Ralfa Airis

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 429
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr » Fri Nov 08, 2019 10:47 am

Katalizators ir pasūtīts, Hofmaks var sildīt tigu :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1644
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Ralfa Airis

Post by hofmaks » Fri Nov 08, 2019 3:15 pm

Vienmēr silts! :twisted:
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 429
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr » Sat Nov 23, 2019 4:03 pm

Nu ko, skate ir izieta. Paldies Hofmakam par operatīvu katalizatora iešūšanu :dance:
Attachments
IMG_20191123_160301.jpg
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1644
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Ralfa Airis

Post by hofmaks » Sat Nov 23, 2019 9:41 pm

Lūdzu. Papildus izbaudīju sajūga pedāļa cietumu un asumu - nē,tas nav priekš manis!
Attachments
20191123_112915.jpg
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 429
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr » Fri Apr 17, 2020 2:23 pm

Nu tad, šeit arī redzams rezultāts šim topikam.
Aptuveni tā arī likās, ka vajadzētu būt, bet griezes moments patīkami pārsteidza.

Ar šo arī, visticamāk, šis auto tiks noslēgts. Top cita, jauna spēļmantiņa :mrgreen:

https://youtu.be/O8pWMuDsZQ4

P.S. - auto ir iegūstams tavā īpašumā, ja ir interese, PM. Kaut kad drīzumā, krāmēšu SS'ā.
Attachments
IMG_20200417_121248.jpg
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 597
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Ralfa Airis

Post by saab21 » Fri Apr 17, 2020 3:10 pm

Nu skaisti, Ralf, ko lai vēl pasaka, bilde pasaka visu pati :clap:
Vidjikā, izklausās pēc ikdienas slodzītes, ka vēl varētu griezt un griezt :D

P.S. Mērījums uz spirta vai 98?

P.S.S. Joprojām gaidu topiku par jauno spēļmantiņu ;)
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5
SAAB 9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 429
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr » Fri Apr 17, 2020 3:17 pm

RPM limits ir ap 5.600 vai 5.700, neatceros, lapā var +- saprast, varbūt tāpēc tā izklausās :mrgreen:
Bet nu, video nav patiesā skaņa. Dzīvē ir pavisam cita artava, skan ļoti feini.
Bākā bija 50:50 benzīna:etanola mixs, SID'ā 52%.

Spēļmantiņai, varbūt, būs overview topiks, kad tā būs gatava. Nav gluži tā, ka kaut ko gribu baigi noslēpt, un nerādīt, kā tas ir izdarāms, vairāk jau tas, ka, pa lielam, es nopriku 70% ready to go komplektu, kur daudzas problēmas jau ir atrisinātas, un man viņas atkrīt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 429
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr » Fri Apr 17, 2020 3:21 pm

Vispār jau, pie reizes, derētu pierakstīt lielu paldies:

Hofmakam
Vilciņam
Jancim
Arnim

Bez šiem cilvēkiem, tas Saabs nebūtu tāds, kāds viņš ir tagad. Paldies, vīri!
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12810
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Ralfa Airis

Post by elmo » Fri Apr 17, 2020 3:23 pm

:clap:

User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 687
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Ralfa Airis

Post by Brand » Fri Apr 17, 2020 4:27 pm

:dance::dance:
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2718
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Ralfa Airis

Post by Vilcins » Fri Apr 17, 2020 6:00 pm

Skaisti :violin:

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 429
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr » Tue Jul 07, 2020 4:04 pm

Dīzeļkārbas (ne-Aero kārbas, 3.86 FD) stāsts, eksperiments, ir noslēdzies. Tika noģērbts ceturtais un trešais robs, apdzīšanas laikā, kilometru no mājām :mrgreen:


Esmu atpakaļ uz Aero kārbas (savas vecās, kas nemaz nebija slikta), ar jaunu hidro-spilvenu (kārbas, aizmugurējo), izspiedēju un atrestaurētu pārslēdzējmehānismu.
Teikšu tā - vairs tik labi nevar just vilkmi, kā ar garo attiecību, savukārt auto ir asāks, un ātrumu arī uzņem ātrāk. Īstenībā, retrospektīvi atskatoties, Aero kārba, tomēr, ir foršāka, pāris iemeslu dēļ:
- Pilsētā, garā kārba ir mokas, it sevišķi guļošie policisti, un sastrēgumi, kad ripināšanās notiek starp pirmo un otro ātrumu. Ne šis, ne tas.
- Braucot pa pilsētu, reāli labs, kruizēšanas ātrums, priekš 55-65km/h ar garo kārbu, ir trešais.
- Uz šosejas, tie garie ātrumi, tomēr, ir gausi. Apdzīšanām, kā likums, nepieciešams ceturtais. Piektajā ir jāpagaida :mrgreen:

No plusiem, garajai kārbai 100-120 kruīzā, apgriezieni ir nedaudz virs 2k. Aero kārbai, pie 120, ir aptuveni 2.7-2.8. Nedaudz jau sabijos, ka Simons sāks nelāgi rezonēt, bet nav ne vainas.

Visā visumā, eksperiments interesants. Garā kārba ir iesakāma tiem, kas brauc mierīgi, nesporto, un, nav 500nm :mrgreen:

Arī Aero kārba, lai arī B12, nav diez ko izturīgāka, jaudai, bet īsāka gala attiecība, tomēr, dzīvi nedaudz atvieglo, un arī ilgmūžību.

Tas arī pagaidām viss, no piedzīvojumiem.

Pa vidam, vēl ir uzlikti visi četri "sporta" Rottingeri ar Zimmer klučiem. Pagaidām esmu ļoti apmierināts.
Ir samainīti abi priekšējie gultņi, kā arī, pusass stieņa gultnis. Tiem, šķietami, nepatika vMax uz dyno stenda, bet nu, ko padarīs. Starpcitu, absolūti neiesaku SNR gultni. Nokalpoja aptuveni gadu, iekšā pizģets :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7693
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Ralfa Airis

Post by KoreFun » Tue Jul 07, 2020 7:12 pm

Man arī vairāk patika tieši vidējā kārba uz 9-3OG.
Lai palabo speci ja kļūdos, bet man šķiet ka SNR ir pakotais un iekšā var būt kā labs, tā arī ne tik labs brends.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 429
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr » Mon Jul 27, 2020 7:12 pm

Nezinu, pakotājs, vai nē, bet tajā brīdī (kad tika uzliktas ziemenes, un saprasts, ka ar naglām tas gultnis nenormāli gaudo), tikai SNR's bija uz vietas. Pa lielam, 80-90% detaļu brendu ir palikuši tikai kā pakotāji, kas re-brando kaut kādu detaļu ražotājus.

Neliels apdeits par Aero kārbu - viss kruta, laikam, tomēr, atzīšu, ka 4.10 kārba ir feināka, gan ikdienai, gan sportam. Papildu bonuss, ir nokrities degvielas patēriņš par 0.4 L - mierīgās apdzīšanās, vairs netiek krāmēts trešajā/ceturtajā, pūš arī piektais.

Par Rotinger diskiem + Zimmer klučiem - esmu ļoti apmierināts. Dzēšas teicami, nekas nevibrē (pagaidām :mrgreen: ), tfu, tfu, cerams, ka arī nesāks vibrēt. Iesakāms pirkums.

Papildu interesants fakts un novērojums - nezinu, ko Saab inžinieri bija pīpējuši, kad domāja, kādā attiecībā laist bremžu pastiprinātāju - priekša:aizmugure, bet nu, pavisam ačgārni - uz sajūtām, šķiet, ka varētu būt 65+:35, jo, kamēr priekšējās bremzes ir pilnībā piedilušas, aizmugurē tas ir noticis ar lielu aizkavi. Rezumē tāds - nemainiet aizmugurējās bremzes, nav jēgas, tāpat, bremzē tikai priekša :mrgreen::mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2718
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Ralfa Airis

Post by Vilcins » Mon Jul 27, 2020 10:24 pm

Tavam Saabam jauni gultņi priekšā, mazāka iespēja kad sāks vibrēt priekšējie, bet aizmugurējie gan metās ka sūdi :whistle:

Post Reply