Pērku 9-5 vagonu

User avatar
rolmens
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 228
Joined: Fri Jun 24, 2011 7:58 pm
Location: Rîga/Z-kalns

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by rolmens » Sat Sep 15, 2012 2:52 pm

alpins wrote:Bemberists laikam braucis , M zīmīti pielipinājis virs esp pogas :lol:
drīzāk tāpēc ka neviens M netiek līdzi :D
SAAB "M" performance :D
You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1530
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by andrejsb » Sat Sep 15, 2012 7:42 pm

Šitam es pat zvanīju, esot no Saulkalnes, bet gatavs piebraukt uz Rīgu ja nepieciešams. Protams pa telefonu neko sliktu par auto neteica, kā gan savādāk :) Bet ja man nenoveiksies ar v70 traktora iegādi, tad tas ir viens no maniem favorītiem, protams ja vēls būs pieejams :)
Volvo XC90, D5 185zs, Summum, 2006, by Arteh.
9-3, Sport Estate, 2008, AT, 1,9Tid 150zs
ex,9-5, Sedan, ARC, 2002, 2.3t, AT, 185hp, Arteh LPG.
ex, 9-3, Coupe, exMelnis, 1999, 2.3T, M/T, 225hp, Arteh LPG

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7928
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by lawyer » Mon Sep 17, 2012 7:30 pm

Man gan šķiet, ka tam nav Aero beņķi :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 965
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by alpins » Mon Sep 17, 2012 8:15 pm

lawyer wrote:Man gan šķiet, ka tam nav Aero beņķi :huh:
Nav jau rakstīts , ka aero beņķi :P Rakstīts: aero, ar ventilējamiem sēdekļim .

User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by ZingZeng » Tue Sep 18, 2012 12:12 pm

Man paprasīja 30% pirmo iemaksu, kas tieši tika pamatota ar to, ka SAABiem strauji krītas vērtība un šo kritumu banka amortizējot ar pirmās iemaksas lielumu.

Konkrēti manā gadījumā tas būtu 1876.49Ls
Tad visas bankas komisijas + vērtēšana ~100Ls
Pirmā reģistrācija, TA, nodoklis ~230Ls
OCTA (gadam) + kasko (mēnesim) ~70Ls
Apkope ~60Ls
Jaunas riepas ~180Ls
----------
Kopā: ~2516.49Ls

Ja vēl padomājam par gāzi, tad vēl vajag kādus 500Ls, kopā jau tas būtu ap 3000Ls.

Stulbākais ir tas, ka visiem ss.lv sludekļiem klāt ir līzinga kalkulātori ar 10% pirmo iemaksu.

Lai nu kā sačubināšu savu sarkano 9000aero un kādu gadiņu vēl ar to pavizināšos, tas vismaz izmaksās 10x mazāk.

User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by Gregers » Tue Sep 18, 2012 3:58 pm

Ai kā nožēlosi ja pāriesi no 9000 Aero uz 9-5 ;) pats savulaik šo kļūdu izdariju un ļoti nožēloju.
Tak paņem pāris gadus vecaku to 9-5 un nevajadzēs vispār muļķu līgumu izmantot! Paaudzi pirms vilkača 9-5 bija savā cena/kvalitāte smailē.

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12752
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by elmo » Tue Sep 18, 2012 4:16 pm

Divkosis! :laugh:
Kur tad palikušas visas slavas dziesmas Griffinam!?:woohoo:
Tā slavēja, tā slavēja, a tagad saka, ka nožēlo!

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1530
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by andrejsb » Tue Sep 18, 2012 5:22 pm

A kāda vaina 9-5 pēc 9000?
Volvo XC90, D5 185zs, Summum, 2006, by Arteh.
9-3, Sport Estate, 2008, AT, 1,9Tid 150zs
ex,9-5, Sedan, ARC, 2002, 2.3t, AT, 185hp, Arteh LPG.
ex, 9-3, Coupe, exMelnis, 1999, 2.3T, M/T, 225hp, Arteh LPG

User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by Gregers » Tue Sep 18, 2012 8:44 pm

elmo wrote:Divkosis! :laugh:
Kur tad palikušas visas slavas dziesmas Griffinam!?:woohoo:
Tā slavēja, tā slavēja, a tagad saka, ka nožēlo!
Ne tajos vārtos vecais ;)
Es vienmēr teicu un teikšu, ka 9-5 Griffin, Volvo S60 abi pec feislifta un principā vel pāris auto modeļi ir labakais ko pirkt ja principā gribas
auto ap/pec 2000 gada, bet kā pats pārliecinājos 9-5 ir tikai pāris maznozīmīgās pozīcijas labaks par 9k.

User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by Gregers » Tue Sep 18, 2012 9:03 pm

andrejsb wrote:A kāda vaina 9-5 pēc 9000?
Patiešībā tā sadalīt pat grūti, jo tas ir komplekss dažādu atšķirību.
Sākot no fakta, ka piemēram 5000 LVL iegādei un uzturēšanai uz teiksim pieciem gadiem priekš 9-5 ir zem iztikas minimuma, bet 9k Aero tas jau ir ar nopietnu pretenziju uz lielisku uzturēšanu ar labākajām detaļām, eļļām, aksesuāriem un nopietnu uzlabošanu.
9k uz ceļa ir patīkamāks un stabilāks.
9k ir komfortablāks, klusāks un ietilpīgāks salons.
9k ir entās reizes ērtāki sēdekļi. Patiesībā 9k Aero pati sēdpozīcija ir kkāda pareizāka.
9k ir labakas tālās gaismas un pareizāk izvietoti miglinieki.
Kopumā auto sniedz lielāku prieku lietojot, bet šo sajūtu ir grūti izskaidrot, to ir jāsajūt palietojot 9k Aero dažus mēnešus.

9-5 par labu var minēt tikai pr. paneļa izskatu, kādam kompleksainajam svarīgo apziņu, ka auto ir nevis 15-18 gadus vecs, bet 5-10.
Principā 9k Aero pec iegades ir jāatdod Arnijam uz kādu nedēļu globālai apkopei, bet 9-5 pastāv niecīga iespēja iegādāties jau pilnībā braucamu.
Gaišais salons 9-5 ir smukāks.
Lai arī 9-5 pilnība piekāpjās gaitas komfortā tomēr jaatzīst, ka 9-5 labak demfē lielas, asas bedres.
Un pats, pats svarīgais- 9-5 ir daudz, daudz, daudz labākas tuvās gaismas.
Protams varētu vel minet, ka 9-5 nav redzeti ar sarūsējusiem spārniem, bet tas nu man personīgi ir pieņemams ziedojums par visu ko sniedz 9k Aero.

Pārējās pozīcijas abos saabos ir samērā vienādas.

Ja sobrīd kādu iemeslu dēļ man vajadzetu pāriet uz 5-10 gadus vecu auto noteikti neizskatītu 9-5, jo S60 un 300m man liekas labāki auto pec gandrīz visām pozīcijām.
Kgan varbūt arī izskatītu kādu Aero, jo tomer apziņa, ka ir ArTeh ir diezgan patīkama :)

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12752
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by elmo » Tue Sep 18, 2012 9:41 pm

Gregers wrote:
andrejsb wrote:
9k ir komfortablāks, klusāks un ietilpīgāks salons.
Nav gan. 9-5 man šķiet daudz platāks un arī klusāks!;)
9-5 ir lielāks bagažnieks!9-5 ir dalītie saules sargi un atslēga ir pareizā vietā.:laugh:

User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by ZingZeng » Tue Sep 18, 2012 9:52 pm

Nu man ar 9-5 likās plašāks.
Smieklīgākais, ka man tāds ir bijis.

alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 965
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by alpins » Tue Sep 18, 2012 10:43 pm

ZingZeng wrote:Nu man ar 9-5 likās plašāks.
Smieklīgākais, ka man tāds ir bijis.
Smieklīgākais, ka man tāds ir :lol: Nu , ko Jūs ņemās , tak katram savs , es ar 9-5 piem. esmu apmierināts , citu saabu man nav bijis ;)

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5043
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by edijs » Tue Sep 18, 2012 11:12 pm

Nav bijis īpašumā 9-5, taču braukts ir pietiekami, lai viedoklis būtu. :D
Gregers wrote: 9k uz ceļa ir patīkamāks un stabilāks.
Šo lielā mērā ietekmē atsperes, amortizatori, bukses, utt. Tātad - abiem var pielikt roku un tikt pie komfortabla braucamā. Taču stock versijā, manuprāt, ne-Aero 9k pret ne-Aero 9-5 ir krietni ļurzīgāks un nestabilāks. Un arī par stock Aero varētu padiskutēt, lai gan grūti spriest, jo tuvu 20 gadus vecā piekare ir vairāk ko baudījusi uz savas ādas, kā 5-10 gadus vecs 9-5.
9k ir komfortablāks, klusāks un ietilpīgāks salons.
9k hečbeks pilnīgi noteikti nav klusāks par 9-5 sedanu. :D Protams, šāds salīdzinājums nav korekts. Bet jebkurā gadījumā - jo vairāk kilometru auto noripojis, jo lielākas iespējas, ka paļurkāts un sācis grabēt. Arī parametrs "komfortablāks" ir vērtējams vien tad, ja 9k viss ir tip top stāvoklī, visa piekare svaiga, sajūgs svaigs, motora spilveni neizmīcīti, kārbai reduktors nekrakšķ, utt. utjp. Pieņemu, ka tu šīs lietas, Uģi, savā 9k jūti mazāk, jo brauc ar tomātu. Jāatzīst, ka es iekš sava sudrabīgā tomāta neskatoties uz gadu arī jutos komfortablāk par visiem pārējiem 9k, kas gājuši caur manām rokām.
9k ir entās reizes ērtāki sēdekļi.
Es arī šādi uzskatīju, pirms pasēdēju svaigos 9-5 Aero beņķos (virs 2001.gada, bet ne vēl vilkatīgais modelis). Bija jāatzīst, ka īstenībā nav ne vainas, pat mīkstāk, kā 9k Aero beņķos. Tas lika aizdomāties, vai savējos kaut kā nevar padarīt mīkstākus.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1530
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Pērku 9-5 vagonu

Post by andrejsb » Tue Sep 18, 2012 11:18 pm

9-5 salons man šķiet visnotaļ ietilpīgs, bet taisnību sakot citi SAAB man nav bijši, esmu tikai vizinājies 9000ajā. Beņķi, man kā reize ir noveicies ar smuku gaišu ādas? salonu, liekas tādi ka itkā viss ir tā kā vajag, bet pieregulēt ideāli ērtu pozīciju man ir grūti. Iespējams tā ir manas muguras/pakaļas vaina nevis beņķu. Bet toties 9000 nav ventilējamie sēdekļi un aizmugurējā dīvāna apkure :)

Starp citu Aero 9-5 beņķi ir tikai iekša aero un nevar būt iekš ARC komplektācijas? Auto meklējumos esmu pasēdējis iekš Aero un man ļoti patika. Tas takš nevar būt placebo efekts :)
Volvo XC90, D5 185zs, Summum, 2006, by Arteh.
9-3, Sport Estate, 2008, AT, 1,9Tid 150zs
ex,9-5, Sedan, ARC, 2002, 2.3t, AT, 185hp, Arteh LPG.
ex, 9-3, Coupe, exMelnis, 1999, 2.3T, M/T, 225hp, Arteh LPG

Post Reply