Divas durvis jau nu nav nekāda problēma, ja vien nav regulāri jāvadā pasažieri.
Kondicionieris manam ex bija, tikai nebija pildīts, jo bija grūtības atrast R12 gāzi. Līdz tam strādāja ok.
Ziema, jā, tā ir galvenā problēma.
Nopirkšu pirmo saab 900
Re: Nopirkšu pirmo saab 900
Ne tikai pasažieri - arī mūzikas aparatūra u.tml. Par R12 esmu dzirdējis, ka varot iepildīt dižajā kaimiņvalstī, tas nozīmē, ka reizi divos gados būtu jāieplāno brauciens uz turieni . Baigi dārgais pasākums - vīza, degviela, dzīvošana. Jaunajam kaškajam ar visu freonu+ tik dārgi nemaksātu.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Nopirkšu pirmo saab 900
mūzikas instrumentiem vislabākā vieta ir milzīgais 900tā bagāžnieks. ja nolaiž sēdekļus, tad vispār var flīģeli ar visu maestro iebāzt!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Nopirkšu pirmo saab 900
Kondicionieri var pārbūvēt uz R138? gāzi, jāmaina principā visas blīves, kas tāpat jau ir nokalpojušas.
Bet tas kondicionieris pūš ledainu gaisu, vislaik jāslēdz iekšā ārā un pats labākais ir viņu tāpat izmest ārā, lai vieglāk uzlikt Trionic 5.5 un normālu front mount interkūleru, prieks un jēga būs 100x lielāka, kā no tā oem kondicioniera
Bet tas kondicionieris pūš ledainu gaisu, vislaik jāslēdz iekšā ārā un pats labākais ir viņu tāpat izmest ārā, lai vieglāk uzlikt Trionic 5.5 un normālu front mount interkūleru, prieks un jēga būs 100x lielāka, kā no tā oem kondicioniera
Re: Nopirkšu pirmo saab 900
Viņš ir sarkans un noaudzis ar sūnām bet rūsas maz 8 v turbo motors. Būtībā izglābts sābs. Bet GAC ieminējās pa savu kupeju padod ziņu man! MAn interesētu!