Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu, man šis variants arī patika labāk par pagājušā gada slalomu
Es tikai vienu reizi pareizi paņēmu startu - pārējās reizes vai nu par daudz gāzes vai arī pārāk ātri iemests otrajā, kad vēl turbo nav iegriezies Pirmo līkumu es neredzēju vairs iespējas ātrāk izbraukt, jo jūtami slīdēja, bet citur gan šķiet varēju mest nost kādas sekundes daļas, it īpaši pirms un cauri roteriem - baigi gan negribējās apgāzt kādu konusu vai raut pa apmali. Finišā visas reizes bija ap 130 km/h pēc spidometra, pēdējā reizē kaut kādi 135 km/h - ja nebūtu sačakarējis startu, palīstu zem 40 sek tajā braucienā
Es tikai vienu reizi pareizi paņēmu startu - pārējās reizes vai nu par daudz gāzes vai arī pārāk ātri iemests otrajā, kad vēl turbo nav iegriezies Pirmo līkumu es neredzēju vairs iespējas ātrāk izbraukt, jo jūtami slīdēja, bet citur gan šķiet varēju mest nost kādas sekundes daļas, it īpaši pirms un cauri roteriem - baigi gan negribējās apgāzt kādu konusu vai raut pa apmali. Finišā visas reizes bija ap 130 km/h pēc spidometra, pēdējā reizē kaut kādi 135 km/h - ja nebūtu sačakarējis startu, palīstu zem 40 sek tajā braucienā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu redzi, nav man vairs tās jaudas, bet es tevi apdzinu uz inerci
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Bet man nav paša galvenā - meistarības un pieredzes
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pāris bildītes no pasākuma
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Skaisti! Tieši tā, kā sedanam jāizskatās!
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es pat nezinu, vai man maz gribās to bridge spoiler likt uz bagāžnieka
Vēl vairākas bildītes no Odrijas
Vēl vairākas bildītes no Odrijas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pavisam cits skats!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nauris_t16 wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 9:10 am ... + uzmanu skatītājus, kas, ne vienmēr ir adekvāti. ... skatītāju bija 2x mazāk kā pagājušogad un pasākums noritēja uz saviem 95%
Noskatījos Edgara video, pagājušogad ir bijuši divi skatītāji.
Iet tas dampis ellīgi labi! Skaņa vienkārši zvērā!
SAAB un SUBARU
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Esam modušies no ziemas miega un piedalījāmies arī YTR park & coffee pasākumā pie Arēnas Rīga
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
TA izgājām ar parasto piezīmi par eļļas noplūdi. Pirms tam gan iekš ARTEH uzlikām jaunus OE lodbalstus priekšā, kā arī rocenes trosi, pieregulējām lukturus, salabojām sētnieku vienu, kas pēkšņi sāka dīvaini uzvesties atceļā no LT SAAB Grand Meet. Dzinējā šoreiz ielējām Castrol EDGE Supercar 10W60 - gan jau ka ir labāk par GM dexos 2, kas bija pirms tam.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Dexos 2 nav ne vainas. Un no 10w60 ir jēga, ja tas motors tiek patstāvīgi mocīts. Es padiskutēju ar vāciešiem par c900 eļļām un tur pat čaļi, kas Berlīne-Minhene brauc 4 stundās, lej 5w30 un un maina ik pēc 7500-10000km.
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Un 10W60 ir jēga tieši atmosfērniekiem. Nekad nevar zināt, kā pie šādas viskozitātes uzvedīsies turbīnas eļļošana - it īpaši aukstam motoram, kur primārais ir - CIK ĀTRI eļļa nonāk uz turbīnas eļļojošām virsmām.Nauris_t16 wrote: ↑Wed Jul 25, 2018 10:06 am Dexos 2 nav ne vainas. Un no 10w60 ir jēga, ja tas motors tiek patstāvīgi mocīts. Es padiskutēju ar vāciešiem par c900 eļļām un tur pat čaļi, kas Berlīne-Minhene brauc 4 stundās, lej 5w30 un un maina ik pēc 7500-10000km.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Arguments par labu šādai eļļai bija, ka es pa ziemu nebraucu ar to, tikai vasarā, un ne ikdienā, bet kad braucu, tad tā no sirds
Man laikam sanāk mainīt pa kādiem 5-7k km, "vismaz reizi gadā" likums šeit strādā
Man laikam sanāk mainīt pa kādiem 5-7k km, "vismaz reizi gadā" likums šeit strādā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es ielēju 10w60 valvoline, bet nu man nav ko zaudēt Auksts grab kā parasti, uzsilstot ir manāmi klusāks. Eļļas patēriņš gan palika tāds pats, es laikam vairs nemainīšu, man pietiek ar pieliešanuArnijs wrote: ↑Wed Jul 25, 2018 12:22 pmUn 10W60 ir jēga tieši atmosfērniekiem. Nekad nevar zināt, kā pie šādas viskozitātes uzvedīsies turbīnas eļļošana - it īpaši aukstam motoram, kur primārais ir - CIK ĀTRI eļļa nonāk uz turbīnas eļļojošām virsmām.Nauris_t16 wrote: ↑Wed Jul 25, 2018 10:06 am Dexos 2 nav ne vainas. Un no 10w60 ir jēga, ja tas motors tiek patstāvīgi mocīts. Es padiskutēju ar vāciešiem par c900 eļļām un tur pat čaļi, kas Berlīne-Minhene brauc 4 stundās, lej 5w30 un un maina ik pēc 7500-10000km.
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tīri nejauši, pateicoties Kredokam un Naurim, c900 tika pie Type 7 primary Tagad galvenais pārnesums ir 33/25 iepriekšējā 30/25 vietā, kas teorētiski dod par 10% lielāku max ātrumu - ap 220 km/h. Tagad pie 100km/h uz spidometra ir 2.5k rpm, pirms tam bija gandrīz 3k rpm. Maiņa, nenoņemot kārbu, gan esot stipri ginekoloģisks pasākums
Tika konstatēts, ka eļļa ir melna kārbā, turklāt ar stipri daudz metāla emulsijas. Nomainījām to uz Rally Gear 75W90
Tika konstatēts, ka eļļa ir melna kārbā, turklāt ar stipri daudz metāla emulsijas. Nomainījām to uz Rally Gear 75W90
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever