Tehniskās apskates 99, 90, 900OG


User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nils »

ziedoniz wrote:99 1984, daudz gadus stāvējis pļavā zem ozola.
Pirms apskates apskatīju daļēji bremzes, nomainīju vienu lodbalstu un pr. amortizatoru bukses. Rezultāts:
1 - nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekams
1 - neietekmējoša korozija
1 - eļļas noplūde

Laikam ozola dziedējošais spēks, jo nekur pat nebija jāmetina :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Mani apsveikumi! :)
P.s. Aizdod suportu! :D
Saab 900 Turbo '81
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

ziedoniz wrote:99 1984, daudz gadus stāvējis pļavā zem ozola.
Pirms apskates apskatīju daļēji bremzes, nomainīju vienu lodbalstu un pr. amortizatoru bukses. Rezultāts:
1 - nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekams
1 - neietekmējoša korozija
1 - eļļas noplūde

Laikam ozola dziedējošais spēks, jo nekur pat nebija jāmetina :woohoo: :woohoo: :woohoo:
tu skati gadījumā negāji šodien ap 18:00? Jā un - apsveicu, novēlu lai tā būtu arī pēc šīs ziemas :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote: tu skati gadījumā negāji šodien ap 18:00.
skatē biju ap 19iem, pirms 18iem vēl paspēju uz pašu CSDD
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

ziedoniz wrote:
defektivais wrote: tu skati gadījumā negāji šodien ap 18:00.
skatē biju ap 19iem, pirms 18iem vēl paspēju uz pašu CSDD
nu tad tā tā būs bijusi tava mašīna ko uz īsu brīdi redzēju noparkotu netālu no TA izbraukšanas vietas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nils »

Pēc ilgiem cīniņiem Ansim beidzot ir apskate! B)
Pašam liels prieks! :) :) :)
Lielākais paldies Ivaram un manam mehāniķim, Ritvaram no Vikingiem, kā arī Naurim par konsultācijām. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

Nils wrote:Pēc ilgiem cīniņiem Ansim beidzot ir apskate! B)
Pašam liels prieks! :) :) :)
Lielākais paldies Ivaram un manam mehāniķim, Ritvaram no Vikingiem, kā arī Naurim par konsultācijām. :)
Apsveicu! Varēji jau arī ielikt kādu update projektu sadaļā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nils »

defektivais wrote:
Nils wrote:Pēc ilgiem cīniņiem Ansim beidzot ir apskate! B)
Pašam liels prieks! :) :) :)
Lielākais paldies Ivaram un manam mehāniķim, Ritvaram no Vikingiem, kā arī Naurim par konsultācijām. :)
Apsveicu! Varēji jau arī ielikt kādu update projektu sadaļā.
Paldies! Būs! ;)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by mrpinkeyes »

Vakar izgāju apskati ar otro reizi. Mēnesi atpakaļ salika divniekus stāvbremzei un priekšējā tilta kreisajai atsperei (kas bija pārplīsusi), kā arī vieniniekus atgāzu sistēmai un šķerstabilizatoru buksēm.

Pie Arnija uzliku jaunas atsperes, pievilku stābremzi, nomainīju bukses un viss ok.

Lai gan apskates vīriņš automātā atstāja 1 pie buksēm un izpūtēja, jo nepārbaudija. Droši vien necerēja, ka tos es mainīšu :)

Šomēnes apskati jāiet arī wagonam, atkal izdevumi :ohmy:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by KurBads »

- roķeni regulējam pašrocīgi uz smilšaina ceļa.
- atgāzes - regulējam AMM, iestatam pretestību pēc grāmatas
- bukses un atsperes gan ir lielāka skrūvēšana.

atgāzes - tīri zināšanai - iestatīju precīzus 360 omus uz AMM un lambdu TA stacijā uzrādīja perfektu 13,8
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

KurBads wrote:- roķeni regulējam pašrocīgi uz smilšaina ceļa.
- atgāzes - regulējam AMM, iestatam pretestību pēc grāmatas
- bukses un atsperes gan ir lielāka skrūvēšana.

atgāzes - tīri zināšanai - iestatīju precīzus 360 omus uz AMM un lambdu TA stacijā uzrādīja perfektu 13,8
Uz kā mēra šo pretesību?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:- roķeni regulējam pašrocīgi uz smilšaina ceļa.
- atgāzes - regulējam AMM, iestatam pretestību pēc grāmatas
- bukses un atsperes gan ir lielāka skrūvēšana.

atgāzes - tīri zināšanai - iestatīju precīzus 360 omus uz AMM un lambdu TA stacijā uzrādīja perfektu 13,8
Rokas bremzi regulē pašrocīgi paceļot mašīnu uz domkrata un pārbaudot, ar rokām mēģinot pagriezt riteni pie attiecīga sviras klikšķu skaita. Daudz vienkāršāk un precīzāk.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by KurBads »

BOSCH AMM - pretestība starp 3. un 6. kontaktu uz AMM (motoram nerūcot) ir 360 omi. Mēram ar multimetru. Pieregulējam pagriežot regulēšanas skrūvi AMM korpusā.

Roķene - man domkrata + riteņa griešanas metode īsti nenostrādāja, šķiet pat vienreiz šādi itkā saregulēju, bet TA kaut kas īsti nebija. Pēc tam regulēju uz smilšaina ceļa skatoties uz sliedēm, ko atstāj abi aizmugures riteņi pie straujas bremzēšanas, un TA abas puses bija ideāli vienādas.

Pie tam, domkrata metodei nepieciešami divi domkrati vai viens lielais, kas paceļ visu pakaļu gaisā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nauris_t16 »

Var tak pacelt no sākuma vienu un pēc tam otru ;)
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by mixeris »

Es roceni garāžā regulēju ar vienu domkratu bez problēmām.
Pievelc cik robus vajag un regulē. No sākuma vienu pusi, tad otru.
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by zudushais »

Šodien pirmo reizi izgāju TA SAABam ar pirmo piegājienu :)
Un sešiem vieniniekiem :laugh:
Post Reply