Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

Labvakar!
Pēc pāris konsultācijām un vizītes pie Nila un diezgan liela izpētes darba, beidzot publicēju savas pārdomas šeit.
Esmu kļuvis par 1989. gada 9000 īpašnieku. Pie auto ir jāpieliek roka, ir doma darīt to pamatīgi, līdz ar to ir kļuvis aktuāls jautājums par auto iespējamo oriģinālo izcelsmi - precīzāk, kas tas ir bijis, kad iznāca no rūpnīcas.

Pēc visa spriežot, tas ir parasts 9000 turbo, bet ir dažas lietas, kas liek domāt citādi:
1. auto šķiet ļoti jaudīgs un ātrs
2. ir bijusi sista labā puse (tur ir 1995. gada Valeo spārns)
3. Ir attiecīgā stūre, diski, lielais spoileris, krāsoti bamperi (nez kāpēc), skotu ādas beņķi, oriģinālais pastiprinātājs, dīvainas krāsas plastmasas tur, kur jābūt miglas lukturu un lukturu korektora slēdžiem)

Nu un, ja ir iepsējams, ka tas ir bijis Talladega, tad gribētos to par tādu arī atjaunot...

Lūdzu, padalieties ar domām! Varbūt kāds ir redzējis tādu dzīvē, varbūt kādam garažā stāv... Droši jautājiet!

Paldies!
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

man gan galīgi nesanāk ielikt te fotogrāfijas...

te ir saite uz galeriju, uur esmu savācis viskautko:

http://foto.inbox.lv/matiss.salins/Saab-9000

un šeit foto no mana eksmeplāra:
http://foto.inbox.lv/matiss.salins/Saab-9000-2

Nauris ir redzējis dzīvē, varētu varbūt pakomnetēt un padalīties ar iespaidiem!
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

Te ir informācija, ko esmu apkopojis.
Salīdzinot ar standarta:
• Talladegas kits (arkas, sliekšņi, bamperi vēl kas)
• Jaudīgāks dzinējs 200 zs
• Citādāka (tuned – nezinu, ko tas nozīmē) piekare (zemāka un cietāka laikam)
• Strīpiņas uz sāniem
• Talladegas uzraksti
• Skotu ādas sēdekļi
• Četras pieejamas krāsas: balta, melna, Talladegas sarkana, ja nemaldos pēc 1990. gada odorado (viens sludinājumā UK rakstīja, viņam esot Imolas sarkanā)
• Sporta stūre
• Ādas ātrumpārslēgs
• Ērika Karlsona fotogrāfija, kurā viņš redzams pie konkrētā auto (iespējams tikai UK)
• Lielais spoileris ar papildus bremžuguni
• dubultā hroma izplūde (gals cik saprotu)
• lūka( iespējams izvēles līdz 1990. gadam)
• el sēdekļi (iespējams izvēles līdz 1990. gadam)

un tad viss, kas pienākas (adaptēts no 900):

900 - Available in three distinctive colours, Black, Talladega Red and White.

STANDARD EQUIPMENT
ABS, anti-lock braking system.
Whale-tail spoiler.
Twin chrome exhaust pipes.
Front driving lamps.
900 Carlsson stripes.
Leather gear lever knob and gaiter.
Power-assisted steering.
Sports Suspension.
Cruise control.
Front and rear airflow spoilers.
Three-spoke light alloy wheels.
Headlamp wash/wipers.
Electrically operated door mirrors.
Electrically operated windows.
Electrically operated steel sunroof.
Tinted windows all round.
Central locking.
Leather sports steering wheel.
Electrically heated front seats.
Driver's seat cushion adjustable for height and slope
Head restraints and folding centre arrnrest in the rear seat
Front speakers.
Electrically operated aerial.
Tachometer.
Ventilation air filter.
Delayed action interior lighting.
High level rear brake light
Headlamp adjustment.
Rear decor panel.
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by gustavs »

Veiksmi, izturību un pacietību savšanā pie prāta. Tad tam auto nebūs vērtības. 9000og ir pats, pats labums.
Lai veicas!!!
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Nils »

Gustavs wrote:Veiksmi, izturību un pacietību savšanā pie prāta. Tad tam auto nebūs vērtības. 9000og ir pats, pats labums.
Lai veicas!!!
Visu to pašu. :)
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by KurBads »

tas otrais, ko esi iekopējis par c900 nav nekāds c900 talladega apraksts, tāda talladega nemaz nav bijis. tas ir c900 carlsson (UK), kas vairāk vai mazāk ir c900 ar airflow kitu :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by edijs »

Es kaut kā sliecos domāt, ka tas ir bijis parasts 9k Turbo jau kopš izbraušanas no rūpnīcas... Bamperus bieži vien krāso arī 9000NG īpašnieki, tāpat arī esmu redzējis reklāmas video ar pirmo gadu NG9000 un krāsotiem bamperiem. Tas liek domāt, ka arī OG 9k varēja no rūpnīcas nākt tādi. BET - nav redzēts, ka no rūpnīcas nāktu ar krāsotiem durvju, spārnu, bamperu moldingiem, attiecīgi šis vairāk izskatās pēc pašrocīgi flakonizēta. Arī krāsa ir ne-talladegas krāsa. :) Stūri un spoileri varēja laika gaitā pielikt. Šķiet, ka līdz 95'am gadam arī iekš VIN nekodēja iekšā to, vai tas ir kaut kāda īpašāka versija (Aero, utt.), vai nē.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Kudinsky »

edijs wrote:Es kaut kā sliecos domāt, ka tas ir bijis parasts 9k Turbo jau kopš izbraušanas no rūpnīcas... Bamperus bieži vien krāso arī 9000NG īpašnieki, tāpat arī esmu redzējis reklāmas video ar pirmo gadu NG9000 un krāsotiem bamperiem. Tas liek domāt, ka arī OG 9k varēja no rūpnīcas nākt tādi. BET - nav redzēts, ka no rūpnīcas nāktu ar krāsotiem durvju, spārnu, bamperu moldingiem, attiecīgi šis vairāk izskatās pēc pašrocīgi flakonizēta. Arī krāsa ir ne-talladegas krāsa. :) Stūri un spoileri varēja laika gaitā pielikt. Šķiet, ka līdz 95'am gadam arī iekš VIN nekodēja iekšā to, vai tas ir kaut kāda īpašāka versija (Aero, utt.), vai nē.
Pēc 95-tā kodē?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by edijs »

Es neesmu 100% pārliecināts, bet šķiet, kaut kur lasīju, ka vienā brīdī esot to sākuši kodēt iekš VIN. Un Palicis prātā tieši 95'ais gads. Jāpagooglējās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

tieši tā, tas ir no 900 carlsson. cik saprotu, tad carlsson arī ir tas pats talladega, tikai UK tirgum. tas ir tas, ko es esmu līdz šim sparatis, bet tas arī ir viens no vēl līdz galam neizprastiem jautājumiem.
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

KurBads wrote:tas otrais, ko esi iekopējis par c900 nav nekāds c900 talladega apraksts, tāda talladega nemaz nav bijis. tas ir c900 carlsson (UK), kas vairāk vai mazāk ir c900 ar airflow kitu :)
tad vēl uzreiz ir jautājums, par kuru es topiku netaradu - kādas tad vispār versijas ir bijušas 9000 sābiem? Spānijā kaut ko līdzīgu Talladegai sauc par 9000 airflow. kas būtu tas tāds?
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by platais »

redzu koka detaļas, bez lielaa koka paneļa esamības, kas ir zināms par iepriekšējiem saimniekiem? nav no ziepniekkalna puses? :laugh: joks paliek joks, bet sāpe par aplauztajām koka detaļām tajā rajonā , gadu gaitā nekur nav pazudusi :D p.s man arī otrs auto ,kas dus garāžā ir 89. , bet ar slīpo purnu, stūre bija līdzīga, bet ar dzeltenu strīpiņu, šķiet jāpaskatās vecās foto, man arī mazliet neskaidrs tas vecāku 9000 iedalījums un kam ko varēja pasūtīt klāt, laikam vnk dziļāk jārok.. :)
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Nauris_t16 »

Mašīna stipri sakarīga, roka jāpieliek gan ir, bet nu ne daudz. Labs izejmateriāls pilnai pārjaukšanai, vai arī otrs variants - var jau arī pa ātro ķep ļep sataisit un gāzt, arī tas nebūs grūti.

Es saku, ka tas ir parasts 9000T, apkarināts ar pāris mantām. Un tādēļ jau tas viņu nepadara sliktāku par kādu legit airflow, tad jau labāk ir ņemt foršu izejmateriālu un uztaisīt to par to, ko tu vēlies. Vismaz pats zināsi, kas lācītim vēderā un būs pārliecība par savu darbu.

P.S. Spoilers no rūpnīcas nav pilnībā krāsots, ir jābūt melnai vinila augšdaļai, tur, kur šim lobās nost sudraba krāsa. Kakucis var padalīties ar kādu bildi.

P.P.S. Mans ieteikums - virsbūves darbi -> tehniskie darbi -> sapucēt diskus + plānākas mizas + nomest lejā un būs pa pirmo B)
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by KurBads »

c900 nekad nav bijis ar Talladega vārdu.
UK Carlsson bija tas pats, kas citur c900 airflow, bet papildus ar svītriņām uz sāniem, stūri, laikam arī sarkano APC ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by kakucis »

Nu mans projekts pašlaik gaida ziemu. Visu talladegu arī vēl neesu salasījis kopā, viena daļa gaida mani Nila noliktavā. Bet ir jautājums par tēmu. Bizenājs pameta ideju. Pēc VIN mēs varam dabūt ražošanas līniju kur konkrētais eksemplārs ir uzražots + vēl šadu tādu infu, bet gandrīz neko par komplektāciju. BET... uz drošības siksnām priekšā pie lejas fiksētā gala ir birka ar precīzu gadu, nedēļu un dienu kad teorētiski auto ir noripojis no konveijera(9000 ir, atradu arī ko līdzīgu 900og, 99 nevarēja saprast). Tātad teorētiski ja varētu piekļūt kaut kādai rūpnīcas datu bāzei tad varētu uzzināt pilnīgi visu par auto. Jautājums sekojošs vai kādam ir idejas kurā virzienā rakt?...

PS Tā birka ir uz visām siksnām, ja no ir sadilis tā ka nevar salasīt...
Post Reply