Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by KoreFun »

Kāpēc būtu jāmainās apakšām, ja karstā daļa visiem ir vienāda? Sanāk pie vienāda turbīnas spiediena ir atšķirīgs tikai gaisa apjoms, jo lielāka aukstā daļa, jo vairāk gaisa. Tātad apakšas varētu likties labākas tikai dēļ tā, ta ka starpība stapr apakšām un augšām uz 19t būs jūtama vairāk. Ja uz jebkuras turbīnas max. spiediens būs kādi 0.5Bar, tad turbo bedres praktiski nebūs. Bet tas jau nenozīmē, ka apakšas kļuva labākas, ne?
Vai arī dēļ lielākas kompressora lāpstiņas turbīna iegriežās ilgāk?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by hofmaks »

Piemērs- 15t un 19t. 15t iegriež ātri,bet jau pie 4rpm trūkst,jo lāpstas nevar iesūkt vairāk gaisa. 19t iegiež vēlu,kamēr sapumpē gaisu. Reāli 1bar ir pie 3.5rpm ,bet 1.4bar pie 4.2rpm. Faktiski ,lai izrautu ātri,tad vienmēr jātur virs 2.5rpm. Idēāli 3 rpm. Ar 16t būs nedaudz vēlāk kā 15t ,bet max beigsies ap 5rpm. Ļoti liela nozīme ir arī kompresora lāpstiņu leņķim,kā arī ražotājam + man paliek 15t aukstās daļas gliemezis,kam izmainīts tikai ieejošais caurums.

Kad būs virsū un tiks saregulēts,tad redzēs,kas būs(sirdī jūtu ,ka būs super glauni) :D
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by KoreFun »

hofmaks wrote:19t iegiež vēlu,kamēr sapumpē gaisu.
Bet kāpēc vēlu? Ja kompressora ritenis ir lielāks par 15t, tad arī sapumpēs ātrāk, pie nosacījuma, ka turbīnas ritenis griezīsies ar to pašu ātrumu. Tad sanāk, ka lielāks kompressors reāli bremzē turbīnu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by hofmaks »

T19 vs T16
20170714_182241.jpg
20170714_182249.jpg
20170714_182254.jpg
Rīt stellēšu virsū :dance:
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by elmo »

Nu t19 var likt ar vairāk spārniņiem! :whistle:
Attachments
T19 ar vairāk spārniņiem
T19 ar vairāk spārniņiem
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by hofmaks »

Turbo nomainīts. Tagad jāmācās ātri pārslēgties :D . Pilns pūtiens ar šo turbu ir jau pie 2,800 rpm - cik acis var saredzēt. Sajūtas labas, bet būs vēl labāk pēc Janča apmeklējuma.
Bez tā visa iztīrīta drosele, nomazgāts dzinējs no pavasara dubļiem!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by Henry »

hofmaks wrote:Turbo nomainīts. Tagad jāmācās ātri pārslēgties :D . Pilns pūtiens ar šo turbu ir jau pie 2,800 rpm - cik acis var saredzēt. Sajūtas labas, bet būs vēl labāk pēc Janča apmeklējuma.
Bez tā visa iztīrīta drosele, nomazgāts dzinējs no pavasara dubļiem!
nu un kā ir pēc sajūtām? iegriežas ātrāk par T19, bet vēlāk kā T15?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by KoreFun »

Un otrs jautājums - kā ir ar Atmo sadalenēm? :shock:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by hofmaks »

Ātrāk par 19t. Vēl nevar pilnībā notestēt :cry: , jo pie smagākas kājas parādās fuel cut :shifty:
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by hofmaks »

Ar atmo vālēm motors strādā mīkstāk. Uz turbo atstāj patīkamu iespaidu, pūtiens līdzīgs sprādzienam :twisted:
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by KoreFun »

Ha-ha, welcome to the Fuel-Cut bariņā :D
Kāds ir max pieprasītais spiediens?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by hofmaks »

Vakar un šodien vizinājāmies ar Janci! T16 velk labi. Izskatās arī ka ar fuel cut Jancis tika galā! Paldies!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by KoreFun »

Ar PID pieregulēšanu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by hofmaks »

Kas tas tāds un ko viņš ņammā?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Post by KoreFun »

To labāk prasīt Jancim, bet rupji sakot - slodzes faktori/parametri motoram iekš softa.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply