emsiem 9-5 AERO

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by hofmaks »

Nu man ar no audi laikiem!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by KoreFun »

piesien atslēgtu WG ar drāti, lai izslēgt WG virināšanos zem izplūdes spiediena.
Man kāreiz ir gadījums ar helperspring. Bet tā ir aizplatīta problēma ar T25.

P.S. Un vispār atvienojot WG vajadzētu vērot detonācijas, citādi ļoti ātri var parādīties cita liela problēma :)
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by Brand »

šķiet Arteh atrisināja problēmu. APC vārsts gļučīja, viens evap (zilais) vārsts gļučīja 1/3 reizes (biju uzlicis citu visu to cieto līniju.. un liekot itkā abi vienvirziena vārsti strādāja...), mazliet paregulēja bāzes spiedienu ar WG palīdzību, drošs paliek nedrošs samainīja IC. Pēdējā jaukšanas reizē biju mazliet sapicies ar trubu secību uz APC vārstu, tāpēc auto bija sprāgonis :D bet tas tā.

Kaut gan tagad max spiediens pēc ELM327 joprojām rādās ~10PSI (~0.7bar) [paceļas jautājums par šī gadžeta precizitāti]. Tagad cēliens vienmērīgs, neraustās. Boost datčiks, berot iekšā, aiziet līdz sarkanās atzīmes sākumam un tur turās visu laiku. Drošs paliek nedrošs iegādāšos boost gauge un uzstādīšu.

Arnijs pakomentēja, ka uz gāzes ejot labāk kā uz benzīna dēļ nepareizā gāzes regulējuma, kaut kad aizbrauks pie gāzinieka un nogriezīs gāzes līkni bik uz leju. Šobrīd gāzes līkne ir līdz ar benzīna līkni un reduktors uzfregulēts uz 1.2bar..

dzīvosim redzēsim.. moška paeksperimentēšu ar helperspingu, tik nezinu jau cik stipru to atsperīti meklēt (cik apm. ņūtonus jātur?). Gribas pamēģināt iespūst vairāk (nebaidos nokaut šo turbo un uzlikt kaut ko lielāku [t19])

Pagaidām viss
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by hofmaks »

Turbo nokaut tas ir viens,bet vai nebaidies nosvilinat kādu virzuli?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by elmo »

Un kur selfijbilde ar smaidīgu ģīmi!?
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by maa »

Prieks ka tas auto beidzot iet :D
Bet ar to gāzi gan jocīgi, cik es zinu viņa tieši jāpiedzen maximāli tuvu benzīna līknei! :think: Un ja viss ir maximāli precīzi izdarīts, tad tikai var gadīties ka uz gāzes iet labāk!!! Takā gāze mums ir tāda kāda nu viņa ir, tad tāds variants gandrīz nav reāls :D varbūt taisni otrādi uz benzīna neiet pietiekoši ? ! ?
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by maa »

Jāliek uz strīpas ar tādu pašu Aero 8)
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by Brand »

uzliku jau. pret Naziic SAABu, kas pavisam nesen bija paviesojies Arteh, lai sagatavotu auto čipošanai (principā sataisīja šim vakuuma noplūdes šur tur).

1:1 iet.

bet tad paceļas jautājums vai izgriezts katalizators un pipercross tiešām nedod nekādu jaudas pieaugumu ;)
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by elmo »

Mighty car mods taisīja eksperimentu un uz stenda nebija nekādu jaudas izmaiņu ar zemas pretestības filtriem!
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by OSC »

Arnijs pakomentēja, ka uz gāzes ejot labāk kā uz benzīna
Es tak toreiz pie tilta arī Tev teicu, ka uz gāzes iet krietni labāk :mrgreen:
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by Arnijs »

maa wrote:Prieks ka tas auto beidzot iet :D
Bet ar to gāzi gan jocīgi, cik es zinu viņa tieši jāpiedzen maximāli tuvu benzīna līknei! :think: Un ja viss ir maximāli precīzi izdarīts, tad tikai var gadīties ka uz gāzes iet labāk!!! Takā gāze mums ir tāda kāda nu viņa ir, tad tāds variants gandrīz nav reāls :D varbūt taisni otrādi uz benzīna neiet pietiekoši ? ! ?
Maa.... Ne viss mēdz būt tā, kā izskatās. Gāze un benzīns ir divas dažādas degvielas. Ar dažādu masu, oktānskaitli, & attiecību. Un lielāku jaudu kāreiz nodrošina nepareizs (treknāks) regulējums. Arī uz benzīnu lielākā jauda ir gaisa/benzīna masu attiecībai 1:12.6, nevis 1:14.7(ideālā proporcija) Un gāzei ideālā proporcija nebūt nav 1:14.7. Pie kam autogāze ir propāna/butāna maisījums, kuram savukārt ir katram nedaudz atšķirīga attiecība (un - cik zināms, atkarībā no sezonas, šī attiecība mainās no 50:50 līdz 10:90) Savukārt auto ECU savām adaptācijām (ja vien tas nav Biopower) neprot analizēt citu degvielu, kā vien benzīnu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by maa »

Nu tur jau tā lieta ka auto ECU nesaprot ka tiek braukts uz gāzes- tā kā gāze deg ilgāk, vajag ātrāku aizdedzi ko ECU nevar nodrošināt! Nu nevar tā saregulēt lai uz gāzes ietu labāk.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by Arnijs »

maa wrote:Nu tur jau tā lieta ka auto ECU nesaprot ka tiek braukts uz gāzes- tā kā gāze deg ilgāk, vajag ātrāku aizdedzi ko ECU nevar nodrošināt! Nu nevar tā saregulēt lai uz gāzes ietu labāk.
Laikam nelasi līdz galam manis rakstīto. Ideālas sadegšanas attiecība NAV ideālas jaudas attiecība Uzliec par 25% treknāku un ies labāk! Ja ir aizdedzes emulators - ies VĒL labāk ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by maa »

nez kāpēc kad manam saabam bij treknāks degmaisījums tad viņš negāja labāk, tik pa retai reizei detonēja izpūtējā :D Es vēl piekristu ka ja ir pa treknu degmaisījums, pabraukājot uz gāzes, auto ECU adoptējas tā ka uz benzīna sāk tupīt.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Post by Arnijs »

maa wrote:nez kāpēc kad manam saabam bij treknāks degmaisījums tad viņš negāja labāk, tik pa retai reizei detonēja izpūtējā :D Es vēl piekristu ka ja ir pa treknu degmaisījums, pabraukājot uz gāzes, auto ECU adoptējas tā ka uz benzīna sāk tupīt.
Treknumam ir robeža. Ja attiecība būs, piem 1:11, tad tas auto ies sliktāk, nekā ar attiecību 1:13.
Paskaties kaut vai grafiski, cik strauji mainās atgāzu līknes, pamainot attiecību. Tie ir pavisam citi sadegšanas parametri.
Attachments
airfuel.jpg
airfuel.jpg (76.4 KiB) Viewed 6315 times
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply