Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

OSC wrote:Varbūt nofilmē kādu video? 8)
Radās praktisks jautājums - kur lai piestiprina telefona turētāju? :shifty: Neturēšu taču to rokā :snooty: Ar fočuku filmēt vēl nereālāk, jo tam vispār nav nekāda turētāja :?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by OSC »

Es tikko pasūtīju telefona turētāju, kas liekas uz stūres, kā atnāks ietestēsim uz Tavējā līdz Redline :mrgreen:
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by elmo »

lawyer wrote:
OSC wrote:Varbūt nofilmē kādu video? 8)
Radās praktisks jautājums - kur lai piestiprina telefona turētāju? :shifty: Neturēšu taču to rokā :snooty: Ar fočuku filmēt vēl nereālāk, jo tam vispār nav nekāda turētāja :?
A kur problēma turēt rokā? :) nemāki?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Esam atpakaļ sveiki un veseli 8)

Mēģināju notestēt max ātrumu - diez ko daudz izdevību nebija, jo satiksme pa bāņiem, pa kuriem braucām, bija tā kā pa Brīvībeni kārtīgā darba dienā. Pēc spidometra sanāca 200+ km/h, bet pēc GPS 190 km/h. Apgriezienus sarkanajā zonā negriezu. Lai pa bāni ārdītos, acīmredzot vajag Type 6 vai Type 7 primary. Type 8 vispār būtu sapnis :shock: Vācijā kāds esot uztaisījis no rokas vairākus komplektus ar Type 8, bet cena tam esot bijusi 600 EUR :shock: Pa mazajām vācu pilsētiņām pamatā pārvietojos ar logu vaļā un pāātrinoties (būūūuuuu)/ atmetoties (bu-bu-bu-bu-bu) :mrgreen:

Bet vispār vācu c900 braucējiem bija kantainas acis, skatoties uz Trionic 5.5 iekš c900 - tie par ko tādu bija tikai lasījuši, ne redzējuši dzīvē 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by edijs »

600 euro uz vispārējā fona izklausās pēc sīcenes. :lol:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D
Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6? :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:
Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D
Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6? :think:

Ja atmiņa neviļ, tad tev iepriekš bija type6. Type5 vispār ir reti un uz turbo pilnīgi bezjēdzīgi, jau type6 šķiet smagi par īsu.
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Nauris_t16 wrote:
lawyer wrote:
Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D
Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6? :think:

Ja atmiņa neviļ, tad tev iepriekš bija type6. Type5 vispār ir reti un uz turbo pilnīgi bezjēdzīgi, jau type6 šķiet smagi par īsu.
Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam? :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by defektivais »

lawyer wrote:Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam? :shifty:
Ir rakstīts uz kārbas augšpuse:
1979-1983:
type(G=manual)1st digit
version(engine combination)2nd digit
number of forward gears-3rd digit
primary gear ratio(see below)-4th digit
variant(stage of development)5th digit

1984 Onward:
GM=manual tranny-1st digits
GA= auto tranny-1st digits
transmission version-2nd digit
number of forward gears-3rd digit
primary gear ratio(see table below)-4th digit
variant(stage of development)5th digit
Izkopēts no šejienes: http://www.twinsaabs.com/900_repair/tra ... y_info.asp
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Man pēc gada ir jābūt GM45X10 - tad sanāk, ka man ir type 5? :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Man pēc gada ir jābūt GM45X10 - tad sanāk, ka man ir type 5? :shifty:

FACEPALM

Sūds ar gadu, tevi interesē trešais cipars, tas, kas ir X :D Gads nosaka tikai aptuveni kārbas variantu, kas ir pēdējie 2 cipari. A primary zobrati katram tirgum ir savi, type 8 bija pa lielam tikai UK un dažreiz GER, Itālijas kalniem un salām nebija nekas lielāks par type 6, Skandināvijas-karbo-bomžedišen reizēm saņēma type5, jo bija domāti tikai omju pārvadāšanai viena miesta robežās, utt
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

MANAS ATBILDES CITĀTĀ
defektivais wrote:
lawyer wrote:Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam? :shifty:
Ir rakstīts uz kārbas augšpuse:
1979-1983:
type(G=manual)1st digit
version(engine combination)2nd digit TIKAI 4 (GUMIJAS PRIEKŠĒJAIS KĀRBAS SPILVENS) VAI 5 (HIDRAULISKAIS PR. SPILVENS)
number of forward gears-3rd digit 3 ĀTRUMI UZ PRIEKŠU AUTOMĀTAM, 4 VAI 5 MANUĀĻIEM
primary gear ratio(see below)-4th digit 4? 5(SKANDINĀVIJA), 6(BĀZE), 7(FPT TURBO) VAI 8(AUTOBAHN)
variant(stage of development)5th digit KATRU GADU CITS DIVCIPARU SKAITLIS, ATTIECĪGI 00-99, APTUVENI VAR NOTEIKT KĀRBAS GADU

1984 Onward:
GM=manual tranny-1st digits
GA= auto tranny-1st digits
transmission version-2nd digit TIKAI 4 (GUMIJAS PRIEKŠĒJAIS KĀRBAS SPILVENS) VAI 5 (HIDRAULISKAIS PR. SPILVENS)
number of forward gears-3rd digit 3 ĀTRUMI UZ PRIEKŠU AUTOMĀTAM, 4 VAI 5 MANUĀĻIEM
primary gear ratio(see table below)-4th digit 4? 5(SKANDINĀVIJA), 6(BĀZE), 7(FPT TURBO) VAI 8(AUTOBAHN)
variant(stage of development)5th digit KATRU GADU CITS DIVCIPARU SKAITLIS, ATTIECĪGI 00-99, APTUVENI VAR NOTEIKT KĀRBAS GADU

Izkopēts no šejienes: http://www.twinsaabs.com/900_repair/tra ... y_info.asp
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Būs jāuzmet aci. Tam kodam ir jābūt uz kārbas daļas, kas dzinējam priekšpusē ir, zem turbīnas? :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by defektivais »

No augšpuses var redzēt
Attachments
IMG_1044.JPG
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Post Reply