classic 900 clubsport #8

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 552
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re: classic 900 clubsport #8

Post by zudushais » Sat May 06, 2017 11:36 am

Nauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām :D

Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumā ;)

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3378
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: classic 900 clubsport #8

Post by Nauris_t16 » Mon May 08, 2017 8:48 am

zudushais wrote:
Nauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām :D

Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumā ;)
Es gan vakar biju pamatīgi aizņemts, bet šķiet, ka tevi vakar nesatiku. Redzēju Rihardu gan.

Un jā, 900ais mistiskā kārtā pieleca. Likšu jaunas sveces un jaunu bosch CPS, lai ir miers, jāizslēdz divi mainīgie no nezināmo ķēdes.

zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 552
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re: classic 900 clubsport #8

Post by zudushais » Wed May 10, 2017 11:11 am

Nauris_t16 wrote:
zudushais wrote:
Nauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām :D

Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumā ;)
Es gan vakar biju pamatīgi aizņemts, bet šķiet, ka tevi vakar nesatiku. Redzēju Rihardu gan.

Un jā, 900ais mistiskā kārtā pieleca. Likšu jaunas sveces un jaunu bosch CPS, lai ir miers, jāizslēdz divi mainīgie no nezināmo ķēdes.
Es ar visu ģimeni biju skatītājos. Un mans galvenais uzdevums tur bija pieskatīt bērnu, lai viņš ar savu riteni neapskādē kāda auto sānos. Nākamreiz tādu kļūdu kā skrejriteņa līdzņemšanu nepieļaušu :) Bet cita starpā tiešam labi aplūkoju visus auto, t.sk., Tavu, un guvu iedvesmu, kā arī ne mazāk svarīgo sievas akceptu nākotnes projektiem :dance:

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3378
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: classic 900 clubsport #8

Post by Nauris_t16 » Thu Oct 05, 2017 8:43 am

Vēl viens gads ir gandrīz garām, braukts, diemžēl, ļoti maz, jo meklēju nelekšanas problēmu. Beigu beigās, līdz galam tā arī neatradu, bet atradu, ka to var apjāt, aizvelkot masas vadu no akb pa taisno uz motoru. If it works, it ain't stupid. Laika baigi nav bijis arī meklēt tālāk, gudri vīri saka, ka jāmēģina mainīt starteri, līdz tiek atrasts labs, kas netaisa gļukus. Tā arī darīšu, kad - nav zināms.

Toties 900ais ir ticis pie jauna bosch CKP, rezerves DI kasetes, jaunām svecēm un satīrītiem visiem kontaktiem un masām motortelpā.

Vēl šogad nomainīti abi priekšas gultņi - pavisam cita braukšana, pazuda pat kratīšana bremzējot. Pirms kalnā braukšanas netīšām pamanīju, ka aizmugurē vairs nav kluču, uz ātru roku ieliku ICER, jo tā uzreiz pirkt 4x EBC yellowstuff negribējās. Ir atnācis jauns SPAL mega vilkmes dzeses ventilators, jo ir izbeidzies kārtējais oem lietotais - apnika krāmēties ar mēsliem, ielikšu beidzot max efektīvu un kvalitatīvu. Šķiet, ka atrisināju arī ne-silšanas problēmu, jo ieliekot behr 89*c termostatu, pilsētā sāka silt smuki, bet uz šosejas vienalga nebija darba temperatūras - 95% esmu pārliecināts, ka pie vainas ir sagraizītais priekšas bampers, ka pārāk liela gaisa masa to visu pasākumu dzesē. Ir jau sen nopirkts cits bampers, to jāliek nākamgad virsū.

Vienīgais pasākums, kur šogad sanāca pabraukt, bija YTR kalnā braukšana Mežezerā. Aizbraucu ar mērķi ar savu mazbudžeta, gļukaino un neejošo auto vinnēt Lawyer, kas arī izdevās - esmu apmierināts ar pasākumu :D

Vēl jau nost nelikšu, bet, redzot laikapstākļus, diez vai daudz vairāk par esošajiem 1500km šogad noripināšu.
Attachments
YTR-Hell-Mezezers-2017-161.jpg
YTR-Hell-Mezezers-2017-85.jpg
900aero clubsport #8

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7600
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: classic 900 clubsport #8

Post by KoreFun » Thu Oct 05, 2017 9:23 am

He he ;)
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7949
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: classic 900 clubsport #8

Post by lawyer » Thu Oct 05, 2017 10:57 am

Pag, pag, kad es iemācīšos ar to savu monstru braukt, Tev nāksies vērot 4d sedanu no aizmugures :twisted:

P.S. Man gan prieks, ka tiek kliedēti mīti - ka dzinēja jauda visu izšķir 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3378
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: classic 900 clubsport #8

Post by Nauris_t16 » Fri Oct 06, 2017 12:33 am

KoreFun wrote:
Thu Oct 05, 2017 9:23 am
He he ;)
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā :)
Nē, detonācijas ir, ļoti atkarīgas no degvielas. Statoil 98E ir pilnīga disene panelī, lukoil, shell un neste nav tik traki, bet reizēm iemirgojas vai nu pie maziem apgriezieniem (līdz ko tikai sāk kačāt spiedienu, ~2000rpm), vai nu tuvāk redlainam (~5000rpm, kad turbo spiediens jau krītas).
900aero clubsport #8

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7949
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: classic 900 clubsport #8

Post by lawyer » Fri Oct 06, 2017 11:09 am

Lūk, labs jautājums - Tev redlains sākas kur? Man melni-sarkans sākas pie 5,5k rpm, no 6k rpm pilnīgi sarkans, pulksteņi no lpt :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7600
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: classic 900 clubsport #8

Post by KoreFun » Fri Oct 06, 2017 5:49 pm

Nauris_t16 wrote:
Fri Oct 06, 2017 12:33 am
KoreFun wrote:
Thu Oct 05, 2017 9:23 am
He he ;)
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā :)
Nē, detonācijas ir, ļoti atkarīgas no degvielas. Statoil 98E ir pilnīga disene panelī, lukoil, shell un neste nav tik traki, bet reizēm iemirgojas vai nu pie maziem apgriezieniem (līdz ko tikai sāk kačāt spiedienu, ~2000rpm), vai nu tuvāk redlainam (~5000rpm, kad turbo spiediens jau krītas).
Ja iemirgojās reizīti, tad ir pilnīgi ok.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3378
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: classic 900 clubsport #8

Post by Nauris_t16 » Sat Oct 07, 2017 12:15 am

lawyer wrote:
Fri Oct 06, 2017 11:09 am
Lūk, labs jautājums - Tev redlains sākas kur? Man melni-sarkans sākas pie 5,5k rpm, no 6k rpm pilnīgi sarkans, pulksteņi no lpt :shifty:
Ar frāzi redline, es parasti domāju pašu galu, rpm ierobežotāju, kas man, ja pareizi atceros, ir uzlikts uz 6500rpm
900aero clubsport #8

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3378
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: classic 900 clubsport #8

Post by Nauris_t16 » Fri Sep 06, 2019 10:46 pm

Kādu lambdu visblabāk ņemt priekš T5.5? Un vai kādam ir zināms, labs MAPs ? Labprāt aizņemtos un pēc vajadzības - iegādātos.

MAPus itkā var dabūt analogus, bet kaut kā nevieš uzticību.
900aero clubsport #8

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7041
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: classic 900 clubsport #8

Post by Arnijs » Sat Sep 07, 2019 10:18 am

Varu aizdot platleņķa. MAPus pamēģināšanai arī vari dabūt - vairumā.
P.S. Ja interesē OEM zondes, arī atradīsies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

Post Reply