9-5 2.3 dzinēju
9-5 2.3 dzinēju
Sāku tā kā pamazām meklēt 2.3 motoru.
Pašam aero 169kw, izdilis viens cilindrs, cik saprotu laikam visi bloki tiem 2.3 ir vienādi? Ja jā, tad var piedāvāt tikai apakšu, bez galvas un apkarināmā... Ja nav vienādi, tad varat palabot
Pašam aero 169kw, izdilis viens cilindrs, cik saprotu laikam visi bloki tiem 2.3 ir vienādi? Ja jā, tad var piedāvāt tikai apakšu, bez galvas un apkarināmā... Ja nav vienādi, tad varat palabot
Re: 9-5 2.3 dzinēju
Var jau arī apakšu no 9k likt!
Re: 9-5 2.3 dzinēju
Kādi +/- no tā visa pasāciena? varbūt ir kaut kur tas apspriests? neatradu uz ātro Neesmu tas SAAB'u fans, tāpēc nezinu visas šīs mahinācijas ar šīs markas motoriem
Re: 9-5 2.3 dzinēju
Bet vai cits motors/bloks būs labāks? Ja jau tā,tad labāk remontēt esošo
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5 2.3 dzinēju
Apakša arī 2.0 ir tāda pati šķiet
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 2.3 dzinēju
Bloki gluži nav vienādi.
No 2004. gada un uz augšu ir pārstrādāta PCV sistēma, zem ieplūdes kolektora eļļas tveršanas traukam ir caurums blokā, pirms 2004. gada nav.
Ja liec motoru no 2004. gada un uz augšu, tad rēķinies, ka būs jāmaina visa PCV sistēma.
Ieteiktu, ja ir laiks meklēt, tad likt bloku no 9k, stiprāks un izturīgāks bloks, jo B235 dzinēji tika veidoti stipri vieglāki un dažādu kompromisu rezultātā izturība stipri kritās salīdzinot ar B234.
Protams, iespējams labāk ir remontēt esošo?
No 2004. gada un uz augšu ir pārstrādāta PCV sistēma, zem ieplūdes kolektora eļļas tveršanas traukam ir caurums blokā, pirms 2004. gada nav.
Ja liec motoru no 2004. gada un uz augšu, tad rēķinies, ka būs jāmaina visa PCV sistēma.
Ieteiktu, ja ir laiks meklēt, tad likt bloku no 9k, stiprāks un izturīgāks bloks, jo B235 dzinēji tika veidoti stipri vieglāki un dažādu kompromisu rezultātā izturība stipri kritās salīdzinot ar B234.
Protams, iespējams labāk ir remontēt esošo?
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: 9-5 2.3 dzinēju
priekš SAAB nefana, paskaidrošu.
PVC = kartera ventilācija
Paši bloki B235E (ne Aero) un B235R (Aero) ir vienādi. Bet tikai ja bloks, bez galvas. Kloķene 2.0t (b205) ir savādāka. Derēt jau derēs, bet, kam vajag downgreidot to visu.
no 9000 derēs bloks, kas nāk no 1993.gada uz augšu. bloku liek ar visām kiškām, bez galvas. motors turēs vairāk jaudas, bet tā kā virzuļi ir gaļīgāki (smagāki par aptuveni 100 grami katrs), vēlāk iegriezīsies un bez čipošanas, es pat teikt, arī sanāks downgreids.
var, protams, no anglijas pasūtīt maz brauktu Aero motoru. cena vidēji ap 400 EUR gorzās.
var arī taisīt veco motoru (un fiksi pārdot auto )
PVC = kartera ventilācija
Paši bloki B235E (ne Aero) un B235R (Aero) ir vienādi. Bet tikai ja bloks, bez galvas. Kloķene 2.0t (b205) ir savādāka. Derēt jau derēs, bet, kam vajag downgreidot to visu.
no 9000 derēs bloks, kas nāk no 1993.gada uz augšu. bloku liek ar visām kiškām, bez galvas. motors turēs vairāk jaudas, bet tā kā virzuļi ir gaļīgāki (smagāki par aptuveni 100 grami katrs), vēlāk iegriezīsies un bez čipošanas, es pat teikt, arī sanāks downgreids.
var, protams, no anglijas pasūtīt maz brauktu Aero motoru. cena vidēji ap 400 EUR gorzās.
var arī taisīt veco motoru (un fiksi pārdot auto )
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: 9-5 2.3 dzinēju
Iekrāmēt citu motoru ir lētāk, ja tiešām ir pārliecība, ka tas cits motors ir labā stāvoklī!