Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Tad man tomēr ir taisnība par massas padevi caur virsbūvi :)
Nu nevar nopietnas strāvas vadīt pa gandrīz 30 gadus vecu virsbūvi, pie tam no rūpnīcas tam nav domātas.
Turpinot tēmu par kontroles lampiņu mirgošanu: mans viedoklis - turpini meklēt zemi elektronikas mezgliem. Pamēģini, joka pēc, savieno visus zemējuma punktus ar vadu pa tiešo no AKB un paskaties vai kkas izmainīsies.
Vēl ir neliela nianse - 9000 modelī ECU korpuss ir sazemēts ar lokano kabeli, 9-3 tā nav. ECU saņem visu zemējumu caur ECU izvadiem. Ņemot vērā, ka ECU praktiski ir vienādi (atsevišķos gadījumos atšķirās tikai processora jauda) - priekš manis tas ir interesants jautājums. Varbūt zinošākie guru nokomentēs?

Es esmu pārjaucis gadu gaitā visu mašīnu, nekur nav uzraksta "privet iz ļitvi" - massai jāiet cauri un viņa arī iet, savādāk tak starteris negrieztu, ja nebūtu massas.

9000 sazemētais ECU korpuss ir "over-engineering" - tas absolūti nav vajadzīgs, jo visu massu T5 saņem no motora korpusa. Tāpēc arī 9-3 vairs nekā tāda nav, vienkārši nav nepieciešams. Tu parēķini, cik rūpnīca ietaupa gada griezumā neuzliekot vienu vadu, tāpēc jau tam pašam bmw nekad nav savilkti papildus vadi, piemēram, migliniekiem vai aizmugures stiklu pacēlājiem
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Nauris_t16 wrote:
lawyer wrote:Paskatīšos, kas man deg panelī startējot un ielikšu bildi/video.

Par to salīdzinājumu ar 911-to - kāds "standarta" 900-tais ir kā atskaites punkts? Manējais sākotnējais plikais karbulis vai aero '93? :roll:

Doesn't matter, c900 atšķiras tad tikai ar sānu noturību (lasi - atsperes + amortizatori + stabilizatori), 911 itkā negāžas uz sāniem, bet staigā pret garenasi, peld. Grūti izstāstīt :D
Man jau šķiet, ka tādu peldēšanu pret garenasi varētu atrisināt ar stingrākiem amīšiem un lielākiem riteņu diskiem ar zemāka profila riepām :think: 1983.gadam standartā varētu būt baloni, kuri var tādu efektu radīt vai pastiprināt :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:
Nauris_t16 wrote:
lawyer wrote:Paskatīšos, kas man deg panelī startējot un ielikšu bildi/video.

Par to salīdzinājumu ar 911-to - kāds "standarta" 900-tais ir kā atskaites punkts? Manējais sākotnējais plikais karbulis vai aero '93? :roll:

Doesn't matter, c900 atšķiras tad tikai ar sānu noturību (lasi - atsperes + amortizatori + stabilizatori), 911 itkā negāžas uz sāniem, bet staigā pret garenasi, peld. Grūti izstāstīt :D
Man jau šķiet, ka tādu peldēšanu pret garenasi varētu atrisināt ar stingrākiem amīšiem un lielākiem riteņu diskiem ar zemāka profila riepām :think: 1983.gadam standartā varētu būt baloni, kuri var tādu efektu radīt vai pastiprināt :shifty:

Es tak saku, ka ar parastu standartu nemaz neesmu braucis, visiem bija kaut kas darīts piekarē.
Bet tas jau tik tā, manas pārdomas.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nauri, it kā jau tā arī ir kā Tu raksti, bet pats redzi, ka tā nav :D

Ja starteris griež, tad strāva tiešām ir padota, šaubu nav. Bet es lieku uz traucējumiem, kurus rāda starteris griežot. Tāpēc es meklētu tālāk, kur varētu pasliktināties massa, kura tiek ņemta ECU, kloķenes sensoram, DI un parējiem svarīgiem komponentiem.

Vai degvielas sūknis nostrādā tad, kad nevar piedarbināt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Nauri, it kā jau tā arī ir kā Tu raksti, bet pats redzi, ka tā nav :D

Ja starteris griež, tad strāva tiešām ir padota, šaubu nav. Bet es lieku uz traucējumiem, kurus rāda starteris griežot. Tāpēc es meklētu tālāk, kur varētu pasliktināties massa, kura tiek ņemta ECU, kloķenes sensoram, DI un parējiem svarīgiem komponentiem.

Vai degvielas sūknis nostrādā tad, kad nevar piedarbināt?

Protams, ka nē, jo nenostrādā main/system relay - tam netiek padota ierosme no ECU - ECU to nepadod, jo neredz CPS signālu. Tas viss jau sen ir pārbaudīts, mainīts un testēts.

Gļuks jau nav pazudis, aizvelkot vadu pa taisno. Startējot tāpat turpina pulsēt detonācijas diode, tikai atšķirība ir tā, ka motors iedarbojas. Tāpēc man arī besī tas, ka es neesmu atrisinājis problēmu, es esmu tupa apčakarējis sistēmu. Lai gan es visu dzīvi tā esmu darījis, šoreiz man tas nepatīk :D
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Pagriežot atslēgu, iedegas arī CE, bet uzreiz nodziest.
Attachments
IMG_20170725_080639.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Un te pats starts: https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=HSybdr1GDVA

Man arī nomirgo rocenes lampiņa, kaut gan rocene nav pievilkta :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Tā bez simbola ir eļļas spiediena lampiņa. Iemirgojās vēl galā pa labi arī avārijas/defekta (CE lampiņas sencis?) lampiņa :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Es apjāju savu gļuku un vakar izgāju apskati.

Lawyer, tev knock led nav?
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Nauris_t16 wrote:Es apjāju savu gļuku un vakar izgāju apskati.

Lawyer, tev knock led nav?
Tu domā, kas rāda detonāciju?

Nea, man vispār nekādu papildus pulksteņu un lampiņu nav :mrgreen:

Par CE tagad strādā čoka lampiņa :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nevaru noskatīties Lawyer video. Nospiežot uz linka redzu savus video Youtubā. Pārējiem viss OK, vai neviens neskatījās :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nauris_t16 wrote:
Gļuks jau nav pazudis, aizvelkot vadu pa taisno. Startējot tāpat turpina pulsēt detonācijas diode, tikai atšķirība ir tā, ka motors iedarbojas. Tāpēc man arī besī tas, ka es neesmu atrisinājis problēmu, es esmu tupa apčakarējis sistēmu. Lai gan es visu dzīvi tā esmu darījis, šoreiz man tas nepatīk :D
Ok, bet uzliekot massu pa tiešo tagad ir iespējams piedarbināt. Secinājums - virziens pareizs, turpini šajā virzienā. Pamēģini, joka pēc, sazemē visus zemējuma punktus ar to tiešo vadu no AKB un paskaties vai kas mainīsies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Man rāda, ka veseli četri ir noskatījušies :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:
Nauris_t16 wrote:
Gļuks jau nav pazudis, aizvelkot vadu pa taisno. Startējot tāpat turpina pulsēt detonācijas diode, tikai atšķirība ir tā, ka motors iedarbojas. Tāpēc man arī besī tas, ka es neesmu atrisinājis problēmu, es esmu tupa apčakarējis sistēmu. Lai gan es visu dzīvi tā esmu darījis, šoreiz man tas nepatīk :D
Ok, bet uzliekot massu pa tiešo tagad ir iespējams piedarbināt. Secinājums - virziens pareizs, turpini šajā virzienā. Pamēģini, joka pēc, sazemē visus zemējuma punktus ar to tiešo vadu no AKB un paskaties vai kas mainīsies.
Šobrīd atkal nav laika ņemties, gan jau kaut kad. Apskate izieta, pārsimts km vajadzētu šogad uztīt.
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Paceļot jautājumu par c900 tikšanos - piedāvāju atbraukt uz YTR Cars & Coffee Mūsas trasē, pie reizes izdevība papļāpāt ne tikai ar saab īpašniekiem, izbraukt pa trasi ar īres volvo (nu, vai ar savu auto), utt. Sīkāka info:

http://youngtimerrally.lv/youngtimer-musa-raceland/

Es plānoju braukt un, cerams, ka ar 900o :D
900aero clubsport #8
Post Reply