intro:
Jau kā 3 gadus meklēju savu pirmo auto sev un meitenei. “praktiskie” auto mani šobrīd neinteresē un kā pirmo variantu meklēju Porsche 944, te uz vietas tādu bija neispējami atrast jēdzīgā stāvoklī, atradu Igaunijā, bet saimnieks jau bija pārdevis. Ik pa laikam apskatīju Saab 9-3 sludinājumus, bet nekas acīs neiekrita. Vasaras vidū Jūrmalā ar draudzeni ieraudzijām baltu Saab 900 og, saskatijāmies un viss.. kopš tā brīža neko citu negribējās
nu un šīs vasaras beigās atradu krauklīša sludinājumu ar viņa 900 Turbo, un tajā pašā dienā sazvanīju un sarunāju tikties apskatīt, pēctam uz ArTEH diagnostiku un jau nākamajā dienā
visu atlikušo Augustu un Septembri izbraukājām caur Latviju. Te ir daži secinājumi (ar laiku papildināšu):krauklitis wrote:VISS!
Auto ir jauns īpašnieks.
Šorīt atdevu atslēgas
...
- nezinu vai pat ar Porsche 944 būtu saņēmuši tik daudz vērstu skatienu, komentāru un uzmanības.
- šādus auto uz ceļa respektē - pat ja noslāpsti krustojuma vidū un tev jāgaida kad automātiskās jostas aizvelkās līdz galam un atpakaļ lai atkal piestartētu. mums kā pavisam jauniem vadītājiem liels pluss. Līdz šim vēl neviens nav signalizējis vai izrādijis neapmierinātību. (vai varbūt tas nav respekts bet līdzjūtība? kā nekā gandrīz 30 gadus vecs auto)
- auto ir mega-praktisks, bagāžas nodalījums ir milzīgs
- parkings sākumā ir izaicinājums ar tik garu auto
- prasītos 6. ātrums kruīzam pa lielceļiem un ekonomikai
par auto:
Saab 900 Turbo SPG 3-door hatchback 1989
dzinējs: 2.0L L4 DOHC 16V TURBO
krāsa: Magenta brown; 212B; Magentabrun
salons: gaišs (bēšs) ādas
mašīnai vārdu vēl neesmu devis
projekta plāni:
- sākumā savest auto tehniskā un vizuālā kārtībā (un liste ar lietām ir diezgan gara).
- ar laiku saprāta robežās palielināt efektivitāti un jaudu. sākumā tas iekļautu gaisa ieplūdes optimizāciju, un izplūdes gāzu sistēmas nomaiņu - monainīt exhaust manifoldu, uzlikt lielāku downpipe un nomainīt turbīnu uz kaut ko jēdzīgaku. Sataisīt efektīvāku dzesēšanas sistēmu.
- vēlāk nostiprināt ātrumkārbu un uzlikt normālu sajūgu, vēlāk var ar dzinēju, degvielas ieplūdi utt ķimerēties..
- cik spēkos darīt pats un to visu dokumentēt te.
progress:
šobrīd auto ir servisā, tiek sagatavots ieziemošanai un labotas konstatētās vainas no pirmās diagnostikas un 2 mēnešu aktīvas lietošanas.
- tiek nomainīti bremžu diski un kluči; vāku blīves, blīvslēgi un putekļu gumijas, bukses utt.
- kā arī mainu izputēju, vecais ir sarūsējis, caurs un grab un dauzās pret mašīnas korpusu.
- tiek labots stūres pastiprinātajs, škidrums pil pie pilna stūres apgrieziena
daži foto. tādu mašīnu es saņēmu: