Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Saab 900 Turbo, MY 1981.
Tāpat kā Ansi, es viņu neatradu, viņš atrada mani un kā vienmēr visam pa vidu ir pareizie cilvēki, par to arī paldies viņiem visiem...
Tehniskās lietas vēlāk, es vēl esmu uz emociju viļņa.
http://www.youtube.com/watch?v=U_FbP9ae5hs
Tāpat kā Ansi, es viņu neatradu, viņš atrada mani un kā vienmēr visam pa vidu ir pareizie cilvēki, par to arī paldies viņiem visiem...
Tehniskās lietas vēlāk, es vēl esmu uz emociju viļņa.
http://www.youtube.com/watch?v=U_FbP9ae5hs
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
īsts skaistulis :blush:
You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Aplausi studijā! :)
Ja Ansis bija Filipam brālēns no Latvijas.. tad kādi radu raksti būs šim? :D
Ja Ansis bija Filipam brālēns no Latvijas.. tad kādi radu raksti būs šim? :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Izskatās lieliski!:woohoo:
Apsveicu!
Apsveicu!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Spriežot pēc 1989.gada zviedru monētām bagāžas nodalījumā, šis būs tīrasiņu zviedrs. Varbūt pat jānokrista par Gustavu. :laugh:edijs wrote:Aplausi studijā! :)
Ja Ansis bija Filipam brālēns no Latvijas.. tad kādi radu raksti būs šim? :D
Un paldies visiem par labajiem vārdiem, ir stimuls darboties, a darba šeit ir daudz. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Apsveicu!!
Vai tad tam gadam jau nāca plastmasas bamperu pagarinājumi? Vai tomēr līmējās tie paši, kas durvīm nāca?
Vai tad tam gadam jau nāca plastmasas bamperu pagarinājumi? Vai tomēr līmējās tie paši, kas durvīm nāca?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
To gan lai komentē gudrāki, liekas, ka pagarinājumiem jābūt. Bet par pr.resti gan noskaidrojām, bija jābūt vecākai, šī, visticamāk, ka ir mainīta. Uzklausīšu piedāvājumus, ja nu kādam kaut kur mētājās pavisam vecā flat front reste:
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Tak bildē arī ir durvju listes, nevis plastmasas pagarinājumi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Aha, tad redz pie kura šis auto nonāca! :)
Apsveicu! :silly:
Apsveicu! :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Kā jau parasti, tik gludi viss nemaz neiet, bet nu tas ir normāli. :laugh:
Ir problēmas ar spiedienu sistēmā, 2x mainīju abas dz.šķ. "zagluškas" motora blokā, sākumā aftermarket, bet tās kā špickas izšāva laukā.
Pateicoties Zinītim, tiku pie OEM no Vikingiem. Ielikām, pielaidām, viss gludi (dz.šķ. bačoka vāciņš palika vaļā!), uzgāzēju un korķi atkal pa gaisu. Nu kā tas var būt? Spiedienam tak vajadzēja nolaisties pa bačoku, ja korķis bačokam nav virsū.
Kādi kanāli galvā ciet? :dry:
Nu jau ir tā, ka nav citu variantu, jāceļ tas motors laukā, jārauj nost galva un jāskatās, kas ar bloku/galvu. Cilāt 10x kolektorus un tērēties uz "zagluškām" arī nav interesanti. :laugh:
Un vēl, vidējos cilindros kompresija bija krietni pa īsu 4/6.5. Tiesa, to varētu norakstīt uz sasprūdušiem gredzeniem, jo auto ir stāvējis vairākus gadus, iesākumā vajadzētu ļaut viņam padarboties, bet nu jau skatīsies vizuāli, kas un kā.
Labā ziņa ir tā, ka ir Ansis, motors (viss, izņemot virzuļus) der. :)
Ir problēmas ar spiedienu sistēmā, 2x mainīju abas dz.šķ. "zagluškas" motora blokā, sākumā aftermarket, bet tās kā špickas izšāva laukā.
Pateicoties Zinītim, tiku pie OEM no Vikingiem. Ielikām, pielaidām, viss gludi (dz.šķ. bačoka vāciņš palika vaļā!), uzgāzēju un korķi atkal pa gaisu. Nu kā tas var būt? Spiedienam tak vajadzēja nolaisties pa bačoku, ja korķis bačokam nav virsū.
Kādi kanāli galvā ciet? :dry:
Nu jau ir tā, ka nav citu variantu, jāceļ tas motors laukā, jārauj nost galva un jāskatās, kas ar bloku/galvu. Cilāt 10x kolektorus un tērēties uz "zagluškām" arī nav interesanti. :laugh:
Un vēl, vidējos cilindros kompresija bija krietni pa īsu 4/6.5. Tiesa, to varētu norakstīt uz sasprūdušiem gredzeniem, jo auto ir stāvējis vairākus gadus, iesākumā vajadzētu ļaut viņam padarboties, bet nu jau skatīsies vizuāli, kas un kā.
Labā ziņa ir tā, ka ir Ansis, motors (viss, izņemot virzuļus) der. :)
Saab 900 Turbo '81
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
oo, paziistams auto:)! Apsveicu:!)
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Uz tāda veida darbiem es vēl nebiju noskaņojies, bet, kas jādara, tas jādara, vismaz viens no galvenajiem mezgliem būs kārtībā.
Briesmīgākā aina atklājās noņemot kārbu un galvu (ir jau bijusi remontēta), karterī ir tādas šausmas (dubļi), ka ar esošajām šālēm un kloķeni būtu pieticis apm. vienam stiepienam līdz 100km/h. Kloķene nu jau būs jāslīpē vai jāņem no kāda cita motora, kas krājumos.
Arī bloks ar virzuļiem nav nekas spīdošs...
Līdzīgs stāsts ar dz.sistēmu, noņemot galvu secināts, ka daļa kanālu ir diezgan aizauguši un iekšā visādi sabiezējumi, man šķiet, ka tādu pat izskalot, neizjaucot bloku, nav reāli...
Pieņemu, ka daļa šmuces izlīda pēc tam, kad nomainīju eļļu un tā visa draza no kartera tika momentā uzrauta augšā. Pēc jaunas eļļas ieliešanas auto tika pielaists pāris reizes un divas reizes uz dažām min. sasniedza normālu darba temperatūru, tas arī viss, bet eļļa karterī pēc kārbas noņemšanas bija melna kā piķis.
īsāk sakot, jo tālāk to motoru redzu izjauktu, jo sliktāk ap dūšu paliek...
Mācība ir, ilgāk stāvējušu auto vienkārši nedrīkst darbināt, kamēr viss nav iztīrīts un izskalots.
Lai arī sākums ir skarbs, tas viss ir ļoti interesanti, pilnīgi cita pasaule, pat aizraujoša. Nu jau ir apzināti arī iespējamie risinājumi remontam un jācer, ka viss iecerētais izdosies.
Bet galvenais ir tas, ka man nepaslīdēja kāja, jo ar visu šito čakaru jau startā, mierīgi būtu sanācis ievilkt Trinoc'u ar visu 16v galvu. Smieklīgākais ir tas, ka to izdarīt pat būtu vieglāk un lētāk, par cik 9k Trionic detaļas ir kilogramiem. :laugh:
Ja tas būtu bijis kāds jaunāka gada T8, es to apsvērtu ļoti nopietni, bet šim - nē, vēl nē. Gan es vēl paspēšu. :)
p.s. uz Minhauzena pasākumu nebūšu, man ir ko darīt, lai vai kā, bet es ar šo auto gribu izbraukt jau šovasar. :laugh:
Briesmīgākā aina atklājās noņemot kārbu un galvu (ir jau bijusi remontēta), karterī ir tādas šausmas (dubļi), ka ar esošajām šālēm un kloķeni būtu pieticis apm. vienam stiepienam līdz 100km/h. Kloķene nu jau būs jāslīpē vai jāņem no kāda cita motora, kas krājumos.
Arī bloks ar virzuļiem nav nekas spīdošs...
Līdzīgs stāsts ar dz.sistēmu, noņemot galvu secināts, ka daļa kanālu ir diezgan aizauguši un iekšā visādi sabiezējumi, man šķiet, ka tādu pat izskalot, neizjaucot bloku, nav reāli...
Pieņemu, ka daļa šmuces izlīda pēc tam, kad nomainīju eļļu un tā visa draza no kartera tika momentā uzrauta augšā. Pēc jaunas eļļas ieliešanas auto tika pielaists pāris reizes un divas reizes uz dažām min. sasniedza normālu darba temperatūru, tas arī viss, bet eļļa karterī pēc kārbas noņemšanas bija melna kā piķis.
īsāk sakot, jo tālāk to motoru redzu izjauktu, jo sliktāk ap dūšu paliek...
Mācība ir, ilgāk stāvējušu auto vienkārši nedrīkst darbināt, kamēr viss nav iztīrīts un izskalots.
Lai arī sākums ir skarbs, tas viss ir ļoti interesanti, pilnīgi cita pasaule, pat aizraujoša. Nu jau ir apzināti arī iespējamie risinājumi remontam un jācer, ka viss iecerētais izdosies.
Bet galvenais ir tas, ka man nepaslīdēja kāja, jo ar visu šito čakaru jau startā, mierīgi būtu sanācis ievilkt Trinoc'u ar visu 16v galvu. Smieklīgākais ir tas, ka to izdarīt pat būtu vieglāk un lētāk, par cik 9k Trionic detaļas ir kilogramiem. :laugh:
Ja tas būtu bijis kāds jaunāka gada T8, es to apsvērtu ļoti nopietni, bet šim - nē, vēl nē. Gan es vēl paspēšu. :)
p.s. uz Minhauzena pasākumu nebūšu, man ir ko darīt, lai vai kā, bet es ar šo auto gribu izbraukt jau šovasar. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Cepuri nost... Te var redzēt īstu auto cienītāju.
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Saab 900 Turbo, "Black Ice"
Spēcīga pieeja reliktu saglabāšanai. Lai veicas!:)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO