Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Sveiki Saab markas cienītāji.
Šodien radās ideja, ka vajadzētu kaut ko uzrakstīt arī par manu Saab Aero.
Es gan sevi uzskatu par īstu Saab automarkas cienītāju, lai gan pāris reizes jau esmu aizmaldījies uz citām automarkām, bet tāpat esmu atgriezies pie Saab.
Viss mans stāsts sākās ar netīšam iegādātu 900 kupeju 1995g. melnā krāsā un ar 2.0T motoru un manuālo atrumkārbu.
Prieks gan nebija ilgs, jo sākās problēmas ar to, ka pārsitu eļļas radiātoru, pēc kā saabiņš nostāvēja gandrīz pus gadu bez eļļas. Kad beidzot sataisiju radiatoru, braucot uz TA iedegās eļļas lampiņa un pēc kā arī tika aprautas pamata šāles. Ātri vien tika iegādāts tāds pats donorauto, no kā tika parlikts motors melnī. Tā es ar viņu kaut kur gadu novizinājos bez problēmām un pārdevu, jo izbesija dārgā un neizturīgā alumīnija piekare. Pēc tam vienā jaukā dienā izdomāju, ka atkal gribu Saab tikai nu jau 9-5. Pēc neilgiem meklējumiem tika iegādāts no Inserviss kredit atņemts Saab 9-5 1999g 2.3t automāts, gaiši pelēkā krāsā ar turbīnas defektu.
Otrajā dienā pēc iegādes sābiņš tika pie citas turbīnas un tika laists dzīvē. Pa lielam problēmu ar viņu nebija, tik pāris sīkumi. Izdevās viņu pat izīret uz 3 mēnešiem braukšanai pa Zviedriju, kas gandrīz pat atsita man saabiņa vērtību. Kad tiku atpakaļ pie sava Saab sanāca ļoti daudz ar viņu braukāt, tāpēc nolēmu ka 90Ls nedēļa degvielā ir pa daudz un tika nolemts saabiņam uzstādīt gāzi. Kādu laiku pabraukāju, bet tad sāku ievērot, ka motorītim baigi eļļa iegaršojusies. Pēc motora izjaukšanas pavērās diezgan bēdīgs skats, visas virzuļu gilzas pamatīgi saskrāpētas, pēc kā tika vainoti gāzinieki, ka ieplūdes kolektoru nav ņēmuši nost, kad caurumus urbuši, līdz ar to visas skaidas pa motorīti padzīvojušās, bet nu pierādīt to tā arī neizdevās.
Tā kā steidzami vajadzēja auto, tika paķerts cits 9-5 1999g 2.3t automāts melnā krāsā USA versija. Uz kura arī tika pārlikts gāzes aparāts no pelēkā. Ar melno nobraucu bišku vairāk par gadu un tagat jau 2 gadus kā mans mammuks ar viņu vizinās. Pa lielam problēmu ar viņu nav bijis, tik kaut kādi sīkumi.
Nu un kaut kā spontāni 2014. gada decembrī atkal sagribējās Saabu.
Izskatiju divus variantus, vai nu dārgi, bet iepirkt tiešam labu eksemplāru, vai nu lēti un ar defektiem.
Kā izrādijās labu Saabu atrast ir gandrīz neiespējami. Tāpēc sāku skatīties daudzmaz normālu, bet ar defektu. Sākumā gribeju kādu, kam ir motora defekts, lai varu motoram uztaisīt kap. rem. Bet tad iekrita acīs šis Aero ar automāta defektu, bet ar ļoti labu motorīti. 5. janvārī tika iegādāts un 8. janvārī tika izieta TA ar pirmo reizi.
Tad paša spēkiem tika sataisīta kārba, negāja viegli, bet rezultāts iepriecina. Tad kā jau pienākās tika samainīti visi filtri, sveces, vārstu vāka blīve, uzliktas silikona vakuma trubiņas, pārregulēta gāzes iekārta.
Nu jau noripoti bišku virs 10k bez nekādām lielām problēmām, protams darba vēl ir ļoti daudz un iespējams, ka vasarā pat tiks pilnībā pārkrāsots lai, savestu arī vizuālo līdz acīm baudāmam paskatam, bet nu pagaidām esmu ļoti apmierināts par jauniegādāto Saabu.
Tuvākajā laikā ir plānots tikt pie simons izpūtēja visā garumā, jo pašreizējam parādijušies interesanti blakus trokšņi, kad uzsilst.
Jāatsvaidzina vārstu vāka krāsojums.
Un jāiegādā Aero priekšējā bampera lūpa.
Šodien radās ideja, ka vajadzētu kaut ko uzrakstīt arī par manu Saab Aero.
Es gan sevi uzskatu par īstu Saab automarkas cienītāju, lai gan pāris reizes jau esmu aizmaldījies uz citām automarkām, bet tāpat esmu atgriezies pie Saab.
Viss mans stāsts sākās ar netīšam iegādātu 900 kupeju 1995g. melnā krāsā un ar 2.0T motoru un manuālo atrumkārbu.
Prieks gan nebija ilgs, jo sākās problēmas ar to, ka pārsitu eļļas radiātoru, pēc kā saabiņš nostāvēja gandrīz pus gadu bez eļļas. Kad beidzot sataisiju radiatoru, braucot uz TA iedegās eļļas lampiņa un pēc kā arī tika aprautas pamata šāles. Ātri vien tika iegādāts tāds pats donorauto, no kā tika parlikts motors melnī. Tā es ar viņu kaut kur gadu novizinājos bez problēmām un pārdevu, jo izbesija dārgā un neizturīgā alumīnija piekare. Pēc tam vienā jaukā dienā izdomāju, ka atkal gribu Saab tikai nu jau 9-5. Pēc neilgiem meklējumiem tika iegādāts no Inserviss kredit atņemts Saab 9-5 1999g 2.3t automāts, gaiši pelēkā krāsā ar turbīnas defektu.
Otrajā dienā pēc iegādes sābiņš tika pie citas turbīnas un tika laists dzīvē. Pa lielam problēmu ar viņu nebija, tik pāris sīkumi. Izdevās viņu pat izīret uz 3 mēnešiem braukšanai pa Zviedriju, kas gandrīz pat atsita man saabiņa vērtību. Kad tiku atpakaļ pie sava Saab sanāca ļoti daudz ar viņu braukāt, tāpēc nolēmu ka 90Ls nedēļa degvielā ir pa daudz un tika nolemts saabiņam uzstādīt gāzi. Kādu laiku pabraukāju, bet tad sāku ievērot, ka motorītim baigi eļļa iegaršojusies. Pēc motora izjaukšanas pavērās diezgan bēdīgs skats, visas virzuļu gilzas pamatīgi saskrāpētas, pēc kā tika vainoti gāzinieki, ka ieplūdes kolektoru nav ņēmuši nost, kad caurumus urbuši, līdz ar to visas skaidas pa motorīti padzīvojušās, bet nu pierādīt to tā arī neizdevās.
Tā kā steidzami vajadzēja auto, tika paķerts cits 9-5 1999g 2.3t automāts melnā krāsā USA versija. Uz kura arī tika pārlikts gāzes aparāts no pelēkā. Ar melno nobraucu bišku vairāk par gadu un tagat jau 2 gadus kā mans mammuks ar viņu vizinās. Pa lielam problēmu ar viņu nav bijis, tik kaut kādi sīkumi.
Nu un kaut kā spontāni 2014. gada decembrī atkal sagribējās Saabu.
Izskatiju divus variantus, vai nu dārgi, bet iepirkt tiešam labu eksemplāru, vai nu lēti un ar defektiem.
Kā izrādijās labu Saabu atrast ir gandrīz neiespējami. Tāpēc sāku skatīties daudzmaz normālu, bet ar defektu. Sākumā gribeju kādu, kam ir motora defekts, lai varu motoram uztaisīt kap. rem. Bet tad iekrita acīs šis Aero ar automāta defektu, bet ar ļoti labu motorīti. 5. janvārī tika iegādāts un 8. janvārī tika izieta TA ar pirmo reizi.
Tad paša spēkiem tika sataisīta kārba, negāja viegli, bet rezultāts iepriecina. Tad kā jau pienākās tika samainīti visi filtri, sveces, vārstu vāka blīve, uzliktas silikona vakuma trubiņas, pārregulēta gāzes iekārta.
Nu jau noripoti bišku virs 10k bez nekādām lielām problēmām, protams darba vēl ir ļoti daudz un iespējams, ka vasarā pat tiks pilnībā pārkrāsots lai, savestu arī vizuālo līdz acīm baudāmam paskatam, bet nu pagaidām esmu ļoti apmierināts par jauniegādāto Saabu.
Tuvākajā laikā ir plānots tikt pie simons izpūtēja visā garumā, jo pašreizējam parādijušies interesanti blakus trokšņi, kad uzsilst.
Jāatsvaidzina vārstu vāka krāsojums.
Un jāiegādā Aero priekšējā bampera lūpa.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
sveikts ar 9-5
izskatās, ka Ogres saabistiem vajadzēs taisīt savu kopienu
vektoram jau tāda pati lūpa kā aero.
izskatās, ka Ogres saabistiem vajadzēs taisīt savu kopienu
vektoram jau tāda pati lūpa kā aero.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Pēdējā laikā ievēroju, ja agresīvi braucu motors eļļu sāk tā pavairāk patērēt un no rītiem bišku nodūmo
Šodien noņēmu vārstu vāku un iztīriju abas ventelācijas trubiņas, bija pamatīgi aizaugušas ar melnu zampu.
Šodien noņēmu vārstu vāku un iztīriju abas ventelācijas trubiņas, bija pamatīgi aizaugušas ar melnu zampu.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Vajadzētu ar Jūsu bariņu ar kādu dienu, bet tad jāmeklē baigais plašumsBrand wrote:sveikts ar 9-5
izskatās, ka Ogres saabistiem vajadzēs taisīt savu kopienu
Cerams maa ieliks vienu vakardienas bildi ar, kur sakopojās sābi, tai skaitā pirmais pelēkais sābs2.3t , kas bildē ir vēl braucams
SAAB Ogre team
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Neliels gāzes upgreids.
Hana 2001 zilas A+ sprauslas
Antartic AT13 Reduktors līdz 380HP
Diezgan ilga vizināšanās sanāca bet vis ir saregulēts un iet viss ļoti labi.
Pie reizes arī Agas melnis jaunas Barracuda sprauslas iepirktas...
Hana 2001 zilas A+ sprauslas
Antartic AT13 Reduktors līdz 380HP
Diezgan ilga vizināšanās sanāca bet vis ir saregulēts un iet viss ļoti labi.
Pie reizes arī Agas melnis jaunas Barracuda sprauslas iepirktas...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Reduktors izskatās tāds pats kā mans vecais, kas aizgāja miskastē! Mazs un jaudīgs, bet šausmīgi kaprīzs! Silti iesaku uzlikt labu jo labu gāzes filtru, citādi ātri atņirgsies!
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
šitiem reduktoriem mīnus ka nav eļļas noliešanas skrūves bet savus 50k noteikti noskries, tad visu iztīra un jaunas blīves iekšā
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Nu 50k gan jau ka noskries, ja neieraus metāla skaidas, kā manējais, vai neaizlips ar melno zapti!
Joprojām silti iesaku netaupīt naudu uz ļoti labu filtru!
Joprojām silti iesaku netaupīt naudu uz ļoti labu filtru!
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
no kurienes metāla skaidas?
Labus filtrus lieku tikai ziemā, tad vairāk piemaisījumu gāzei. Galvenais jau man liekas ir viņus bieži mainīt uz jauniem un vel ļoti tas atkarīgs kur gāzi pilda.
nu ceru ka man būs labāka pieredze ar reduktoru nekā Tev
Labus filtrus lieku tikai ziemā, tad vairāk piemaisījumu gāzei. Galvenais jau man liekas ir viņus bieži mainīt uz jauniem un vel ļoti tas atkarīgs kur gāzi pilda.
nu ceru ka man būs labāka pieredze ar reduktoru nekā Tev
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
http://www.shopgaz.lv/tvaika-fazes-filt ... 2-174.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pirms tavam hana sprauslam obligati jaliek sada veida viltrs.
Pirms tavam hana sprauslam obligati jaliek sada veida viltrs.
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Uz mana vecā saaba kādreiz tāds stāvēja neredzēju jēgu no viņa, alumīnija gāzveida filtri pilda to pašu funkciju vienīgi ieteicams biežāk pamainīt.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Metāla skaidas man bija gāzē! Pildījos toreiz Lukoil un Latvijas propāna gāze! Ar Eko gāzi piebeidzu reduktoru un vienu sprauslu! Vienu vārdu sakot gāze mums Latvijā "baigi kvalitatīvā". Turpmāk pildīšos tikai Eko gāzē, lai varu pierādīt ka viņu gāze ir sū**s un iesūdzēt tiesā, lai nopērk man jaunu SAABU.
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Cik esmu pildijies Lukoil un Latvijas nafta, pretendziju nav bijis. bet ogre ir viens kantoris kur gaze ir labi ja 50% parejais kautkādas drazas.
Cik braucu garām tik skatos vienmēr tur rinda, cilvēkiem laikam po ka gāze sūds galvenais ka cena lētāka.
Nja bet skaidas nekad vel nav gadijušās, ceru ka arī nebūs.
Cik braucu garām tik skatos vienmēr tur rinda, cilvēkiem laikam po ka gāze sūds galvenais ka cena lētāka.
Nja bet skaidas nekad vel nav gadijušās, ceru ka arī nebūs.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Filtrs pēc 8000km pārsvarā pildīts rumbulas Lukoilā
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Filtrs pēc +/- 9000km pārsvarā pildīts Statoil
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5