Apsveicu! Korozija, nenozīmīga eļļas noplūde, saskrāpēts sānu stikls? :)zudushais wrote:Šodien pirmo reizi izgāju TA SAABam ar pirmo piegājienu :)
Un sešiem vieniniekiem :laugh:
Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Aptuveni tie paši, jā! :)defektivais wrote:Apsveicu! Korozija, nenozīmīga eļļas noplūde, saskrāpēts sānu stikls? :)zudushais wrote:Šodien pirmo reizi izgāju TA SAABam ar pirmo piegājienu :)
Un sešiem vieniniekiem :laugh:
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
nuu ... redz cik Tev labs auto :) !
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Heijā izgāju TA apskati ar pirmo reizi!!!! Pie tam Siguldas TAS, kas vienmēr ĻOTI cimperlīgi visu izskata līdz pēdējam sīkumam. Palielīja, ka auto ir labā stāvoklī, piemetinot, ka nav jau daudz nobraukts (9240 km kopš iepriekšējās skates).
Teica, ka antikorozija priekšā pie lanžeroniem ir augstā līmenī sakārtota, bet brīdināja, ka līdzīgi procesi ir aizsākušies pie aizmugurējām atsperēm un ieteica uztaisīt kādu pretrūsas pasākumu, citādi, ja tur būs jāmetina, tad esot vāks(jāņemot nost tilts, atsperes...) Ko iesakat darīt?
Un otrs vieninieciņš bija par bremžu cauruļvadu koroziju. Pie eļļasmaiņas būs jāpajautā Arnijam, kas tā par hohmu.
Bet kopumā baigais prieks, ka ar pirmo reizi un vienīgo investmentu auto nomazgāšanā izgāju TA :cheer: Pēc tās jezgas un izdevumiem, kas martā bija ar 9-5 apskati, tagad ir skaidrs, kurš ir budžeta auto ;)
Teica, ka antikorozija priekšā pie lanžeroniem ir augstā līmenī sakārtota, bet brīdināja, ka līdzīgi procesi ir aizsākušies pie aizmugurējām atsperēm un ieteica uztaisīt kādu pretrūsas pasākumu, citādi, ja tur būs jāmetina, tad esot vāks(jāņemot nost tilts, atsperes...) Ko iesakat darīt?
Un otrs vieninieciņš bija par bremžu cauruļvadu koroziju. Pie eļļasmaiņas būs jāpajautā Arnijam, kas tā par hohmu.
Bet kopumā baigais prieks, ka ar pirmo reizi un vienīgo investmentu auto nomazgāšanā izgāju TA :cheer: Pēc tās jezgas un izdevumiem, kas martā bija ar 9-5 apskati, tagad ir skaidrs, kurš ir budžeta auto ;)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Es ar beidzot izgāju skati, tiesa gan ar otro reizi, jo bija problēmas ar aizmugres bremzēm un atpakaļgaitas lampām. Gada laikā iztērēts ~700 LVL, ieskaitot divu riepu komplektu iegādi, apdrošināšanu un nodokļus. Gada nobraukums gan zvērīgs ~8k km :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Es gan šodien neizgāju skati - eļļas noplūde no stūres pastiprinātāja. Biju cerējis to labot pēc TA, bet šķiet būs jādara pirms. Gada izmaksas neesmu skaitījis, bet līdzīgas bez riepu komplektiem, toties ar pamatīgu rūsas izdzīšanas akciju.defektivais wrote:Es ar beidzot izgāju skati, tiesa gan ar otro reizi, jo bija problēmas ar aizmugres bremzēm un atpakaļgaitas lampām. Gada laikā iztērēts ~700 LVL, ieskaitot divu riepu komplektu iegādi, apdrošināšanu un nodokļus. Gada nobraukums gan zvērīgs ~8k km :)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
man ar bija rūsas savākšanas akcija no durvju apaksās un motortelpā.zudushais wrote:Es gan šodien neizgāju skati - eļļas noplūde no stūres pastiprinātāja. Biju cerējis to labot pēc TA, bet šķiet būs jādara pirms. Gada izmaksas neesmu skaitījis, bet līdzīgas bez riepu komplektiem, toties ar pamatīgu rūsas izdzīšanas akciju.defektivais wrote:Es ar beidzot izgāju skati, tiesa gan ar otro reizi, jo bija problēmas ar aizmugres bremzēm un atpakaļgaitas lampām. Gada laikā iztērēts ~700 LVL, ieskaitot divu riepu komplektu iegādi, apdrošināšanu un nodokļus. Gada nobraukums gan zvērīgs ~8k km :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Tas man bija pērn. Šogad viss salons, bagažnieks un aizmugurējās arkas.defektivais wrote: man ar bija rūsas savākšanas akcija no durvju apaksās un motortelpā.
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
kā jūtas melnais? pa kurieni braukā?zudushais wrote:Tas man bija pērn. Šogad viss salons, bagažnieks un aizmugurējās arkas.defektivais wrote: man ar bija rūsas savākšanas akcija no durvju apaksās un motortelpā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Līdz augusta beigām bija ierindā, kā parasti pa Rīgu maršrutēja. Šobrīd gaida stūres pastiprinātāja remontu un nekur nebraukā. No septembra sākuma bija rūsu izdzīt. Tad izies skati un ies ziemas miegā līdz pavasarim. Šoziem sāļus nevēlos melnajam rādīt. Gan jau pavasarī atkal būs uz strīpas :)KurBads wrote: kā jūtas melnais? pa kurieni braukā?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Izgāju TA ar pirmo reizi Nobraukums 9577 km.
Vispār jau baigi interesantā reize bija. Pirmajā darbadienā gāju, kad pēc svētkiem milzīgas rindas. Apskates veči arī tādi nīgrāki līdz ar to. Es tā stāvot rindā, aptuveni novērtēju pēc izskata, kuru es negribētu, lai man iekrīt, bet protams tieši tas nopietnākais un pēc izskata niknākais man trāpijās Jau braucot iekšā boksā tas jautā:" kapēc ar cauru izpūtēju braukāju"? Es tādu izbrīnītu ģīmi rādīju, teicu ka nezinu, bet tad viņš uz pacēlāja man parādija problemātisko vietu un teica, ka tas būs jāmetina. Labi, tad viņš piesējās pie stūres pastiprinātāja (ko man dara katru otro gadu) un, neskatoties uz rindu, ilgi ar pārinieku to diagnosticēja. Teica, ka krustiņš jāmaina. Es tad jau galīgi saskumis braucu ārā. Niknais inspektors vēl kādu labu laiku kaut ko tur pie sevis ņēmās, līdz iznāca arā un tomēr ielika apskati, bet nu piegodināja, ka tas krustiņš ir jānomaina un ielika vēl vieninieku priekšējām šķerstabilizatora buksem. Es viņam paldies, paldies, bet nu es tak biju pie meistariem (pirms TA uztaisīju apkopi ARTEH un autiņam vairākas lietas tika nomainītas, taču Arnijs brīdināja, ka par priekšu grūti kaut ko 100% pateikt), inspektors uz to, bet tapēc jau es dodu tev TA , jo redzu, ka esi centies auto sakārtot
Man liekas daudz ko tomēr arī inteliģentums un saskarsme nozīmē. Nezinu, kā apskatē veicās tiem arogantajiem mūļiem ar melniem BMW vai tiem, kas atbrauc ar netīriem noputējošiem auto
Jā, nu un protams ieteikums pirms TA vienmēr aizbraukt uz ARTEH, man šogad arī 9-5 apskate ar pirmo reizi, pie tam pa nullēm
Vispār jau baigi interesantā reize bija. Pirmajā darbadienā gāju, kad pēc svētkiem milzīgas rindas. Apskates veči arī tādi nīgrāki līdz ar to. Es tā stāvot rindā, aptuveni novērtēju pēc izskata, kuru es negribētu, lai man iekrīt, bet protams tieši tas nopietnākais un pēc izskata niknākais man trāpijās Jau braucot iekšā boksā tas jautā:" kapēc ar cauru izpūtēju braukāju"? Es tādu izbrīnītu ģīmi rādīju, teicu ka nezinu, bet tad viņš uz pacēlāja man parādija problemātisko vietu un teica, ka tas būs jāmetina. Labi, tad viņš piesējās pie stūres pastiprinātāja (ko man dara katru otro gadu) un, neskatoties uz rindu, ilgi ar pārinieku to diagnosticēja. Teica, ka krustiņš jāmaina. Es tad jau galīgi saskumis braucu ārā. Niknais inspektors vēl kādu labu laiku kaut ko tur pie sevis ņēmās, līdz iznāca arā un tomēr ielika apskati, bet nu piegodināja, ka tas krustiņš ir jānomaina un ielika vēl vieninieku priekšējām šķerstabilizatora buksem. Es viņam paldies, paldies, bet nu es tak biju pie meistariem (pirms TA uztaisīju apkopi ARTEH un autiņam vairākas lietas tika nomainītas, taču Arnijs brīdināja, ka par priekšu grūti kaut ko 100% pateikt), inspektors uz to, bet tapēc jau es dodu tev TA , jo redzu, ka esi centies auto sakārtot
Man liekas daudz ko tomēr arī inteliģentums un saskarsme nozīmē. Nezinu, kā apskatē veicās tiem arogantajiem mūļiem ar melniem BMW vai tiem, kas atbrauc ar netīriem noputējošiem auto
Jā, nu un protams ieteikums pirms TA vienmēr aizbraukt uz ARTEH, man šogad arī 9-5 apskate ar pirmo reizi, pie tam pa nullēm
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Izgāju TA ar pirmo reizi. Tiesa, pirms tam Arteh apkopē tika pamatīgi investēts. Vieninieki pie labā tuvā gaismas luktura, nenozīmīgas eļļas noplūdes un neliela vējstikla bojājumi. Korozija nav atzīmēta
Nobraukums 6704 km.
Nobraukums 6704 km.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Izgāju TA šoreiz gan ar otro reizi. Beidzot izmeta mani par stūres brīvkustību. Vēl arī šarnīrs bija jāmaina un bremžu vadīklas bija īeķīlējušās. Viss tagad salabots un apskatē trāpijās foršs meistars.
Tagad braucot vadāmība labāka, vienīgi uzsākot braukt pie lielas slodzes griežott stūri ir tādā griezīgi spiedzīga skaņa un pat liekas, ka nedaudz tā kā pa smagu tā sture iet
Tagad braucot vadāmība labāka, vienīgi uzsākot braukt pie lielas slodzes griežott stūri ir tādā griezīgi spiedzīga skaņa un pat liekas, ka nedaudz tā kā pa smagu tā sture iet
Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Par pārsteigumu sev un visai CSDD komandai, tehnisko apskati šodien izgāju ar pimo piegājienu.
Biju izpildījis minimālo mājasdarbu - samainīju izdegušās spuldzītes numurzīmēm, gabarītiem; pievilku rokasbremzi un nomazgāju ļoti nopilējušo un nolipušo motora apakšu. Protams, arī virsbūvi sapucēju (tomēr svarīga vizīte).
Ielika divus vieniniekus - neliela eļļas noplūde un nelieli korozijas bojājumi.
Vispār biju pārsteigts, jo mašīnu iegādājos ne visai labā vizuālā stāvoklī, tāpēc domāju,ka arī "dziļāk" būs problēmas, taču prieks visai dienai.
Biju izpildījis minimālo mājasdarbu - samainīju izdegušās spuldzītes numurzīmēm, gabarītiem; pievilku rokasbremzi un nomazgāju ļoti nopilējušo un nolipušo motora apakšu. Protams, arī virsbūvi sapucēju (tomēr svarīga vizīte).
Ielika divus vieniniekus - neliela eļļas noplūde un nelieli korozijas bojājumi.
Vispār biju pārsteigts, jo mašīnu iegādājos ne visai labā vizuālā stāvoklī, tāpēc domāju,ka arī "dziļāk" būs problēmas, taču prieks visai dienai.
KG-1901
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Nu malacis!
Vienīgi cik atceros, tas auto bija ļoti labā vizuālā stāvoklī! Varbūt sen neesmu redzējis!
Vienīgi cik atceros, tas auto bija ļoti labā vizuālā stāvoklī! Varbūt sen neesmu redzējis!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986