Convertible 9³ OG, born in year 1999

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
User avatar
saab21
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 216
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by saab21 » Tue Aug 07, 2018 12:38 am

Dienā kad braucu skatīties šo auto, sāka jau mākties domas: "Priekš kam? Kur es viņu likšu? Ko es darīšu ar trešo auto? Nu labi, jāņem tikai tādā gadījumā, ja stāvoklis būs tiešām labs!" Bet pēc darījuma, nobraucot jau pirmos 50 km pa šoseju karstā, saulainā dienā, sapratu, ka lēmums tika izdarīt pareizais, jo smaids bija līdz ausīm. :dance: 8-) 8-)
Tātad pirms neilga laika iegādājos 9-3 og kabrioletu kurš nesen ir atceļojis no Vācijas, jo doma par auto bez jumta vasarā, galvā sēdēja jau sen. Uz pirmā acu uzmetiena stāvoklis priekš gandrīz 20 gadus veca auto (ražots 1999.gadā bet nopirkts un piereģistrēts pirmo reizi 2002. gadā) izskatījās pat vairāk kā labs, un pagaidām domas par stāvokli nav mainījušās :)
Vizuāli dažas iespiestas buktes, nodilušas emblēmas, kopts, nesaplēsts salons un vienīgā vieta kur atradu rūsas aizmetni bija apakšā rezerves riteņa bunduļa apvidā (to drīzumā apkarosim, lai neiet plašumā) un pēc nesenās padziļinātās izpētes, principā vairāk rūsas virsbūvē neatradu. Arī tipiskajās motortelpas vietās, kur 9-3 og pazinēju vārdiem sakot, rūsa ir parasti,šim nav ne smakas. Vienu vārdu sakot, izskatās, ka auto visas 19 ziemas tiešām ir stāvējis sausumā un nezina kas ir sniegs ar sāli.
Par hadeni īsi un konkrēti: nekas negrab, nečīkst, ļoti mīksts. Un tie prastie R16 manuprāt tam auto arī piestāv, un lai cik man te piedāvātu izdevīgus darījumus, domāju, ka diski kādu laiku arī netiks mainīti. :)
No salona aprīkojuma (nekā jau tur principā nav :D) arī viss strādā un neviena lampiņa panelī nav izdegusi, pat kondicionieris šancē, sākumā itkā likās ka nepūš gaisu vidus ventilācijas lūkās, bet izrādās, ka vaina bija salona filtrā :), Vienīgais kam varētu piekasīties, šofera spogulis neregulējas uz sāniem (regulējas tikai vertikāli) un ACC displējā kreisajā augšējā stūrī temperatūras cipariem pazuduši pāris pikseļi. Lai gan izzīlēt temperatūru var, jauna šleife jau sagādāta (Paldies Henrijam :) ). Vēl pie trūkumiem var pieminēt izbeigušos bagāžnieka amīšus (ļoti smagi atvērt to vāku), bet jaunajiem jau šonedēļ jābūt klāt (paldies Arteh :) )
Par kļūdam. Tech neko neuzrādīja, bet īsti jau laikam nav ko tur uzrādīt :D .
Nu un runājot par motoru, tad tur laikam es nevienu īpaši nevarēšu pārsteigt jo dvēselīte ir bez gliemeža: B204i Motroniks :D . Protams ka ar turbo, itsevišķi pelēko sedanu, tur nav pat jēgas salīdzināt, Bet tomēr tajos 130 atmosfēriskajos zirgspēkos kaut kas romantiski sportisks ir :D. Pirmkārt tie garie robi un vienmērīgais paātrinājums bez tā turbīnas "*isaka" (ja nemaldos max. grieze bija pie 4.3k rpm), kombinācijā ar to skaņu (jā, papildus labajam stāvoklim ir diezgan pasvaigs izpūtējs visā garumā, kas laikam stockā ir domāts, kādai jaudīgākai versijai jo tonis ir patīkami zems un nedaudz skaļāks, kā manuprāt vajadzētu būt) Ir sajūta, ka brauc ar kādu vismaz vēl padsmit gadus vecāku "kjipa sporta" karburatoru :D :D .
Otrkārt šim auto (nu vismaz pagaidām) nekādu gliemezi arī neprasās, jo tas patīkami nomierina no ikdienas trakās steigas un skriešanas: nolaid jumtu, viegls džeziņš pa skaļruņiem, elkonīts uz durvīm un saulenes uz acīm 8-) . Ar Jawu, kad brauc, tad arī divīti neprasās. Kaut kāda romantika tur ir. Un treškārt, praktiskā puse: atkrīt standarta Saabista galvas sāpes: Turbīna un DI kasetes :D
Pati motortelpa arī izskatās ļoti labi, lielākā daļa trubiņas jaunas, motora apkare (stūres pastiprinātājs, Acc kompresors, u.c) vismaz vizuāli izskatās kā nesen mainīta. Un prieks ka uz visādiem mazajiem loriņiem, kas ir nomaīnīts ir rakstīts SAAB, pat visi filtri biji OEM SAAB. Motors griežas klusi un ķēde negrab,lai gan nobraukums pāri 290k km un ķēdes izstiepums jau 17mm, bet pēc konsultācijas par vecajiem B204, un ņemot vērā, ka tur zirgi ir pat uz pusi mazāk, kā dažam labam no šejienes, un trases režīmā diez vai tiks braukts :D + gada drēgnajos mēnešos, auto vispār nebrauks, tad ar ķēdes maiņu nesteigšos īpaši. Un kas zina, kas vispār būs tālāk, te jau daž labs piedāvāja pareizo motora swapu. :roll:
Bet galvenais jau laikam ir jumts: Lokās, hidraulika strādā, nav caurs, lai gan roka jau bija jāpieliek. Pirmkārt, spainis silikona gumijās un spainis wd40 mehānismos :D . Bija arī iemeties pelējums no ārpuses, ko ar karcheri un šampūnu izmazgāt pats nevarēju. Bet tur jāsaka liels paldies Caroscar.lv par rūpīgi padarīto darbu un pelējuma likvidāciju :dance: :dance: Bija arī jāpapildina hidraulikā eļļas līmenis un jāatgaiso tā. Ja sākumā tas locījās ar nelielu troksni un pašās beigās noslēdzās uz kādiem 98%, tad pēc apkopes sāka strādāt pavisam klusi un noslēdzas uz visiem 100% (vakardienas lielā negaisa ugunskristības arī izturēja :D )

Ir nobraukti pirmie 2k km un prieks nav pazudis :) . Par izdarīto, bez jumta apkopes, ir nomainīta eļļa, visi četri filtri, elektriskās antenas stabs/remkomplekts (vecais bija aizlauzts, līdz ar to līdz galam nevilkās iekšā), novērstas visas (tā vismaz uz doto brīdi liekas)
eļļas noplūdes (nomainīta vārsta vāka blīve un caurule no transmijas šķidruma bačoka līdz reikai, kura vēl bija viena no retajām, kas tur nebija mainīta un jau bija caura) un uzlikti/pielīmēti visādi loriņi, kas kaut kur bija pazuduši (Paldies Arteh un Korefunam). Un paldies Aināram par Griffina stūri :) lai gan vecā stūre nebija nodilusi, tomēr pie tā paneļa un ātruma kloķa, manuprāt, Griffina stūre izskatās daudz labāk. :roll:

Tuvākas lietas, kas būs jāizdara: jānomaina bremzes (bremžu diski diezgan padiluši), un vēlētos nomainīt skaļruņus, jo gribās nedaudz dzidrāku un dziļāku skanējumu. :violin:
Un kopsummā ir interesanti, jo ar OG pirms tam nav bijis nekāda sakara, tāpēc būs ko jaunu pamācīties :)
Attachments
111.JPG
222.JPG
333.JPG
444.JPG
555.JPG
Last edited by saab21 on Tue Aug 07, 2018 1:08 am, edited 1 time in total.
SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT + chip + EGR, DPF off
SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0

User avatar
saab21
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 216
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by saab21 » Tue Aug 07, 2018 12:40 am

_
Attachments
666.JPG
hj,g.JPG
DSC_1007.JPG
fghnmj,k.JPG
SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT + chip + EGR, DPF off
SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0

User avatar
saab21
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 216
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by saab21 » Tue Aug 07, 2018 12:44 am

Patīk arī krāsas tonis (Korefunam gan jau ka arī :D ) Kā redzams, pie dažāda apgaismojuma tonis diezgan krasi atšķiras + zils jumts :) Manuprāt daudz labāk, nekā ja viss būtu melns.
Attachments
DSC_0964.JPG
DSC_0966.JPG
SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT + chip + EGR, DPF off
SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0

User avatar
saab21
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 216
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by saab21 » Tue Aug 07, 2018 12:49 am

Un viena bonusa bilde ar visu Vilku saimi 8) 8)
Attachments
ihb.JPG
SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT + chip + EGR, DPF off
SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0

User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 651
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by Silver » Tue Aug 07, 2018 1:11 am

Diski tiešām smuki!:) 8)
9-5 Silver Aero
9-5 Silver Griffin

ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 102
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by ZaZZ99 » Tue Aug 07, 2018 9:07 pm

Kārdinoši
9-5, 2.3t, stage1: 215hp,350nm

User avatar
saab21
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 216
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by saab21 » Thu Aug 09, 2018 9:46 am

Silver wrote:
Tue Aug 07, 2018 1:11 am
Diski tiešām smuki!:) 8)
Tas ir domāts ar sarkasmu? :D
SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT + chip + EGR, DPF off
SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2285
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by Vilcins » Thu Aug 09, 2018 10:29 am

Ne Matīss, Silvers vienkārši guļ katru nakti uz viena, šāda diska,spilvena vieta.

User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 651
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by Silver » Thu Aug 09, 2018 2:05 pm

saab21 wrote:
Thu Aug 09, 2018 9:46 am
Silver wrote:
Tue Aug 07, 2018 1:11 am
Diski tiešām smuki!:) 8)
Tas ir domāts ar sarkasmu? :D
Nē, atšķirībā no 90% manu komentāru - šoreiz nē:D
9-5 Silver Aero
9-5 Silver Griffin

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7611
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Riga, Jugla

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by lawyer » Wed Aug 15, 2018 10:57 pm

Glīti :clap:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
9001
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 53
Joined: Wed Mar 15, 2017 7:14 pm

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by 9001 » Thu Aug 16, 2018 11:45 pm

Skaists. Un pa cik šādu skaistuli ieķēri?

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2285
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999

Post by Vilcins » Fri Aug 17, 2018 7:34 am

Iemainija pret sievas māti :whistle:

Post Reply