Meklēju priekš sava 9-3 vector

Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 128
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)

Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Kuzits »

Sveiki SAABisti :)
man ir šādas tādas problēmas, manam SAAB 9-3 2,0t 2003 gada tika nomainīts dzinēja vadības bloks un uzlikts no jaunāka gada mašīnas (2006 gada), bet check engine tāpat deg, ArTEH speciālisti teica ka varētu būt vainīgs šāds brīnums , jo vadības bloks no jaunāka gada mašīnas un viņiem valodas savā starpā nesapas.

Tā kā meklēju savam SAABam šādu brīnumu. kods - 55352173 no 2005-2010 gada 2,0t SAABa bet vēlams ja būtu no 2006 gada auto
Attachments
IMG_0027[1].JPG
SAAB 9000 aero :shock:powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Arnijs »

Tas, uz ko rādi, nebūt nav dzinēja vadības bloks, bet ABS bloks... Vajag vecā bloka BOSCH numuru. Formāts x xxx xxx xxx
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by jankab »

Vēls palabot Arniju, tas, ko tu esi uzrādījis, ir jonizācijas modulis(Ionization Module). Un tie tik tiešām atšķirās 2003-2004 gada modeļiem no 2005+ gada modeļiem.

Varianti manā skatījumā būtu:
1) Iegādāties 2005+ jonizācijas moduli (jauns būs padārgi)
2) Varbūt pārrakstīt ECU ar 2003-2004. gadam domāto softu, kas saprot to gadu jonizācijas moduļa signālu, piemēram "FA5B_C_FME6_54_FIEF_81b" !?

2.1)Vai nepietiek ar Tech2 Service Programming, lai ECU pateiktu, ka esmu 2003-2004. gada auto ar analogo jonizācijas moduli!?

P.S. Kādas tieši ir kļūdas!?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 128
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Kuzits »

jankab wrote:Vēls palabot Arniju, tas, ko tu esi uzrādījis, ir jonizācijas modulis(Ionization Module). Un tie tik tiešām atšķirās 2003-2004 gada modeļiem no 2005+ gada modeļiem.

Varianti manā skatījumā būtu:
1) Iegādāties 2005+ jonizācijas moduli (jauns būs padārgi)
2) Varbūt pārrakstīt ECU ar 2003-2004. gadam domāto softu, kas saprot to gadu jonizācijas moduļa signālu, piemēram "FA5B_C_FME6_54_FIEF_81b" !?

2.1)Vai nepietiek ar Tech2 Service Programming, lai ECU pateiktu, ka esmu 2003-2004. gada auto ar analogo jonizācijas moduli!?

P.S. Kādas tieši ir kļūdas!?

Ja pareizi atceros kļūdas nr bija P0325 bet varu kļūdīties tad vēlreiz jāslēdz pie pc un jāskatās
SAAB 9000 aero :shock:powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by jankab »

Jā, pēc kļūdas tas ir tieši "Ionization" modulis:

Katrā ziņā, izskatās ka nav pienācīgi veikta ECU pieprogrammēšana. Tas nenozīmē tikai "pieprecināšana", bet tik tiešām veikts Service programming ar Tech2.
Ja tā ir vienīgā kļūda, vēl var mēģināt mainīt tikai kalibrācijas kartes tieši jonizācijas modulim un neveikt pilno SPS. :think: Bet tas nozīmē BIN kačāšanu, karšu mainīšanu, flešošanu atpakaļ.
Nākošais jautājums - vai ir SAI(Secondary Air Injection) un vai arī ar to nav problēmas!? Šķiet bildē redzu vārsta maliņu. Bet varbūt ar esošo softu vienkārši uzskata, ka SAI nav un nemaz nemēģina sieties klāt(jo SAI nav 2005+. gada auto no kā nāk ECU) :think:

Bet katrā ziņā - darbs vēl nav padarīts līdz galam. :shhh:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 128
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Kuzits »

jankab wrote:Jā, pēc kļūdas tas ir tieši "Ionization" modulis:

Katrā ziņā, izskatās ka nav pienācīgi veikta ECU pieprogrammēšana. Tas nenozīmē tikai "pieprecināšana", bet tik tiešām veikts Service programming ar Tech2.
Ja tā ir vienīgā kļūda, vēl var mēģināt mainīt tikai kalibrācijas kartes tieši jonizācijas modulim un neveikt pilno SPS. :think: Bet tas nozīmē BIN kačāšanu, karšu mainīšanu, flešošanu atpakaļ.
Nākošais jautājums - vai ir SAI(Secondary Air Injection) un vai arī ar to nav problēmas!? Šķiet bildē redzu vārsta maliņu. Bet varbūt ar esošo softu vienkārši uzskata, ka SAI nav un nemaz nemēģina sieties klāt(jo SAI nav 2005+. gada auto no kā nāk ECU) :think:

Bet katrā ziņā - darbs vēl nav padarīts līdz galam. :shhh:
Nav nav padarīts līdz galam, pie šādas kļūdas teica ka motoram jaudai nevajadzētu būt, bet dzinējs strādā apmēram uz 70% (pēc izjūtām liecinu, jo 175zs vajadzētu būt ņiprākam kā viņš ir tagad)

varētu pamēģināt veikt viņam Service programming ar Tech2 un skatīties kas notiek.

ja tas palīdz varu ielikt bildi ar visu motortelpu lai Jūs šeit redzētu apmēram kā tur viss izskatās
SAAB 9000 aero :shock:powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by jankab »

Kuzits wrote: Nav nav padarīts līdz galam, pie šādas kļūdas teica ka motoram jaudai nevajadzētu būt, bet dzinējs strādā apmēram uz 70% (pēc izjūtām liecinu, jo 175zs vajadzētu būt ņiprākam kā viņš ir tagad)

varētu pamēģināt veikt viņam Service programming ar Tech2 un skatīties kas notiek.

ja tas palīdz varu ielikt bildi ar visu motortelpu lai Jūs šeit redzētu apmēram kā tur viss izskatās
Iespējams pat tikai 50% jaudas :P
Sazinies ar Arteh un izveic ECU SPS. Tas neaizņems ilgi, max 30min. Un varēsi braukt svilpodams :dance:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 128
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Kuzits »

papildus bildes

P.S negribu šeit nomelnot ArTEH jo serviss tiešām uz goda ar zinošiem cilvēkiem, iepriekšējā servisā kur man vajadzēja pieprogrammēt vadības bloku man mašīnu noturēja mēnesi līdz beigās pateica ka neko nevarot izdarīt, Ar TEH tika galā 40min
tāpēc zinu ja man ar SAABu būs kādas problēmas ar elektroniku dzīšu viņu pie viņiem, un iesaku arī citiem.
Attachments
IMG_0062[1].JPG
IMG_0061[1].JPG
IMG_0060[1].JPG
SAAB 9000 aero :shock:powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Arnijs »

jankab wrote:Vēls palabot Arniju, tas, ko tu esi uzrādījis, ir jonizācijas modulis(Ionization Module).
Sorry. Ātrumā paskatot bildi, štekeris kā uz 9-5 ABS kloka :D Šoreiz baigi neiedziļinājos. Pamanīju, ka rakstīts par ECU. savukārt nepamanīju, ka par 9-3ss.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Archibalts
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 89
Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Archibalts »

jankab wrote:
Kuzits wrote: Nav nav padarīts līdz galam, pie šādas kļūdas teica ka motoram jaudai nevajadzētu būt, bet dzinējs strādā apmēram uz 70% (pēc izjūtām liecinu, jo 175zs vajadzētu būt ņiprākam kā viņš ir tagad)

varētu pamēģināt veikt viņam Service programming ar Tech2 un skatīties kas notiek.

ja tas palīdz varu ielikt bildi ar visu motortelpu lai Jūs šeit redzētu apmēram kā tur viss izskatās
Iespējams pat tikai 50% jaudas :P
Sazinies ar Arteh un izveic ECU SPS. Tas neaizņems ilgi, max 30min. Un varēsi braukt svilpodams :dance:
Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:
Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 128
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Kuzits »

Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:[/quote]

atceros brīdināja, bet viss ir kārtībā, vienīgi šis būs jānovērš līdz galam, tāpēc arī griežos šeit pēc padoma lai uzzinātu ko darīt tālāk, un kā atrisināt manu problēmu līdz galam. :wink:
SAAB 9000 aero :shock:powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:
Archibalts
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 89
Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Archibalts »

Bet vai Tu sveces samainiji ?
Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 128
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Kuzits »

Archibalts wrote:Bet vai Tu sveces samainiji ?
Samainīju motors murrā mierīgāk (nedaudz) bet cheks tāpat ir
SAAB 9000 aero :shock:powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by jankab »

Archibalts wrote: Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:
Tāda iespēja pastāv vienmēr, veicot jebkādas izmaiņas iekš ECU, kaut vai "pieprecinot". Tāpēc jau neies braukāt ar 50% jaudas un CEL.
Katrā ziņā ir skaidrs, kas ir jādara - ir jāveic vai nu SPS, vai manuāla jonizācijas moduļa kalibrēšana BIN failā. Abi varianti pieļauj teorētisku iespēju pārvērst ECU ķieģelī.

Checks nepazudīs, jo 2006. gada softs sagaida digitālu signālu no jonizācijas moduļa...esošajam ir analogs.

Edit: Vēl ir trešais variants - digitālais jonizācijas modulis!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 128
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Post by Kuzits »

jankab wrote:
Archibalts wrote: Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:
Tāda iespēja pastāv vienmēr, veicot jebkādas izmaiņas iekš ECU, kaut vai "pieprecinot". Tāpēc jau neies braukāt ar 50% jaudas un CEL.
Katrā ziņā ir skaidrs, kas ir jādara - ir jāveic vai nu SPS vai manuāla jonizācijas moduļa kalibrēšana BIN failā. Abi varianti pieļauj teorētisku iespēju pārvērst ECU ķieģelī.

Checks nepazudīs, jo 2006. gada softs sagaida digitālu signālu no jonizācijas moduļa...esošajam ir analogs.

es tikai domāju vai tas checks neietekmēs arī kārbas darbību vai kārba ir pati par sevi?
par cik man ir automāts.
ja šī ECU SPS programmēšana izdodas varētu beidzot izbaudīt 100% jaudu no sava SAAB, jo pagaidām tas diemžēl neesmu sajutis to uz ko mans SAAB ir spējīgs, dažreiz vajag noriskēt savādāk neuzzinās rezultātu viņš būs pozitīvs vai negatīvs. :)
SAAB 9000 aero :shock:powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:
Post Reply