SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Nu tad jau, laikam, ka neraksta to maģisko E.
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Pfūūū tomēr CSESilver wrote:CSE gāja automātiskaa klimatkontrole, labāka salona apdare, un vēl kaut kas...
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Ja tev tik svarīgii burtiņi, varu pārdot "e", no 9-5 kreisās puses "Aero" uzraksta
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Pieredze gan rāda, ka tās konfigurācijas bijušas krustu šķērsu, visādi brīnumi redzēti. Kādu komplektāciju savulaik pircējs prasījis, tādu krāmējuši kopā, arī burtiņus līmējuši kā pagadās. Atceros, jau savulaik nošausminājos, kad piebrauca GuntisG ar savu ex 9k - vai tik nebija 95.gads, LPT, auto kā auto.. bet wtf, klimatkontroles bloka vietā regulējami kloķi kā vecam žigulim?! Pēcāk redzēju šādu "ekstru" vēl pāris gana svaigos 9k (noteikti ne zem 93.gada). Vai tik tam pašam GuntisG nebija ar roku cilājami logi un lupatu beņķi.
Savulaik ar brālēnu domājām, ka tieši CS ir "krutāk", jo gan mans zaļais, gan viņa zaļais bija CS ar 200 zirgu FPT, ādas saloni, koka apdare (arī palodzes), elkoņbalsti, par klimu un elektriskiem logiem nerunājot. Toreiz štukojām, ka E iekš CSE ir no Economic. Jo bija redzēti daži CSE ar plikākām komplektācijām, ar auduma saloniem, logi airējamiem kloķiem, LPT, utt.
Savulaik ar brālēnu domājām, ka tieši CS ir "krutāk", jo gan mans zaļais, gan viņa zaļais bija CS ar 200 zirgu FPT, ādas saloni, koka apdare (arī palodzes), elkoņbalsti, par klimu un elektriskiem logiem nerunājot. Toreiz štukojām, ka E iekš CSE ir no Economic. Jo bija redzēti daži CSE ar plikākām komplektācijām, ar auduma saloniem, logi airējamiem kloķiem, LPT, utt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Ja tu domā to melno 9k, tad tas tiešām ir tāds paplikāks, bet logi gan ir elektriskie un tam ir arī el. lūka. Un ir arī beņķu apsilde, kura, atšķirībā no lielākās daļas 9k, darbojas!
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Nejau burtiņi svarīgi, bet interesēja pats princips, vai tas ir orgināli "e" vai pielīmēts skatam pēc tamSilver wrote:Ja tev tik svarīgii burtiņi, varu pārdot "e", no 9-5 kreisās puses "Aero" uzraksta
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Nu gan! Edij, baigi tu manu ex sābu noliki. Starp citu, tie samta beņķi ir vis ērtākie beņķi, kādos esmu sēdējis. Ir sēdēts 9k gan iekš parastajiem ādas, gan iekš Aero beņķiem, iekš 9-5 ... Biju tajā 9k vienu laiku ielicis ādas beņķus, bet nepatika man viņi. Vasarā uz tiem divas reizes apsvilinājos, savukārt ziemā tie daudz ilgāk ir auksti, kamēr apsilde tos spēj uzsildīt. Straujākos līkumos sajūta, ka slīd ārā no tiem ādas beņķiem. Izņēmu ārā un ieliku atpakaļ vecos labos pelēkā samta. Tagadējam 9-5 arī ir ādas un tiem, salīdzinot ar 9k samta, ir tikai divas priekšrocības - ventilācija un elektriskā regulešana ar atmiņu. Pēdējā ekstra gan ir ļoti noderīga, jo reizēm braucu es, reizēm sieva un tad ir ļoti ērti pārregulēt - nospied tik savu podziņu un viss.
Klimata neesamība it kā ir mīnuss, bet arī ir savi plusi - nav visu to čakaru, kas mēdz noplīst klimatkontrolei, kā arī auto ir par dažiem kg vieglāks
Mārtiņ, beņķu apsildi es esmu labojis - šofera beņķim divreiz ir lodēts, pasažieru - vienreiz. Laikam labi esmu sataisījis, ja jau vēl strādā.
Vēl tagad man ir nostaļģija pēc tā vāģa . Kā Ifka teica: "Dizains - pārlaicīgs...". Un visādu citādu plusu daudz var uzskaitīt. Nebūtu sācis rūsēt, laikam nebūtu pārdevis. Bija padomā visādas lietas tam sadarīt, piemēram, garo kārbu uzlikt ( tā vēl tagad man garāžā stāv), klimatkontroli, vai vismaz kondicionieri ierīkot. Bet laiks izdara savas korekcijas.
Nez, vai vispār vēl viņš kust?
Klimata neesamība it kā ir mīnuss, bet arī ir savi plusi - nav visu to čakaru, kas mēdz noplīst klimatkontrolei, kā arī auto ir par dažiem kg vieglāks
Mārtiņ, beņķu apsildi es esmu labojis - šofera beņķim divreiz ir lodēts, pasažieru - vienreiz. Laikam labi esmu sataisījis, ja jau vēl strādā.
Vēl tagad man ir nostaļģija pēc tā vāģa . Kā Ifka teica: "Dizains - pārlaicīgs...". Un visādu citādu plusu daudz var uzskaitīt. Nebūtu sācis rūsēt, laikam nebūtu pārdevis. Bija padomā visādas lietas tam sadarīt, piemēram, garo kārbu uzlikt ( tā vēl tagad man garāžā stāv), klimatkontroli, vai vismaz kondicionieri ierīkot. Bet laiks izdara savas korekcijas.
Nez, vai vispār vēl viņš kust?
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Pagaidām ir nolikts kā rezerves auto. Bet tā ar auto viss ir kārtībā.
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Vai sābam var ņoņemt galvu, neņemot ārā motoru , ja var, varbūt kādam ir vizuālais materiāls. Sāku skruvēt- dažas skrūves tādās vietās ka ar aci neredz , noskrūvēju visu ko varēju redzēt/sataustīt, bet galva nekust. Negribās arī motoru ņemt ārā- nedēļa aizies vien skrūves skrūvējot.
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Motoru, galvu ceļot nost, neviens ārā neņem. Un nekā diži nesaprotama tur ko skrūvēt nav. Jā - ir vesela kaudze ar niansēm, betr internetā tās ar pirkstu neparādīsi. (kā piem. ieplūdes kolektora atsaite un dzeses trubiņa, kas skrūvējas pie termostata korpusa - pirmais, kas nāk prātā)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Galvas skruves atskruveji visas
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Ja ir veca tipa motors (pirms '94) tad galvai ir divas skrūves, kuri skruvējās no apakšas. No agregatsiksnas puses.
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Viss galva ir nost. Tagad tik jāatrod kur bij klabēšanas iemesls un kāpēc izpūta tosolu, jo galvas blīve nav izpūsta un ar vārstiem viss ok, domas sliecas ka saķīlējās kāds kompensātors un dzenis sāka savus darbus, par laimi neko nav izkalis un neviena detaļaļa galvā nav sadauzīta vai saliekta, bet tas tomēr neattaisno tosola zudumu. Tā kā galvu tiešī sābam ņēmu pirmo reiz, entuziasms ņēma virsoku un nepamaniju kā nejauši nolauzu ķēdes spriegotāja plastmasus, nu skāde nav liela jo tāpat viņi būtu jāmaina- diezgan sadiluši izskatijās, kā nekā 300 000 nobraukti un izskatās ka motoram galva tiek ņemta pirmoreiz, jo dažas skrūves kas tur ieplūdes kolektoru pie galvas bij tā sapuvušas ka sākot skrūvēt atdalijās nost galviņas, tagad jādomā kā pārējo izvilkt ganjau daudziem sāba fanātiem pēc šiem šausmu stāstiem mute atvērās bet tas nekas, viss tiks savests kārtībā un sābam ir llemts atkal sajust vēju spārnos...
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Aplauztas skrūves ir štrunts. Piemetini uzgriežņus un atskrūvēsies bez problēmām.
A vot nomainīt ķēdes mierinātājus neņemot ārā motoru, tas gan ir PROCESS
A vot nomainīt ķēdes mierinātājus neņemot ārā motoru, tas gan ir PROCESS
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Pocess, bet labi ja iespējams process, jo dzinēju, nu kaut tu nost šauj, ņemt ārā rokas neceļās, pietika jau ka 2,5 V6 pirms dažām dienām visu vakaru mocijām līdz ārā dabujām. Mainot mierinātājus, kur jāpievērš lielākā uzmanība? Kas būtu grūtākais?
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies