīt atsevišķi. Turklāt, pat 99% pirmās un otrās paaudzes Prius (1997-2004, 2004-2009) tās AKB joprojām darbojas nemainītas. Hondām esot gan bijušas problēmas ar tām AKB, cik esmu lasījis. Kas attiecas uz LV iegūstamo elektrību, lielākā tās daļa ir zaļa, jo nāk pamatā no HES :roll: Vienīgais nezaļais pasākumus elektrības ražošanā LV ir TEC, kur tiek kurināta šķiet dabasgāze... Bet tas arī ir tikai normāli - nedrīkst likt visas olas vienā groziņā :mrgreen:
Wessā konsultējos par šo tēmu un man teica, ka baterijas ir ilgmūžīgas, ne velti ir 10 gadu garantija! Pirmie tajā sistēmā pa pieskari aiziet invertori, bet taupīgie latvieši zina savas tiesības un pirms 10 gadu perioda maina invertorus par rūpnīcas naudu! Cik saprotu dīlerim tas ir izdevīgi.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Thu Nov 14, 2019 1:26 pm
by elmo
Braucot ar hibrīdu esmu sapratis, ka elektrībai ir nākotne! 4 gadu laikā mašīnai nekas nav remontēts, iet kā prieks. Bremzes dilst lēnāk, jo bremzēšana notiek ar elektromotoru, reģenerējot enerģiju! Strauja apstāšanās ir patiešām strauja, jo bremzē elekteomotors, tandēmā ar disku bremzēm, tur nevienas Aero bremzes netiek līdzi. Baterija dod zemu smaguma centru un tas dod pārliecību tajā pašā Mūkusalas aplī! Eļļas maiņas intervāli ir pamatoti garāki, jo daļu ceļa veic elektromotors bez iekšdedzes dzinēja palīdzības. Pilnai laimei derētu plug-in hibrīds ar 50km EV režīmu, tad tas benzīns būtu tik sirdsmieram, lai nav jāmeklē rozete.
Grieze tam elektriskajam motoram ir ļoti patīkama. Kopumā pēc sajūtām iet tāpat kā saab Griffins ar savu 3,0v6t motoru, tikai patēriņš ir 6 litri, nevis 16. :)

Vienīgais konkurents hibrīdam ir vecais labais dīzelis, kuru ar dažām modifikācijām var padarīt par konkurētspējīgu pretinieku Aero un Trollim, saglabājot tos pašus 6 litrus uz simta. OSC un Foxis ir spilgti piemēri tam, ko var dabūt ārā no 1,9 dīzeļa. Iet patiešām 🤩 un tajā pašā laikā makam draudzīgi!

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Thu Nov 14, 2019 2:25 pm
by platais
Man laikam vislabāk patīk tā hibrīdu ideja kopumā.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Fri Nov 15, 2019 11:40 am
by platais
Sveiki, kāds ir pārdevis savu auto (sāb/nesāb) iekš mobile.de un var padalīties lūdzu ar savu stāstu ?

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sat Nov 16, 2019 10:52 pm
by ifka
Ir mēģināts.

Vēlams labs apraksts un atbilstošas fotografijas, kā arī ļoti daudz pacietības.

Pirms publicēt sludinājumu, der piezvanīt uz CSDD un noskaidrot kādas metodes/procedūras šobrīd izmantojamas lai auto atsavinātu un nogādātu uz citu valsti (pirms gada bija 3 varianti), jo eventuālie klienti noteikti par to interesēsies.

Nav slikti, ja vāģim ir kāda odziņa (selling point) lai ieinteresētu, teiksim, vācieti braukt šurp. Gadīsies arī interesenti, kuri Tev piedāvās nogādāt auto, piem., Francijā tikai lai to apskatītu. Protams uz Tava rēķina ;)

Skatījumu būs samērā daudz, arī "parkojumu" netrūks, bet kontaktu pamaz. Aptuveni 200:10:1. Vidēji svērts rietumnieks tomēr ne pārāk uzticas Austrumeiropai. Laikam ne bez iemesla, diemžēl.

Aŗī "autoscout" nav atmetams. Lai veicas!

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Nov 17, 2019 11:10 am
by OSC
platais wrote:
Fri Nov 15, 2019 11:40 am
Sveiki, kāds ir pārdevis savu auto (sāb/nesāb) iekš mobile.de un var padalīties lūdzu ar savu stāstu ?
Čoms pārdeva subaru wrx sti mobile.de. Pēc publikācijas pāru dienu laikā uzreiz tika saņemti zvani. Viens sēdās lidmašīnā un atlidoja uz LV kopā ar sievu, lai pirktu te uzreiz 2 STI un dzītu mājas uz Bulgāriju manuprāt. Protams, auto nebija stock.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Nov 17, 2019 5:36 pm
by Vilcins
Un vēl nopists, līdz Bulgārijai 10 litri eļļas :mrgreen:

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Tue Jan 07, 2020 4:57 pm
by platais
ifka wrote:
Sat Nov 16, 2019 10:52 pm
Ir mēģināts.

Vēlams labs apraksts un atbilstošas fotografijas, kā arī ļoti daudz pacietības.

Pirms publicēt sludinājumu, der piezvanīt uz CSDD un noskaidrot kādas metodes/procedūras šobrīd izmantojamas lai auto atsavinātu un nogādātu uz citu valsti (pirms gada bija 3 varianti), jo eventuālie klienti noteikti par to interesēsies.

Nav slikti, ja vāģim ir kāda odziņa (selling point) lai ieinteresētu, teiksim, vācieti braukt šurp. Gadīsies arī interesenti, kuri Tev piedāvās nogādāt auto, piem., Francijā tikai lai to apskatītu. Protams uz Tava rēķina ;)

Skatījumu būs samērā daudz, arī "parkojumu" netrūks, bet kontaktu pamaz. Aptuveni 200:10:1. Vidēji svērts rietumnieks tomēr ne pārāk uzticas Austrumeiropai. Laikam ne bez iemesla, diemžēl.

Aŗī "autoscout" nav atmetams. Lai veicas!
Bija daži interesenti un daudz "parkojumu" , bet viss kkā aizdomīgi , nemaz nereaģēju, vienam pēdējam atbildēju gan. Un jā tas grib tā ,ka šiping kompānija no Francijas (! :D kkur dzirdēts) to savākšot it kā uz viņa rēķina , lai veiktu testdraivu (diez kas notiktu ,ja viņam nepatiktu, tad tā būtu mana PROBLEMA), pie kam grib maksāt ar bankas pārskaitijumu. :D wtf, pie mums tā tās lietas nenotiek! :D

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Fri Jan 17, 2020 10:27 am
by Yukki
Es tiešām biju pārsteigts! Kā var būt tāds SAAB, kas neiet? :x 2,2 tīzelis iekš 9-3 ir pilnīgs čau! Priecājos, ka es ar tādu nepamēģināju pabraukt, pirms sava 9-3TTID iegādes! Būtu, iespējams, kļūdaini pieņēmis, ka 9-3 ar tīseli ir nīkulis un nemaz nebūtu citos sēdies! Tā ir, kad izlaižas un šķiet, ka visiem auto jābrauc tikpat labi vai labāk par savējiem un citi auto liekas ku-kū! 8-)

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Fri Jan 17, 2020 12:15 pm
by defektivais
Yukki wrote:
Fri Jan 17, 2020 10:27 am
Es tiešām biju pārsteigts! Kā var būt tāds SAAB, kas neiet? :x 2,2 tīzelis iekš 9-3 ir pilnīgs čau! Priecājos, ka es ar tādu nepamēģināju pabraukt, pirms sava 9-3TTID iegādes! Būtu, iespējams, kļūdaini pieņēmis, ka 9-3 ar tīseli ir nīkulis un nemaz nebūtu citos sēdies! Tā ir, kad izlaižas un šķiet, ka visiem auto jābrauc tikpat labi vai labāk par savējiem un citi auto liekas ku-kū! 8-)
2.0 NA uz 900NG ar man bija "pārsteigums" :)

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Fri Jan 17, 2020 5:40 pm
by ZaZZ99