brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
martinsh
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Wed Aug 12, 2015 3:44 pm
Location: Riga
Contact:

brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by martinsh »

Sveiki, šis ir turpinājums šim http://www.saabclub.lv/forums/23/115307 rakstam. Mašīna jau tā pati, bet saimnieks un projekts jauns, tādēļ nolēmu taisīt atsevišķu foruma “topiku” nevis turpināt iepriekšējo.

intro:
Jau kā 3 gadus meklēju savu pirmo auto sev un meitenei. “praktiskie” auto mani šobrīd neinteresē un kā pirmo variantu meklēju Porsche 944, te uz vietas tādu bija neispējami atrast jēdzīgā stāvoklī, atradu Igaunijā, bet saimnieks jau bija pārdevis. Ik pa laikam apskatīju Saab 9-3 sludinājumus, bet nekas acīs neiekrita. Vasaras vidū Jūrmalā ar draudzeni ieraudzijām baltu Saab 900 og, saskatijāmies un viss.. kopš tā brīža neko citu negribējās :)

nu un šīs vasaras beigās atradu krauklīša sludinājumu ar viņa 900 Turbo, un tajā pašā dienā sazvanīju un sarunāju tikties apskatīt, pēctam uz ArTEH diagnostiku un jau nākamajā dienā
krauklitis wrote:VISS!
Auto ir jauns īpašnieks.
Šorīt atdevu atslēgas
...
visu atlikušo Augustu un Septembri izbraukājām caur Latviju. Te ir daži secinājumi (ar laiku papildināšu):

- nezinu vai pat ar Porsche 944 būtu saņēmuši tik daudz vērstu skatienu, komentāru un uzmanības.
- šādus auto uz ceļa respektē - pat ja noslāpsti krustojuma vidū un tev jāgaida kad automātiskās jostas aizvelkās līdz galam un atpakaļ lai atkal piestartētu. :) mums kā pavisam jauniem vadītājiem liels pluss. Līdz šim vēl neviens nav signalizējis vai izrādijis neapmierinātību. (vai varbūt tas nav respekts bet līdzjūtība? kā nekā gandrīz 30 gadus vecs auto)
- auto ir mega-praktisks, bagāžas nodalījums ir milzīgs
- parkings sākumā ir izaicinājums ar tik garu auto
- prasītos 6. ātrums kruīzam pa lielceļiem un ekonomikai

par auto:
Saab 900 Turbo SPG 3-door hatchback 1989
dzinējs: 2.0L L4 DOHC 16V TURBO
krāsa: Magenta brown; 212B; Magentabrun
salons: gaišs (bēšs) ādas

mašīnai vārdu vēl neesmu devis

projekta plāni:

- sākumā savest auto tehniskā un vizuālā kārtībā (un liste ar lietām ir diezgan gara).
- ar laiku saprāta robežās palielināt efektivitāti un jaudu. sākumā tas iekļautu gaisa ieplūdes optimizāciju, un izplūdes gāzu sistēmas nomaiņu - monainīt exhaust manifoldu, uzlikt lielāku downpipe un nomainīt turbīnu uz kaut ko jēdzīgaku. Sataisīt efektīvāku dzesēšanas sistēmu.
- vēlāk nostiprināt ātrumkārbu un uzlikt normālu sajūgu, vēlāk var ar dzinēju, degvielas ieplūdi utt ķimerēties..

- cik spēkos darīt pats un to visu dokumentēt te.

progress:

šobrīd auto ir servisā, tiek sagatavots ieziemošanai un labotas konstatētās vainas no pirmās diagnostikas un 2 mēnešu aktīvas lietošanas.
- tiek nomainīti bremžu diski un kluči; vāku blīves, blīvslēgi un putekļu gumijas, bukses utt.
- kā arī mainu izputēju, vecais ir sarūsējis, caurs un grab un dauzās pret mašīnas korpusu.
- tiek labots stūres pastiprinātajs, škidrums pil pie pilna stūres apgrieziena

daži foto. tādu mašīnu es saņēmu:

Image

Image

Image

Image
Last edited by martinsh on Fri Sep 15, 2017 9:31 pm, edited 3 times in total.
martinsh
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Wed Aug 12, 2015 3:44 pm
Location: Riga
Contact:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by martinsh »

pirmais ko mainīju tikko pēc auto iegādes bija audio sistēma. Skanēja tikai viens skaļrunis un tas pats bija vārgs.
Un kā nekā nomainīt skaļruņus ir visvienkāršākā lieta ar ko sākt projektu :)

Sākumā domāju, ka manam auto ir tikai priekšējie saļruņi, bet konstatēju, ka aizmugurējie bija palikti zem aizmugurējiem sēdekļiem. Pie tam katrs skaļrunis 160W! Atvienoju un izņēmu visus četrus:

Image

priekšējie ir 4 collu skaļruņi, standarta izmērs, bet nu neko daudz no tādiem skaņas ziņā negaidīt. Aizmugurējie 6x9 collu.
ok nemaz neizskatās tik slikti, kā sākumā domāju, bet 160w uz kanālu priekš magnetolas bez papildus pastiprinātāja, nav prātīgi.

tad nu uzzināju ka no rūpnīcas 900og nāca ar 4x10 (!) collu skaļruņiem. Viena no retajām firmām kas tādus ražo ir Kicker (KS410) no ASV.. nu labi, pasūtiju tos caur Amazon no savienotajām valstīm. Un priekšai nopirku vienkāršāko variantu, ko var atrast - Sony 4 collu skaļrunīšus, varbūt ar laiku Focal ielikšu.

Image

Image

priekšpusē ievietot nesagādāja nekādu problēmu, vienīgi man nebija sakarīgi "klipši" ar kuriem tos piestiprināt pie tā "vāka", kā pagaidu variants pielīmēju ar stipru abpusējo līmlentu. Vēl turās, bet man ir kauns likt te bildi :D

aizmugurē toties paparasīja brīdi laika, lai saprastu kur tieši tiem skaļruņiem jābūt.. noņēmu bagāžas nodalījuma sānu "plauktiņiem" dekoratīvo paneli (vajadzēja atskrūvēt 2 skrūves) un zem tā atklājās vieta skaļrunim.

Image

skaļruni pieskrūvēju ar 3 skrūvēm (4. netiku klāt):

Image

un dekoratīvais panelis atpakaļ vietā:

Image

tas pats ar otru skaļruni un done!
Manuprāt izskatās ļoti smuki un diskrēti. Bez liekas izrādīšanās un caurumu taisīšanas paneļos.

secinājumi:
- Viss kopā skan krietni vien labāk kā ar pusskaļruni, kas bija sākumā.
- ar 4 collu skaļruņiem priekšā un 4x10 aizmugurē, skaņa ir ok, bet nepietiek zemās frekvences. Es iespējams piepirkšu kompaktu powered sabvūferi, ko palikšu zem vadītāja vai pasažieru sēdekļa.
- saab 900 ir skaļš - dzird vēju, motoru un ceļa troksni, kā arī manam dauzijās izpūtējs pret korpusu un grab vēl šis tas pa visu salonu. Ja gribās izbaudīt mūziku braucot, tad vai nu jāgriež mūzika ļoti skaļi, vai jāizlīmē pa mašīnas korpusu skaņas izolācijas materiāls un jālikvidē graboņa.
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by ifka »

Sveix,

Apsveicu ar shii auto iegaadi. Lai smuki spiid un labi ripo!

Cik zinu tad Kraukliitis par to krietni ruppejaas. Parasti shaadiem autinjiem - personibaam mainot saimniekus meedz izpausties dazjaadi nikji, tacju Tavaa gadiijumaa pa lielo viss skjiet ir OK. Taa kaa veel viena veixme saraxtaa :)

Grabonja un cjiiksteeshana ir 900 OG iipashaa specialitaate. Meklee google aka "rattle gremlins", vai dzenaa tos rokaa pats. Peedeejaa visai aizraujosha nodarbe - paarsvaraa viss pasleepies no salona sasniedzamaas komponentees. Tikai nekad nemeklee ceeloni kameer auto ir kustibaa un pats esi pie stuures! Nenjirgaajos - ir gadiijies ;(

Auto jaudas kuplinaashana ir muzjiigi diskuteejams jautaajums. Konkreetais dzineeja vadibas risinaajums ir trausls 80 gadu kompromiss starp jaudu, vilkmi, paarnesumu kaarbas / transmisijas (60 gadu dizains) ilgtspeeju un brauxanas komfortu. Bez fundamentaalas paarbuuves, veicot izmainjas atseviskjos mezglos, liidzsvars tiek izjaukts par labu vienai no komponenteem un, diemzjeel, par sliktu kaadai citai.

Webaa par sho teemu daudz resursu. Man patiik: http://www.saabperformanceparts.com/ Skjiet Garijam Konovam (saimnieks) bizness pamazaam izbeidzies, bet aizrautiigi apraxti veel saglabaajushies. Laika gaitaa esmu savaacis visas vinja piedaavaatas "upgrade" komponentes, bet taa ari nevienu no taam neesmu pat laagaa izpakojis :) Pietiek ar to kas ir - jaaiemaacas vien gudri izmantot. Peedeejais, ja iepriexj lietaata muuslaiku a/m, var prasiit nedaudz laika, bet noteikti ir sasniedzams. Reizeem gadaas arii taa, ka veiktspeeja krietni pieaug peec vienotras sapuvushas vakumtubas nomainjas - nu apmeeraam taa kaa par klasi augstaaka turbiina butu uzstaadiita :)

N.B. Viens no komplexiem risinaajumiem ir T5.5 vadiibas un atbilstoshas "turbineerijas" uzstaadishana. Artehaa uz zjurnaalu galdinja smuka broshuura par sho teemu. Lietotaajs "Lawyer", skjiet, ir celjaa uz to, bet Nauris darbu paveicis daudzkaart & dazjaados variantos. Arii tie Edija klana loceklji, kas forumaa neraadas, zin kaa lieta daraama :)


Tevis iegaadaatie Sony skaljrunji ir ar iipashu veiktspeeju zemo frekvencu jomaa & shobriid vieni no labaakajiem tirguu. Bildee redzamaa audiogalva izskataas pietiekami kundziska, lai tai buutu gan fixeetie, gan briivizveeles EQ iestatiijumi. Iespeejams, jau esi beidzamos kaadbriid pameegjinaajis. Ja rezultaata nebij, tad skat lejaak:
Laikaa kad shis auto tika projekteets, audio sisteemas bij ljoti piezemeetas, bet skaljrunji ar papiira paarejaam starp konusu un korpusu. Tiem bija visai dzidra, bet ne paaraak skalja, skanja virs 200Hz. Protams, ka nevienam nenaaca praataa reekjinaat kkadus "audio pluusmas kanaalus" priexeejaa panelii, par atpakaljgaitas slaapeeshanu/inverteeshanu nemaz nerunaajot, jo nebija tadas vajadziibas. Muusdienu komponentes, tur ir kaa zilonis pukju dobee ;) Konsultaacijai iesaku mekleet Romaanu, kas forumaa zinaams ar niku KoreFun.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by mrpinkeyes »

Cik sen te nav bijis tik kolosāls ieraksts! :) Tas man atgādina 1998. gadā paša pirmo iegādāto saab 900 T8! 1986.g. izlaiduma. Ehhh, kas tas bija par auto!!!

martinsh apsveicu Tevi ar šī brīnišķā auto iegādi! Izskatās vnk superīgi! Tik brīnos, ka amerikāņu turbinātoriem nav turbo modeļiem paredzētās stūres. Un, manuprāt, tās "aizdomīgās" drošības jostas arī labāk nomainīt uz Eiropas variantu. Katrā ziņā novēlu pēc iespējas oriģinālāku skatu saglabāt. Apgreidus veikt uzmanīgi, respektējot sābiņa individualitāti. Faktiski, jau Tevis diskrēti uzinstalētā mūzika, parāda, ka Tu esi uz pareizā ceļa ;)

Lai izdodas izbaudīt visas sābiņa priekšrocības, izņemot vienu... NEBRAUC ZIEMĀ, SAUDZĒ VIŅU!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by lawyer »

Vispirms - apsveicu ar šī auto iegādi :clap:

Bet tālāk - pirmais, ar ko es ieteiktu tikt galā, ir rūsiņš - pārbaudīt visu virsbūvi un iznīdēt rūsas aizmetņus - virsbūve ir pati dārgākā un saudzējamākā lieta šim auto (tādēļ nekādu ziemu un sāļu!) - dzinējus, kārbas, salonus, piekares, mūziku varēsi krāmēt iekšā/ārā cik uziet atkarībā no tā cik traks un dāsns ar $$$ būsi ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
martinsh
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Wed Aug 12, 2015 3:44 pm
Location: Riga
Contact:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by martinsh »

:) paldies par siltajiem sveicieniem jaunā forumā. Un paldies par ieteikumiem. Jūtu, ka atradu pareizo vietu kur dalīties ar piedzīvojumiem un nākotnes plāniem auto sakarā.
tas pirmais punkts manā sarakstā "- sākumā savest auto tehniskā un vizuālā kārtībā (un liste ar lietām ir diezgan gara)" pārsvara arī nozīmē to, ka stabilizēšu un nostiprināšu stock komplektāciju, pārējie punkti ir vēl tāla nākotne.
Vispār jau jāsāk būtu ar manuāļa iegādi un visa motora nodalījuma un mehānikas izpēti pirms vispār atveru motora pārsegu.. :D

ok, turpinājums. Drošivien 2. vienkāršākā lieta (pēc skaļruņiem) ko nomainīt - priekšējais "grils"

Image

pēc visa spriežot šī bijusi pārkrāsota matēti melna, saimniekam nav paticis un pārkrāsojis sudraba. Pēc auto mazgāšanas sudraba krāsa palēnām nomazgājās un vairs neizskatās smuki. Iegāju eBay un atradu smukāko, arī no ASV...

Image

reste ir lietota, bet pēc skata gandrīz perfekta, vienā vietā hroma krāsā plaisa, kas nedaudz uztrauc.
papildus saņēmu vēl gaisu un daudz papīra no San Diego, Kalifornijas.

Image

old & old - abas visdrīzāk viena vecuma, bet atšķirība liela :)
veco, kad būs laiks, notīrīšu un pārkrāsošu, nekas neies zudībā.

Image

shiny!

secinājumi:
- nesaprotu kādēļ es sūtiju detaļu no ASV ja tā ražota tepat Zviedrijā, wtf..
- Saaba komponentes var nomainīt minūšu laikā, visur viegli piekļūt, atskrūvēt. IKEA filozofija.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by defektivais »

Prieks redzēt, ka šeit ir parādījies vēl kāds no klasikas bloka pārstāvjiem. No vizuālajiem uzlabojumiem prasītos citi diski, izputēja pēdējais posms un stūre :)
p.s. Ja auto nācis no rūpnīcas kā SPG, tad kāds tam ir aplasījis aero kitu.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by Gac »

Šodien redzēts Artehā. Smuks...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by Nauris_t16 »

Apsveicu ar pareizu izvēli un, spriežot pēc plāniem, apsveicu sevi ar potenciālu domubiedru :D

Visi jau pamatā ir visu pareizi aprakstījuši, es pielikšu savu artavu par uzlabojumiem, piedāvāju nekāpt uz maniem grābekļiem.

Viss sākas ar T5.5, pats pārāk ilgi mīņājos, līdz čoms, kas uzlika sev mani beidzot pierunāja. AWESOME :D Auto pilnīgi izmainas un viss ir kontrolējams, programmē kā vēlies. Super. Must have un pirmā lieta, kas jādara.

Izplūdes kolektors nes mazu jaudas pieaugumu un ir domāts pontam atverot kapotu. Runa ir par zirnekli. Lielākais tā mīnuss ir tas, ka vienāda garuma izplūdes kolektors nozog T16 burbuļojošo skaņu un tas sāk izklausīties pēc parasta opeļa.

Downpipe ir forši, bet te uzreiz ir jāiet uz visu banku un jāliek 3", savādāk no tā atkal nav mega jēgas, bet izmaksas tās pašas. Toties, jāpārnes AKB, kas nelīdz galam patīk apskates vīriņiem (nu kā kuram). Līdz ar to iesaku likt AKB vienkārši otrā motortelpas pusē, būs mazāk aizdomīgi.

Kas mūs noved pie nākamā punkta, vadītāja pusē motortelpā stāv absolūti nejēdzīgs un restriktīvs interkūlers, ko var relatīvi vienkārši un ar oem daļām aizstāt ar 9000 front mountu. Tikai jānozāģē vilkšanas āķi un jāpārnes citur, jo es nebrauktu ar klasiku bez priekšējā vilkšanas āķa.

Šeit vajadzētu būt elementāri sasniegtiem ~240zs, kas arī būs limits stock T3 turbīnai un tad vari sākt domāt vai Tev vispār ir vēlme vēl kaut ko uzlabot jaudas ziņā :D

Stock sajūgs ir 215mm, standartam pietiek. Ir divas vienkāršas opcijas - 228mm no 9000/900(90-93) vai 240mm no 1993.gada 9000 2.3T. Abos gadījumos vajadzēs citu spararatu.



Patiesībā jau ar standarta jaudu pietiek, lai visus izčakarētu uz jebkura viadukta, jo tieši 900og vadāmība ir tā, kas mani aizrauj :) Sēdinātās atsperes un jauni/cietāki amortizatori, apvienojumā ar kādu -1* sagāzumu būs pati maize. Un tas nekas, ka savirzes stenda vīti teiks, ka pēc kompjūtera tas nav pareizais sagāzums, spītē pretī un saki, ka "tak položeno". Efekts būs tāds, ka riepām neēdīs ārmalas, ja atbalsti nedaudz atraktīvāku braukšanas stilu. Bukses 900og ir praktiski mūžīgas, priekšas lodbalsti ir cits stāsts.



Bet vispār, pastāstīt ir daudz ko, žēl, ka jāgaida līdz vēlam pavasarim, varētu pavizināt un parādīt, ko relatīvi vienkārši ir iespējams izdabūt no 900og :) Ja nu kas, droši jautā.
martinsh
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Wed Aug 12, 2015 3:44 pm
Location: Riga
Contact:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by martinsh »

Paldies visiem par ieteikumiem un komentāriem, man pamazām rodās skaidrāks priekšstats ar ko būtu īsti jāsāk.
defektivais wrote:Prieks redzēt, ka šeit ir parādījies vēl kāds no klasikas bloka pārstāvjiem. No vizuālajiem uzlabojumiem prasītos citi diski, izputēja pēdējais posms un stūre :)
p.s. Ja auto nācis no rūpnīcas kā SPG, tad kāds tam ir aplasījis aero kitu.
Gac wrote:Šodien redzēts Artehā. Smuks...
mašīna tieši šobrīt ArTEHā gaida izpūtēju :) par galu gan neiznu kāds būs.

meklējot auto pēc VIN, bija rakstīts SPG, bet varbūt tās ir muļķības. Man personīgi aero body kitu īsti nemaz neprasās, dodu priekšroku mazāk agresīvam izskatam. Pie tam ir vieglāk atstāt labu iespaidu, ja auto ir ņiprs, bet pēc izkata nekas par to neliecina, nevis otrādāk :)
No 3 "spieķu" 15'' aero diskiem gan neatteiktos un oriģinālo stūri krauklītis man iedeva līdzi.
Nauris_t16 wrote:Viss sākas ar T5.5...
šis te?
http://www.eeuroparts.com/Parts/52574/T ... 101E00010/
Izskatās ļoti labi, varbūt ar to arī būtu jāsāk!
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by Nauris_t16 »

martinsh wrote:
Nauris_t16 wrote:Viss sākas ar T5.5...
šis te?
http://www.eeuroparts.com/Parts/52574/T ... 101E00010/
Izskatās ļoti labi, varbūt ar to arī būtu jāsāk!
Itkā, ja neskaita, ka te ir kosmoss. Lai gan, es tev arī pa 700$ varu uztaisīt vadus, kompi varēsi pats izvēlēties kur likt, kaut uz jumta :D

Tas viss ir elementāri sapērkams tepat, no donoriem vai vislabākais - paņemt pašam 900ng vai 9000 un likt visu pāri pa taisno, būs mazāk pildāmo mājasdarbu pirms eksāmena :D

Es teiktu, ka par pilnu swapu, kombinējot lietotas un jaunas daļas, un savu darbu, pārsimt eiro ir absolūtie griesti. Pilnam komfortam tev būtu vajadzīgs šobrīd strādājošs kruīzs (lasi - degvielas ekonomijai). Ja T5.5 neredz ātruma signālu, tas nenodarbojas ar degvielas ekonomiju. Bet nu es neteiktu, ka būtu neekonomiskāk kā ar Lh2.4, un man pie tam ir saregulēts max piesardzīgi, respektīvi, ārprātā trekns, lai tikai nedetonē.

Atkal, tēma liela un knifi ir, kad nonāksi līdz likšanai, pakonsultēšu.
martinsh
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Wed Aug 12, 2015 3:44 pm
Location: Riga
Contact:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by martinsh »

Auto ir mājās no ArTEHa

41 labojums. Pārsvarā blīvslēgi, bukses, blīves, tapas, šķidrumi uc. svarīgi sīkumi.
Lielās lietas - bremžu disku, kluču un cauruļu nomaiņa, vārstu vāka un pr. blīvslēga maiņa un izplūdes sistēmas nomaiņa.
Izpūtējs - Simons 061-K. Smuks, nedārgs, dara savu darāmo godam un skan labi :)

te dažas nakts bildes no motortelpas:

Image

jaunā 2.5'' caurulue:

Image

Image

kāds var man pateikt kas ir šis?

Image

krauklītis minēja, ka tas ir skābekļa jonizētājs (?) un dodot labāku efektivitāti sajaucoties gaisam ar degvielu.
baltā caurulīte iet uz gaisa filtru, vadi - viens ir zemēts otrs kaut kur pie kreisā luktura. Kā minimālisma piekritējs es vairāk dotu priekšroku jaunai gaisa ieplūdes sistēmai. Oriģinālā aizņem baigi daudz vietas telpā. Kāds ir mēģinājis aukstā gaisa ieplūdi? nešņāc briesmīgi?

te vēl īss video ar jauno izpūtēju:

https://www.youtube.com/watch?v=wK6ixBS4X8U
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by defektivais »

Izplūdei DP arī ir 2.5"? Vnk man ir uzstādīts tāds pats komplekts ja neskaita DP ko atstāju veco jo kaut kur aizķērusies doma, ka 2.5 nevar ielikt bez akumulatora pārvietošanas.
edit: sapratu, pirmais elkonis nav mainīts
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by Nauris_t16 »

Gaisa jonizētājs iespārda :D



Neņem ārā filtra kasti, kamēr tev ir stock IC - ieliekot tur atvērtā tip filtru būs tikai sliktāk, ēdīs karstu gaisu no IC. Man ar front mountu tagad tur stāv HKS tipa sēnes tipa filtrs. Bet visideālāk ir ielikt speedparts CAI, kas aiziet aiz kreisā pagrieziena, tiesa, tad no turienes ir jāpārnes APC bloks, aizdedzes komutators un kruīzs. Savādāk - ieliec mazgājamo filtru oem kastē un izliecies, ka jūti atšķirību :D

Atvērtais fitrs padara nedaudz skaļāku motora skaņu pie paātrināšanās, bet ne-būtiski. Manam bypass ir pārnests prom no turbīnas, tuvāk filtram, līdz ar to tas ir labāk dzirdams bez gaisa kastes, ideja tāda pati kā 9k, izmetot gaisa kasti.

Simons ar ovālo galu?


Es arī esmu daudz maz pūrists un motortelpas fetišists, līdz ar to tendencējos izplēst ārā visu lieko oem aprīkojumu un citu šņagu, kas gadu gaitā tur ir ieviesusies - veci imobilaizeri un signalizācijas, EGR, bākas ventilāciju (ok, nedaudz radikāli, bet štrunts par polārlāčiem)
martinsh
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Wed Aug 12, 2015 3:44 pm
Location: Riga
Contact:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Post by martinsh »

defektivais wrote:Izplūdei DP arī ir 2.5"?
nope, DP tas pats OEM. nav vietas un laika jaunam :)
Nauris_t16 wrote:Neņem ārā filtra kasti, kamēr tev ir stock IC
pagaidām arī netaisos neko mainīt. es tik tā gribēju apjautāties par gaisa ieplūdes sistēmu in general. Bet jā, tas stock interkūlers dīvainā vietā atrodās. ja to pārnestu priekšā, atbrīvotos motortelpa.
Nauris_t16 wrote:Simons ar ovālo galu?
šitāds, ja domā šo galu :)
Image

Vēl viens jautājums - vēders skrāpējās gar zemi pie pat nelieliem uzciļņiem. Nevaru tieši pateikt kas ir tas kas saskarās ar zemi, esmu pamanījis, ka kaut kur starp motoru un vadītāju, un šad tad aizmugurē pie ass (ja pilna mašīna).
Jāpērk cietākas atsperes?
Post Reply