Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss » Sun Oct 28, 2012 9:33 am

un vēl: no pieredzes un zinātnes droši vien, kā lai labāk dabū visu to jaudu, kas autiņam ir, līdz zemei??? proti, vai ir iespējams samazināt izslīdēšanu uzsākot no vietas, it sevišķi slapjā laikā? Paldies!

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by elmo » Sun Oct 28, 2012 10:16 am

Nu varbūt sāc ar atbilstošu riepu izvēli konkrētai situācijai.

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3391
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Nauris_t16 » Sun Oct 28, 2012 10:35 am

Matīss wrote:Es esmu savācis šādus tādus materiālus par 9000 un pieļauju, ka kādam tādi varētu noderēt. Es te drīkstu likt uz tiem saites, jo es protams neesmu ne to autors, ne veidotājs... :laugh:
Es domāju, ka droši, tiesa, es no autortiesībām maz ko jēdzu :D
900aero clubsport #8

Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss » Sun Oct 28, 2012 5:59 pm

elmo wrote:Nu varbūt sāc ar atbilstošu riepu izvēli konkrētai situācijai.
Ar to es domāju to visu pabeigt... Bet vai ar to vien būs gana un vai tas ir vienīgais, ko var izdarīt? :blink:

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by elmo » Sun Oct 28, 2012 6:28 pm

Luksaforu cīņas nav Saab stihija,diez vsi ir vērts tērēt kāpostu kas entās reizes pārsniedz auto vērtību.

Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss » Sun Oct 28, 2012 6:45 pm

elmo wrote:Luksaforu cīņas nav Saab stihija,diez vsi ir vērts tērēt kāpostu kas entās reizes pārsniedz auto vērtību.
Bet, ja man mašīnai ir 175 zs (varbūt vairāk, nevar saprast), to neierobežo nekāda elektronika un es pārsvarā braucu pa pilsētu, tad kā lai tos neizmanto... :laugh:

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by elmo » Sun Oct 28, 2012 6:51 pm

175 zs vajadzētu pietikt ar atbilstošām riepām. Ja steidžots, tad, jau jāskatās bloķa virzienā.;)
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=109

Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss » Sun Oct 28, 2012 7:11 pm

elmo wrote:Luksaforu cîòas nav Saab stihija,diez vsi ir vçrts tçrçt kâpostu kas entâs reizes pârsniedz auto vçrtîbu.
es Tev lieku pretī šo. Naivi, bet tomēr, man iepatikās! to taču ir veidojuši ražotāji un tātad bija kaut kāds pamats, vismaz nedaudz. Image

User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Gregers » Sun Oct 28, 2012 7:58 pm

Matīss wrote:
elmo wrote:Luksaforu cîòas nav Saab stihija,diez vsi ir vçrts tçrçt kâpostu kas entâs reizes pârsniedz auto vçrtîbu.
es Tev lieku pretī šo. Naivi, bet tomēr, man iepatikās! to taču ir veidojuši ražotāji un tātad bija kaut kāds pamats, vismaz nedaudz. Image
Nē, Tu nesaprati- tieši ar riepām ir jāsāk, jo 175 zirgi neprasa nedz bloķi nedz kko vel luksoforu startiem! Pie šīs jaudas saabam 90% gadijumu trūkst tikai vadītajs kurš prot startēt un gumija kura spēj lipt pie asvalta/grunts/ledus ;)
Tajā brīdī kad spēsi uzstartēt līdz 100 km/h kaut vai ražotāja norādītajās sekundēs laipni lūgts atgriezties pie jautājuma ko darīt talāk (tikai neaizmirsti, ka 100 km/h pec spido nav 100 km/h realitatē ;) )

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by elmo » Sun Oct 28, 2012 8:07 pm

Tieši tā, uz pielijuša asfalta Mazda3 1,6 automāts, ar cietām vissezonas riepām spolēja kā nezvērs!:laugh:
Kad uzlika normālas ziemenes, ne vairs spolē, ne līkumos izslīd.
Mizas nevajag par zemu novērtēt.;)

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3391
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Nauris_t16 » Sun Oct 28, 2012 8:29 pm

Jebkura turbo priekšpiedziņa pa lielam nav domāta labiem startiem, kur nu vēl ar 9k svaru.
900aero clubsport #8

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3391
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Nauris_t16 » Sun Oct 28, 2012 8:40 pm

ziedoniz wrote:Jebkura turbo priekšpiedziņa pa lielam nav domāta labiem startiem, kur nu vēl ar 9k svaru.
nu labi, svars nogalina :D Gribi startēt, liec 9k uz diētas. Kad būsi zem tonnas, vari beigt :D

http://www.youtube.com/watch?v=1udKyDZ1 ... re=related
900aero clubsport #8

User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Gregers » Sun Oct 28, 2012 9:42 pm

ziedoniz wrote:
ziedoniz wrote:Jebkura turbo priekšpiedziņa pa lielam nav domāta labiem startiem, kur nu vēl ar 9k svaru.
nu labi, svars nogalina :D Gribi startēt, liec 9k uz diētas. Kad būsi zem tonnas, vari beigt :D

http://www.youtube.com/watch?v=1udKyDZ1 ... re=related
Tā hondas skaņa vnk nogalina :laugh:

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5083
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by edijs » Mon Oct 29, 2012 12:55 pm

Stāvot blakus tavējam Vestienas ielas servisā brīdī, kad uz darbadienas beigām galva bija dulla un grasījās sāpēt, arī bija sajūta, ka tikšu nogalināts. :D Ārā, svaigā gaisā jau ir baigi ok, bet nelielā telpā, kur tas blublublbulbuulbuuuu labi atbalstojas, ir baiiigais trobelis. :D

Par tēmu - man pat ar Maptun Stg3 vēl nav radušās pārdomas par to, kā labāk novadīt jaudu līdz zemei. Labas riepas ir viss, kas vajadzīgs. Un jāsamierinās ar to, ka Saabs nav nekāds dragrace auto. Vairumā gadījumu ielas satiksmē itin labi var tikt līdzi citiem, neskatoties uz to, ka starts varbūt nesanāk tik spīdošs - lai arī rwd/awd braucamie uzsāk ar pārliecinošu izrāvienu, otrā roba galā es jau esmu tos apsteidzis, trešā roba galā vērojumu kā mazus punktiņus atpakaļskata spogulī (ok, ok, pārspilēju :) ).

Ja gribi no nulles līdz 60-80 tikt max ātri, vienkārši ieliec automātu. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
Matīss
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 17
Joined: Thu Dec 27, 2012 1:19 pm

Re: Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss » Thu Jan 24, 2013 9:58 am

Labdien!
Ir sākušies virsbūves darbi, un radies viens nepatīkams jautājums - priekšējie spārni...
Ir kādam idejas, kur dabūt jaunus (vienalga kāda ražotāja) vai normālus lietotus (taisāmus), jo pagaidām visi ir redzēti tādi pabēdīgi...
Paldies!

Post Reply