Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

elmo wrote:Tos centriņus nevar izprintēt?
Labs jautājums - teorētiski nevajadzētu būt nekam sarežģītam un izmērs arī ir neliels, varbūt jāpainteresējas 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:
elmo wrote:Tos centriņus nevar izprintēt?
Labs jautājums - teorētiski nevajadzētu būt nekam sarežģītam un izmērs arī ir neliels, varbūt jāpainteresējas 8)

Es, protams, neesmu eksperts, bet:

1) diez vai tas būs lētāk kā 100e par komplektu

2) tur ir forša elastīga oem plastmasa, lai kājiņas nelūztu - vai printējamā būs tāda pati? Jeb pie vienas uzlikšanas/noņemšanas kājiņas nolūzīs?

3) Starp kājiņām nāk konkrēta izmēra atspergredzens, no pieredzes varu teikt, ka 95%, ka nesanāks tādu no rokas uztaisīt. Līdz ar to ir jāpērk vēl kaut kādi vāciņi, no kuriem nospert gredzenus.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... hijcj.html

Kādam +/- oldschool R17 pa sviestmaizi?
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by fimbars »

Image

Mētājas tādi 15" diski un uz ātro arī trīs vāciņus atradu.Vajadzētu būt visiem četriem..

Tikko parādīsies pirmās pavasara dienas taisīšu sētas un garažu tīrīšanu un visticamāk arī diski tiks tirgoti.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

fimbars wrote:Image

Mētājas tādi 15" diski un uz ātro arī trīs vāciņus atradu.Vajadzētu būt visiem četriem..

Tikko parādīsies pirmās pavasara dienas taisīšu sētas un garažu tīrīšanu un visticamāk arī diski tiks tirgoti.
pm
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Pārdomājot sava c900 slāpšanas porblēmu un viena no iespējām varētu būt hola devējs. Cik noprotu, tad to var nomainīt atsevišķi?
Jautājums vai tas der no vecāka gadu gājuma 9k turbo 1:1 (vnk būtu lielāka iespēja atrast) ? Varbūt, tādu var nopirkt pat jaunu?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ifka »

Ka nu nesamuldos ;)

Peec "vecaa" EPC sanaak, ka B202 visiem gadiem deveejam ir viens detaljas numurs 7484546 (poz. 32 bildee).

Ievadot sho pashu numuru "kopeejaa" mekleetaajaa (visiem Saab modeljiem) atgriezj tikai 900og un B202. Liidz ar to no shii avota nevar noskaidrot, vai der kas no 9K.

Visgudraak konsulteeties pie nozares speciaalistiem - vinjiem arii ir visjaunaakie detalju katalogi, kas darbojas tiessaistee :)
Sensors.jpg
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

ifka wrote:Ka nu nesamuldos ;)

Peec "vecaa" EPC sanaak, ka B202 visiem gadiem deveejam ir viens detaljas numurs 7484546 (poz. 32 bildee).

Ievadot sho pashu numuru "kopeejaa" mekleetaajaa (visiem Saab modeljiem) atgriezj tikai 900og un B202. Liidz ar to no shii avota nevar noskaidrot, vai der kas no 9K.

Visgudraak konsulteeties pie nozares speciaalistiem - vinjiem arii ir visjaunaakie detalju katalogi, kas darbojas tiessaistee :)

Sensors.jpg
Paldies. Tad vismaz sanāk, ka NA vai turbo ir viens un tas pats devējs?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ifka »

Jaa, taa, peec manaa riiciibaa esosha piraatiskaa EPC sanaak.

Kaadeelj Tu domaa, ka vainiigs deveejs?

Cik nu pieredze bijusi, tad shamie vai nu nomirii pagalam un neatgriezeniski, vai arii nobruuk gaitaa, kad a/m labu briidi pasilis, & peec atdzishanas atkal kaadu briidi gatavs darboties it kaa nekas nebuutu noticis. Tavis apraxtiitajaa gadiijumaa neviens no shiem staavokljiem neiestaajas.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

100%, ka ir divu veidu štekeri, mainas pirms 1989.

Par saderību ar N/A nepateikšu, šķiet, ka visiem N/A bija EZK ignition
User avatar
Ora
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 73
Joined: Tue Jan 26, 2016 12:34 pm

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Ora »

Manam C900 bija līdziīga problēma ar slāpšanu,vainīga bija indukcijas spole! Brīziem gāja,brīžiem gaitā izbeidzās. Diezgan pačakarējos, kamēr vainu atradu.
SAAB og900S Aero Convertible
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Ora wrote:Manam C900 bija līdziīga problēma ar slāpšanu,vainīga bija indukcijas spole! Brīziem gāja,brīžiem gaitā izbeidzās. Diezgan pačakarējos, kamēr vainu atradu.
Spoli es jau samainīju un rezultāts tāds pats, vienīgais kas vēl ir palicis - svečvadi, hola devējs, ecu un pārītis releju :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Ora
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 73
Joined: Tue Jan 26, 2016 12:34 pm

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Ora »

Es pirmajā brīdī pat otru ECU Zviedrijā iegādājos, Ar domu, ja kas man ir rezerve!
SAAB og900S Aero Convertible
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ifka »

Vai Jau esi paarbaubijis LH 2.4 kontaktus?

Ja nee, tad bloks pasleepts pie pasazjiera labaas kaajas, zem vert. salona tepikja. Piekljuut tam nav gruuti. Atpogaa lielo spraudni, paluko, vai uz taa nedziivo "zaljais". Arii uz atbilstoshiem bloka kontaktiem paluuko to pashu. Daudz laika tas neaiznjems

Tajaa vietaa meedz buut mitrs un zaljais nav nekas neparasts. Joo iipashi, ja auto ilgaaku briidi staaveejis.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Eksistē certain convertible, 1988.gada turbo ar lh2.2. Es pavadīju gandrīz mēnesi meklējot vainu, kas līdzīga defektīvajam - dažreiz strādā, dažreiz noslāpst pēc 20min, dažreiz nevar pielaist. Es tiku līdz tam, ka gļuka brīdī, ECU nedod signālu (neatceros no galvas + vai -) uz sūkņa releju, respektīvi, redneck solution būtu uzlikt sūknim atsevišķu slēdzi un atiet. Bet, tā kā tam auto redneck solutions netiek atbalstīti, tas stāv un gaida, kad es beidzot tur uzlikšu T5.5 :)
Post Reply