9-3sc Aero

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12772
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-3sc Aero

Post by elmo » Wed Aug 19, 2015 10:02 pm

Uno wrote:
elmo wrote:Nu ja esi hondists, tad jāņem šito :
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/t ... keopp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen::naughty:
Šie Civic labi tirgojas rezerves daļās :lol:
Man tuvāks ir Accord.

2006 .g Accord universālim lielākais ir 2,4 ar 190hp. Lai dabūtu vairāk, jāliek Vtec galva no TypeR Civic, programmēšana utt.
Negribas jaukties dzinējā un ieguvums nav tik liels.

Saab cipari jau sākotnēji izskatās interesantāki un potenciāls vēl interesantāks.


Kādas ir vidējās Saab uzturēšanas izmaksas pa gadu? (piekares remonts, dzinēja apkopes (neskaitot eļļas maiņas)).
Ir kādas detaļas, ko nākas mainīt vairākas reizes pa gadu? (neskaitot filtrus)
Saabam zirgi vairāk, bet svars ar lielāks! Mani šitāds Civic Rumbulā samizoja kā mazo ezi ar visiem 275zs zem haubes. Varbūt vienīgi no kādiem 120km/h uz augšu ir kādas izredzes jo taisnes galā tikai sāku vilkt klāt!
Piekarē sābiem problēmu nav! Galvenais nenopirkt nojātu ķerru mašīnas vietā!

Uno
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Sat Aug 08, 2015 12:42 am

Re: 9-3sc Aero

Post by Uno » Wed Aug 19, 2015 11:10 pm

Arnijs wrote:
Uno wrote:

Kādas ir vidējās Saab uzturēšanas izmaksas pa gadu? (piekares remonts, dzinēja apkopes (neskaitot eļļas maiņas)).
Ir kādas detaļas, ko nākas mainīt vairākas reizes pa gadu? (neskaitot filtrus)
Piekares priekšējie plaukti (Šars mainās kopā ar plauktu un sailentbloku) būs no ~80-190Eur/gb - atkarībā no ražotāja.
Nav vājā vieta, bet šari kādreiz izbeidzas jebkuram auto. Vājā vieta ir augšējie amortiņu balsta gultņi, (1x~30tk km, bet būtībā - kā un pa kurieni brauc. Viņiem ir vājš blīvējums un, ja tiek iekšā smiltis un netīrumi, dienas principā skaitītas) No laicīgi nenomainītiem gultņiem lūzt atsperu gali. Noteikt var, grozot stūri līdz galējiem stāvokļiem. Uz stūres būs jūtamas sīkas "bedrītes". Stab. atsaites vidēji 1x 1-2gados (ap 20Eur/gb). Aizmugurē bumerangi (lodbukses ~25Eur/gb) Aizm.tilta atsaite (OEM būs ap 90Eur), aizm. sailentbloks ap 18Eur/gb. Stabilizatoru vidējās buksītes no 2Eur/gb līdz 10 par OEM. Vēl mēdz ķīlēt aizm. bremžu suporti (alumīnija korpuss - izdilums) Atjaunots ap 120Eur. Ja liksi detaļas par šīm cenām (nevis lēto galu), tad neredzu nevienu punktu , kuru vajadzētu mainīt biežāk kā 1x gadā. Labi sataisīts ritošais bez problēmām nokalpos 2-3 gadus (varbūt izņemot augš. atbalsta gultņus un stab. atsaites)
Piekarei būs cītīgi jāseko līdzi, pie šādām cenām nav pierasts.

Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?

Izņemot to ka kāds bačoks nepareizi izvietots vai truba netur, nav nekas cits lasīts.

Uno
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Sat Aug 08, 2015 12:42 am

Re: 9-3sc Aero

Post by Uno » Wed Aug 19, 2015 11:19 pm

elmo wrote:
Uno wrote:
elmo wrote:Nu ja esi hondists, tad jāņem šito :
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/t ... keopp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen::naughty:
Šie Civic labi tirgojas rezerves daļās :lol:
Man tuvāks ir Accord.

2006 .g Accord universālim lielākais ir 2,4 ar 190hp. Lai dabūtu vairāk, jāliek Vtec galva no TypeR Civic, programmēšana utt.
Negribas jaukties dzinējā un ieguvums nav tik liels.

Saab cipari jau sākotnēji izskatās interesantāki un potenciāls vēl interesantāks.


Kādas ir vidējās Saab uzturēšanas izmaksas pa gadu? (piekares remonts, dzinēja apkopes (neskaitot eļļas maiņas)).
Ir kādas detaļas, ko nākas mainīt vairākas reizes pa gadu? (neskaitot filtrus)
Saabam zirgi vairāk, bet svars ar lielāks! Mani šitāds Civic Rumbulā samizoja kā mazo ezi ar visiem 275zs zem haubes. Varbūt vienīgi no kādiem 120km/h uz augšu ir kādas izredzes jo taisnes galā tikai sāku vilkt klāt!
Piekarē sābiem problēmu nav! Galvenais nenopirkt nojātu ķerru mašīnas vietā!
Standarta Civic neiet, bet tā kā daudzi ir sabūvējuši augstu apgriezienu hibrīdus, kam jauda ir sākot ar 200 hp, tad protams ka ar savu nelielo svaru viņi ieskrienas ātrāk. Bet tas jau ir cits stāsts :D
P.s. Komforta Civicā nav :mrgreen:

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7051
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9-3sc Aero

Post by Arnijs » Thu Aug 20, 2015 10:36 am

Uno wrote: Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?
Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: 9-3sc Aero

Post by Reinis_me » Thu Aug 20, 2015 1:31 pm

Normāls auto, man patīk.

Piekares daļas ir no Opeļa, līdz ar to ir normāls piedāvājums arī uz aftermarket daļām. Tas, vai likt tās, vai iespringt uz OEM - katra paša ziņā.

Man, gandrīz katru dienu braucot arī pa granti (ne pārāk garu posmu, bet tomēr), jau ir paspējusi izkretinēt visnotaļ stilīgā un foršā aizmugures stikla forma. Tas momentā ir pilns ar putekļiem, kuri no viņa kā nebirst, tā nebirst nost.

Image

:violin:
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7967
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: 9-3sc Aero

Post by lawyer » Thu Aug 20, 2015 4:05 pm

Arnijs wrote:
Uno wrote: Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?
Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7051
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9-3sc Aero

Post by Arnijs » Thu Aug 20, 2015 4:47 pm

lawyer wrote:
Arnijs wrote:
Uno wrote: Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?
Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:
Bet - ja grib braukt ar 2.8 .... Un - nav jau problēma dārdzībā. Problēma parasti ir nepietiekošos ienākumos, lai šo dārdzību uzturētu. Autobizness vēl ir figņa, ja salīdzina piem. ar farmāciju
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: 9-3sc Aero

Post by Gac » Thu Aug 20, 2015 5:30 pm

Tas gan. Pie tam, auto biznesā tu vari pārsēsties no 2.8 uz 1.8 vai 0.8, vai vispār uz K2, bet farmācijā - ja gribi dzīvot, nav variantu.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12772
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-3sc Aero

Post by elmo » Thu Aug 20, 2015 6:01 pm

Viss ir relatīvi! Man tiko šodien WESS prasīja 900 euro par razdatkas servo motoru! Palikām pie tā, ka vienkārši apmetīs servo motoram plastmasas zobratu par 180 grādiem un viss! Tā kā ķēdes maiņa saabam ir lēta, ja salīdzina ar BMW plastmasas zobrata cenu! :)

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7967
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: 9-3sc Aero

Post by lawyer » Thu Aug 20, 2015 8:49 pm

Arnijs wrote:
lawyer wrote:
Arnijs wrote: Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:
Bet - ja grib braukt ar 2.8 .... Un - nav jau problēma dārdzībā. Problēma parasti ir nepietiekošos ienākumos, lai šo dārdzību uzturētu. Autobizness vēl ir figņa, ja salīdzina piem. ar farmāciju
Protams, bet es to auto nespēju uztvert nekā citādi kā tikai par jaudīgāku, vairāk apkarinātu FWD opeli... tādā vīzē šīs izmaksas šķiet neadekvātas :think:

Turklāt, ja kādas dzinēja sastāvdaļas nomaiņa prasa dzinēja izcelšanu, inženieriem būtu jāpieliek visas pūles, lai šīs sastāvdaļas mūžu padarītu līdzvērtīgu auto mūžam - pretējs iznākums manā ieskatā ir reāls izstrādes brāķis, jo nospiedoši lielākajai daļai auto dzinēju sadales vārpstu piedziņas ķēdes nav jāmaina :snooty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2651
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9-3sc Aero

Post by Vilcins » Thu Aug 20, 2015 9:16 pm

Ja,tur es tev pilnigi piekritu par kedes mainu,piemeram BMW vai Mersedes,
Jabut ipasi apdavinatam ,lai nojatu siem modeliem kedes.

Uno
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Sat Aug 08, 2015 12:42 am

Re: 9-3sc Aero

Post by Uno » Thu Aug 20, 2015 10:24 pm

lawyer wrote:
Arnijs wrote: Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:
Bet - ja grib braukt ar 2.8 .... Un - nav jau problēma dārdzībā. Problēma parasti ir nepietiekošos ienākumos, lai šo dārdzību uzturētu. Autobizness vēl ir figņa, ja salīdzina piem. ar farmāciju
Protams, bet es to auto nespēju uztvert nekā citādi kā tikai par jaudīgāku, vairāk apkarinātu FWD opeli... tādā vīzē šīs izmaksas šķiet neadekvātas :think:

Turklāt, ja kādas dzinēja sastāvdaļas nomaiņa prasa dzinēja izcelšanu, inženieriem būtu jāpieliek visas pūles, lai šīs sastāvdaļas mūžu padarītu līdzvērtīgu auto mūžam - pretējs iznākums manā ieskatā ir reāls izstrādes brāķis, jo nospiedoši lielākajai daļai auto dzinēju sadales vārpstu piedziņas ķēdes nav jāmaina :snooty:[/quote]


+1
:shock:
Šis variants par ķēdēm tiešām neiedvesmo. Viņi ir viņas apzeltījuši :mrgreen:
Saprastu 300- 700 eur + darbs, bet štuka tikai par "Opeļa" ķēžu komplektu ir pipec.
ja kādas dzinēja sastāvdaļas nomaiņa prasa dzinēja izcelšanu
Nopietni?
= Ģeneratora, startera, stūres reikas nomaiņa utt.?

Tas vēl ir ok, ja jāatskrūvē dažas skrūves un vadi jāatvieno vienā vai divos štekeros.
Ja trakāk, tad inženieri nav draudzējušies ar veselo saprātu.

Uno
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Sat Aug 08, 2015 12:42 am

Re: 9-3sc Aero

Post by Uno » Thu Aug 20, 2015 10:32 pm

Reinis_me wrote:Normāls auto, man patīk.

Piekares daļas ir no Opeļa, līdz ar to ir normāls piedāvājums arī uz aftermarket daļām. Tas, vai likt tās, vai iespringt uz OEM - katra paša ziņā.

Man, gandrīz katru dienu braucot arī pa granti (ne pārāk garu posmu, bet tomēr), jau ir paspējusi izkretinēt visnotaļ stilīgā un foršā aizmugures stikla forma. Tas momentā ir pilns ar putekļiem, kuri no viņa kā nebirst, tā nebirst nost.

Image

:violin:
Skatos, ka Tev ir 2,0t motors.
Jauda ir pietiekama, lai kustinātu šo bundžu vai prasās vairāk?
Kāds ir degvielas patēriņš?
:ugeek:

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7051
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9-3sc Aero

Post by Arnijs » Fri Aug 21, 2015 4:09 pm

Atbildot uz iepriekšpēdējo postu... Nav jau nu gan tik traki. 9-3ss/sc motors nav jāceļ praktiski pie nekādiem darbiem. Pie ķēdes maiņas to dara tikai uz 9-5 2.0/2.3 motoriem (pie kam - var izdarīt arī līdz galam neizceļot, tikai tas neatsver to čakari, jo motora izcelšanas procedūra ir maksimāli optimizēta) 2.8 motoru ķēdes maiņa ir pietiekoši čakarīgs process arī bez motora izcelšanas.
Kaut kas līdzīgs šim, tikai bik vienkāršāk :D
Attachments
s4v8.jpg
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2651
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9-3sc Aero

Post by Vilcins » Fri Aug 21, 2015 5:48 pm

Luk te gan butu ko pacakareties.

Post Reply