Offtop 2. daļa

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts:1556
Joined:Tue Nov 03, 2009 9:33 am
Re: Offtop 2. daļa

Post by andrejsb » Thu Mar 04, 2021 1:20 pm

Noskatījos Tenet, filma pseidozinātniska un psedofilozofiska fantastika, bet ar ļoti labu mūziku un SAAB 9-5 NG epizidiskajā lomā :D
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts:277
Joined:Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng » Thu Mar 04, 2021 3:54 pm

Tad tev arī patiks 80-to gadu komēdīja "Moving", kur galvenā varoņa auto ir SAAB 900, varēsi novērtēt kā auto mainīsies filmas gaitā un kas no ta paliks beigās pāri :mrgreen:
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts:277
Joined:Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng » Thu Mar 04, 2021 3:56 pm

Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts:2459
Joined:Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location:Teika

Re: Offtop 2. daļa

Post by Yukki » Fri Mar 05, 2021 1:44 pm

To es saprotu, 2.video ir YTC prototips, uz ko tiekties! Diggens būs priecīgs, saņemot atpakaļ savu 900T!🤭

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts:277
Joined:Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng » Fri Mar 05, 2021 1:52 pm

Un tad viņs tevi tā mīļi apskaus kā filmā :mrgreen:
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts:277
Joined:Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng » Thu Apr 08, 2021 3:13 pm

Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts:5114
Joined:Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location:Riga
Contact:

Re: Offtop 2. daļa

Post by edijs » Mon Dec 06, 2021 7:17 pm

andrejsb wrote:
Mon Dec 06, 2021 2:21 pm
edijs wrote:
Sun Dec 05, 2021 11:53 am
Durango krēslos
Dodge Durango!? Varētu biedriem pastāstīt biški par šo, mūsu platuma grādos, retu automašīnu. Man tīri vizuāli ļoti patīk, tiek kas ir pirmās paaudzes.
Kā reiz pirmo paaudzi paņēmu. Otrā paaudze tak pēc kropļa izskatās. :D Trešai paaudzei, tieši pēdējo gadu būvējumiem, savukārt, maciņš par īsu pagaidām. Godīgi sakot, man tā pirmā paaudze arī savulaik nekādas siltās jūtas neraisīja, bet, kad jau nopirkts, sāc pierast un izrādās, ka dažos rakursos izskatās itin labi. Bet tas jau līdzīgi ka ar Voyager - savulaik teicu, ka neizteiksmīga veranda uz riteņiem, tad nopirku, vairs tik pretīgs neizskatījās, tagad pārdevu un atkal nekādas siltās jūtas neloloju pret šo modeli. Racionāls bija bez gala, tur neviens cits šajā klasē nestāv blakus. Trīs gadus sabija mūsu ģimenē, lielas un pat ne vidējas šaizes nav bijušas, uz ceļa nav atstājis, pret savu ietilpību naudas izteiksmē pat ļoti ekonomisks aparāts (ar gāzi, protams), plašs, salīdzinoši ērts, no praktiskās puses vienkārši kolosāls daudzbērnu ģimenes transports. Tik vien.. ka garlaicīgs gan, un tas arī bija par iemeslu Voyager pārdošanai un Durango iegādei.

Durango... nu tāds... interesants aparāts, pakaļa teju kā Voyager, no sāna tāda masīva govs, frontāli vēl kaut necik, tāds dusmīgais bullis. Sāku pierast, ok, sāk patikt. Iegādei daļēji tika balstīta uz praktisko pusi - vajag 1) septiņvietīgu (lai arī ikdienā biežāk četras piecas vietas tiek ekspluatētas, tomēr vajag arī tās papildus divas); 2) vajag augstu un 4x4, lai var tādā ziemā kā šī droši plēst cauri meža ceļam, kas netiek tīrīts, kā arī bez raizēm braukt pa dažādiem meža ceļiem nelielās "ekspotīcijās" ar bērniem, ceļa segumu nešķirojot. Noteikti gazificētu benzīnu, jo patīk liela V8 skaņa, besī dīzeļa smārds un tarkšķis, kā arī džipveidīgs dīzelis degvielas izmaksu ziņā var sanākt pat dārgāk. Daudz variantu cenu kategorijā līdz desmit pakām nemaz nav, kā izrādās.

Bildes ieskatam. Ar melnajiem diskiem bija iegādes brīdī, tagad uz oem ziemas ripuļiem.

Neko daudz pagaidām pastāstīt nevaru, jo auto nav nemaz tik sen pie mums, kā arī ikdienā brauc sieva, ne es. V8, protams, rūc sasodīti labi, tiešām prieks gāzt. :) Ej nu sazini arī, cik vēl ilgi būs iespēja pabraukt ar vecu amerikāņu lielmotoru, varbūt pēc gadiem pieciem spiedīs visus pārkāpt uz mazmotoriem un vēl pēc pieciem uz elektro, tā ka, iespējams, šis ir teju pēdējais brīdis vēl pabraukt ar šādu govi par salīdzinoši saprātīgām izmaksām. Ietilpība - ir ok, bet ar Vojīti, protams nesalīdzināsim, pēc tā grūti pierast pie kaut ka mazāka. :) Vienlaikus - vietas tomēr ir vairāk kā vidusmēra mūsdienu parketniekā (nerunājot par tādiem izsmiekliem kā, piemēram, Chevy Captiva, septiņvietīgs Quashqai, utml.), kas lielākoties ir piepacelti un nedaudz uzpūsti golfi, bet arī par to pašu XC90 šķiet ietilpīgāks. Pa ceļu brauc forši, gana stingri, nav tāds galerts kā Jeep. Mežā, turpretim, Jeep ar savu galertu priekšroka, Durango šķiet nedaudz par stingru. Iespējams, šajā jautājumā kaut ko būs jādomā, pieticīgs liftiņš, citi amīši, vai kaut kā tā, jo tomēr pa mežu jābrauc daudz. Patēriņš - nu kā jau govij, bet kurš tad to rēķina šādam motoram, tā skaņa un sajūtas kompensē katru centu! :) Lai gan arī nešķiet tik traģiski, šis jau tomēr "mazais" 4.7 motors, pretēji sākotnēji meklētajam 5.9 (salūzu par labu 4.7 un vēl piedevām spaiņa krāsā tik dēļ tā, ka labi saglabāts eksemplārs).
Attachments
IMG_20211205_152438.jpg
IMG_20211014_194237.jpg
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts:277
Joined:Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by ZZ_ZingZeng » Wed Dec 08, 2021 12:10 pm

Šamam mierīgi braucot 4 cilindri neatslēdzas ?
Man čoms regulāri no ASV ved iekšā 7 vietīgus apvidniekus, šim 6 cilvēku ģimene, bija gan Lincoln, gan tagad Dodge un abiem atslēdzas cilindri un tas auto paliek pat relatīvi ekonomisks braucot ar bendžu.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts:5114
Joined:Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location:Riga
Contact:

Re: Offtop 2. daļa

Post by edijs » Wed Dec 08, 2021 12:35 pm

Nē, šim neatslēdzas, tak vecs un primitīvs klucis. :) 2000.gada modelis. Par jaunajiem Durango zinu, kam tiem slēdz nost četrus podus šosejas kruizīšanas režīmā. Čoms nesen nopirka. Tas patēriņš priekš milzīgā motora neticami saprātīgs, ja sanāk vairāk gargabalus dzenāties. Viņš pat sākumā štukoja, vai vispār gāzi vajag, jo iepriekšējais Touaregs ar dīzeli naudas izteiksmē ēda teju tikpat. Protams, situācija mainās, kad ar 5.7 sāk stumdīties pa korķiem, tad bez gāzes nekādi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts:12839
Joined:Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by elmo » Sun Dec 12, 2021 11:36 pm

Kad braucu skatīt savu pirmo Saabu, pērkamo auto sarakstā bija arī Durango! :mrgreen:
Kaut kā beigās viss salikās par labu Saabam. Toreiz vēl nemaz nezināju, ka 3,0 ir mazāk zirgu, kā 2,3. :lol:

Post Reply