9000 + 900 = ?
9000 + 900 = ?
Laaaabdien. Vel joprojam ciinos ar sensonic sisteemu, tacu prataa ienaaca viena ideja. Vai ir iespeeja ielikt motoru un kaarbu 900 no 9000 ? Motoru arii, lai lielaaaka jauda. Zini kaa 2.3 tomeer. Varbuut arii kaads padoms ?
Man garšo ēst
Re: 9000 + 900 = ?
Var, lūdzu, sīkāk pastāstīt priekš kam vajag stumt iekšā 9000 kārbu, ja atrast GM900/9-3og kārbu ir diezgan viegli?
Kur problēma šrotā paņemt pedāļu mezglu un apskatīt kā stiprinās trose manuālai kārbai un turpat paņemt salonam nepieciešamas daļas, kulisi un t.t. Gribās uzreiz pa nopietnam? Tad jāliek 9-3 hidraulisko sajūgu. Procedūra tāda pati praktiski.
Vienīgais ar ko jātiek skaidrībā - smadzenes. Ko ar tiem darīt pārējot uz MT.
Par motoru: Ja gribās palielināt jaudu, tad (ielikšu te to moderno vārdiņu - IMHO) jāuzčipo un jāsaved kārtībā visas gaisa trubiņas. Var kādu turbo hibrīdu uzlikt, ja pasaulē iemīļotais variants ar Mitsu turbo ir pārāk viegls un neinteresants. Jaudas pietiks, vismaz sākumam. Tāpat bez LSD nevar to jaudu normāli līdz asfaltam nodot, kaut vai BMW 4.4 ieliec...
Ja nav kur likt naudu, ka tikai stumt iekšā 2.3 motorus ar 9000 kārbām, tad lābāk restaurēt GM900 Sensonic līdz konfektes stāvoklim un pēc 10 gadiem baudīt, ka ir vērtīgs un rets nesapuvis Sensonic eksemplārs..
Atvainojiet, neizturēju, redzot kārtējo topiku "kā vēl var ņirgaties par GM 900 Sensonic".
Kur problēma šrotā paņemt pedāļu mezglu un apskatīt kā stiprinās trose manuālai kārbai un turpat paņemt salonam nepieciešamas daļas, kulisi un t.t. Gribās uzreiz pa nopietnam? Tad jāliek 9-3 hidraulisko sajūgu. Procedūra tāda pati praktiski.
Vienīgais ar ko jātiek skaidrībā - smadzenes. Ko ar tiem darīt pārējot uz MT.
Par motoru: Ja gribās palielināt jaudu, tad (ielikšu te to moderno vārdiņu - IMHO) jāuzčipo un jāsaved kārtībā visas gaisa trubiņas. Var kādu turbo hibrīdu uzlikt, ja pasaulē iemīļotais variants ar Mitsu turbo ir pārāk viegls un neinteresants. Jaudas pietiks, vismaz sākumam. Tāpat bez LSD nevar to jaudu normāli līdz asfaltam nodot, kaut vai BMW 4.4 ieliec...
Ja nav kur likt naudu, ka tikai stumt iekšā 2.3 motorus ar 9000 kārbām, tad lābāk restaurēt GM900 Sensonic līdz konfektes stāvoklim un pēc 10 gadiem baudīt, ka ir vērtīgs un rets nesapuvis Sensonic eksemplārs..
Atvainojiet, neizturēju, redzot kārtējo topiku "kā vēl var ņirgaties par GM 900 Sensonic".
Re: 9000 + 900 = ?
Loti atvainojos, ja snāca aizskart SAABiskās jūtas. Nebiju tā domājis. Vienkārši runājot man viņā nepatīk tas, ka ir jāgaida kāds brīdis kamēr ir robā. ar sajūgu ātrak var iemest. Par sensonic demontēšanu domāju tāpēc, ka ARteh teica, ka tā sistēma nav restaurējama. tāpēc, domāju vai maz tur ko var izdarīt. Lai varētu tam uzticēties. Jo tikai vakar kaut kā tiku pie robiem apakaļ. Bez 2 un atpakaļgaitas ir interesanti vizināties.
Man garšo ēst
Re: 9000 + 900 = ?
Ja nav restaurējama, tad jau ir vai nu šrots vai pārbūve uz parasto sajūgu (vēlams hidraulisko no 9-3og)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9000 + 900 = ?
Nu pārbuve izklausās jau daudz labāk. tikai kas jādara lai sensonic vietā iebāztu pedāli ? tur gan neviens laikam nevar palīdzēt. Paziņam čalis teica ka pa 1000 nomainīs. Padomāju ka savu SABUĀRU nopirku par 300, tapēc sviedu ar tupeli.
Man garšo ēst
Re: 9000 + 900 = ?
5 min guglēšanas un vuaļa:
http://genuinesaab.com/psi/files/Hydraulic+clutch.pdf
Pilna instrukcija step-by-step.
http://genuinesaab.com/psi/files/Hydraulic+clutch.pdf
Pilna instrukcija step-by-step.
Re: 9000 + 900 = ?
Nu no sākuma būtu labi kārtīgi izpīpēt to manuāli un saprast, vai tā ideja ir paceļama finansiāli un fiziski. Tad meklēt detaļas.