The 9-3 SE. Project: Griff

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 4943
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by edijs » Fri Sep 01, 2017 6:25 pm

Beņķu pielabotāju kontaktus studijā! :dance: Man līdzīgs stāsts ar ikdienišķā 9k beņķiem - gribas nedaudz uzlabot, lai pašam tīkamāk iekāpt, bet bez lielas finansiālās atvēzēšanās. Izejas materāls pat laikam ir labāks par taviem beņķiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2811
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Ainars » Fri Sep 01, 2017 8:31 pm

defektivais wrote:
Fri Sep 01, 2017 4:23 pm
jautājums par salonu, vai šim nenāca arī elkoņu balsts?
Nee.. ka par brinumu..

P.s.manam ari vaditaja benkjim apsilde nestradaa... varetu parlikt no otra saaba sedekli, tikai tads nebutisks sikums.. nav TURBO uzraksta...
Kautkad jajauc bus aaraa sedeklis un jaskataas kas pa probljemu
SAAB 9-3 Aero 2.0t
250+HP 350+Nm
:violin:

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7417
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun » Sat Sep 02, 2017 1:56 pm

Elkoņbalsts tāpat kā glāžu turētājs ir Extra.
Starp citu glāžu turētājs arī parlikts no donora ))

Pāršūšanas kantoris saucās AutoMix, Maskavas 322D.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3323
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Nauris_t16 » Mon Sep 04, 2017 7:56 am

KoreFun wrote:
Sat Sep 02, 2017 1:56 pm
Elkoņbalsts tāpat kā glāžu turētājs ir Extra.
Starp citu glāžu turētājs arī parlikts no donora ))

Pāršūšanas kantoris saucās AutoMix, Maskavas 322D.
Starp citu, ja tu brauci uz Maskavas un tev teica, ka tas ir automix, tu jau kaut ko atstāji komisijā :D

https://automix.lv/#Kontakti

Iesaku vecāko meistaru
900aero clubsport #8

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7417
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun » Mon Sep 04, 2017 9:27 am

Izskatās, ka kkas ir mainījies. Lapa tā pati, tikai adrese cita tagad.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7417
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun » Sat Oct 14, 2017 3:28 am

Nu ir tā - Mūžu dzīvo, mūžu mācies.

Nopirku savu 9-3og "virsbūvi" tālā 2009.gadā Rumbulas placī. Arnijs toreiz tik tikko uzcepa "ArTeh" kā tādu.

Nu atbraucām ar vareno peleci "1.8t varbūt", izmērījām ķēdi - ir kā jauna. Klima ir, āda ir, kas vēl ir vajadzīgs? It īpaši, ja pirmdien jābrauc strādāt ar savu autiņu pa ibjektiem..

Paņēmu un gandrīz uzreiz sākās: neskan, nebrauc..
  • tika uzstādīta mūzika, app 1k LVL, pašrocīgi, (sīkāk lasot projektu no sākuma);
  • Dabūts un uzlikts "True" Aero kits no pašas Tēvzemes - Zviedrijas (Paldies Nilam);
  • Uzliktas vislielākas pieejamas bremzes, starp SAAB 9-5 saimi, neskaitot Hirsch piedāvātās Porsche bremzes;
  • Custom Made 3" Downpipe no nerūsējošā tērauda, kurš turpinās varen labi skanošā 2,5" Simons catback;
  • Ir pārkrāsoti priekšējie un aizmugurējie spārni pie gandrīz visdārgāka krāsotāja, jo "-Nokrāso, lūdzu, kā sev";
  • Uzlikts viss, ko tik vien var no AERO (Turbīna, Salons, ekstras, visi nepieciešami vārsti un t.t;
  • Divi komplekti labāko šim modelim pieejamo disku - Aero un Viggen;
Šobrīd ir iešūtas 9k PID slodzes faktori, jo ar tiem 9-3 T5.5 uzvedās jūtami labāk. Kā arī ir atrasta, bet joprojām nav noregulēta līkne, kura spēj padarīt šo Auto par "Vilku aitas ādā".

Kopsavilkums:

Dotajā bridī uzskatu, ka projekts ir sasniedzis savu nosacītu virsotni. Būšu priecīgs, ja Elmo ierakstīs savās sajūtas, mēģinot noskriet manu BudgetBeater, tā teikt :)

Nevaru pateikt ka pārdodu.

Bet tajā pat laikā neredzu talāko attīstību šim projektam, esmu noguris morāli.

Noteikti braukšu Intsaab2018.
Bet ja jarbūt ir kādam vēlme turpināt šo projektu - esmu gatavs pārrunāt piedāvājumus.

P.P.S: Ja nu tiešām nevienam nebūs vēlmes, tad nākamais solis jau ir izlemts, 2.3!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2811
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Ainars » Sat Oct 14, 2017 9:50 am

Pardod man labaak viggen ratus :shhh:
SAAB 9-3 Aero 2.0t
250+HP 350+Nm
:violin:

User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 539
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by OSC » Sat Oct 14, 2017 10:54 am

Būtu dīzelis, panemtu 8)
1.9 TID 225 HP
505 NM

Auto kopšana un pulēšana
caroscar.lv

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1220
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by hofmaks » Sat Oct 14, 2017 11:42 am

Tas ir pārejošs variants. Kad nonāc līdz galam, esi sabūvējis visu iespējamo, tad kā parasti sev saka - viss, vairs to nedarīšu, negribu, bet dzīve parāda, ka tā nav. Zinu to skatoties uz citiem un protams uz sevi.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2317
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Vilcins » Sat Oct 14, 2017 1:42 pm

Es esmu par 2.3,jo ar 2.0 nav nekāds projekts :mrgreen:
Nu vismaz man tā visi teica

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7631
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Riga, Jugla

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by lawyer » Sat Oct 14, 2017 11:00 pm

Labi auto apkārt nemētājas, turklāt vēl SAABi ne tik, nopērc vienkārši vēl vienu, re, melnis taču vēl bija pieejams ar visu 2.3 :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1503
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by andrejsb » Sun Oct 15, 2017 8:59 pm

lawyer wrote:
Sat Oct 14, 2017 11:00 pm
melnis taču vēl bija pieejams ar visu 2.3 :mrgreen:
Vēl ir pieejams, tagad Artehā stabuli (izpūtēju) remontē.
Volvo XC90, D5 185zs, Summum, 2006, by Arteh.
9-5, Sedan, ARC, 2002, 2.3t, AT, 185hp, Arteh LPG.
sold: 9-3, Coupe, exMelnis, 1999, 2.3T, M/T, 225hp, Arteh LPG

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7417
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun » Sat Dec 16, 2017 11:20 pm

Vienu dienu netīšām piefiksēju, ka izplūdes kolektoram atskrūvējās 3 uzgriežņi ap 4-to cilindru. Protams, ka pārvilku visus stiprināumus, bet cerības īsti nebija, ka būs hermetiski. Tā arī ir, nācās ņemt nost kolektoru. Lai neņemt nost turbīnu, tika izmēģināts cits variants - izskrūvēt vītņu tapas no galvas. Par laimi viss izdevās bez lielām piepūlēm.
WhatsApp Image 2017-12-16 at 14.24.40.jpeg
Izrādījās pavisam nevelti noņēmu kolektoru, jo kā redzams bildē īsti hermetisks nebija neviens cilindrs.
WhatsApp Image 2017-12-16 at 14.24.40 (1).jpeg
Un vēl pie tam kolektora iekšpusē atradu plaisu.
WhatsApp Image 2017-12-16 at 14.24.40 (2).jpeg
Nu un protams grēks būtu nepamēģināt iedarbināt bez kolektora :twisted:
https://www.youtube.com/watch?v=hVjvXCRvrxQ
P.S. Uzmanīgi, sanāca paskaļš video :violin:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7417
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun » Tue Mar 13, 2018 1:32 pm

Par laimi kolektors no donora nepaspēja aizceļot uz tolmetu un tika uzlikts virsū. Bet pirms tam nācās normāli pačakarēties, lai izurbt nolauztu vītņu tapu, kura tur termoaizsargu.
Izplūdes vārsti arī izradījās tīri.
IMG_20171216_150626.jpg
Kā arī īsi pirms jaunā gada DO88, par godu jubilejai, bija labas atlaides. Nu tad arī tika iegādāts DO88 interkulers. Nevis tas krutākais priekš 9-3 speciālais, bet universālais, bet vislielākais, kuru var dabūt iekšā bez modificējumiem un pārbūvēm.
IMG_20171109_172425.jpg
IMG_20171109_173130.jpg
Gaidam siltu laiku, lai var ķerties klāt :dance:

Vēl pamazām tiek koriģēts softs, pa cik nekādas saķeres pagaidām nav, tāpēc koriģējam apakšas, lai pēc iespējas samaiznāt TD04 turbo bedri.

Ir uzlikts arī 3.5 Bar FPR, izmazgātas sprauslas un nomainīti filtriņi, kuri atrodās katrai sprauslai iekšā. Pamazām gatavojamies finālai softa regulēšanai un Biķernieku trases lielam aplim vasarā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7417
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun » Fri Jun 15, 2018 2:23 pm

Šis tas ir padarīts.
Ir uzlikts DO88 IC:
IMG_20180419_203648.jpg
IMG_20180419_203806.jpg
IMG_20180420_194339.jpg
Pielaikošana
IMG_20180419_201757.jpg
Pirms
IMG_20180428_163949.jpg
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

Post Reply