Ko darit


Post Reply
User avatar
TumšiZaļais
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 73
Joined: Mon Oct 23, 2017 5:29 pm
Location: Salaspils

Ko darit

Post by TumšiZaļais »

Tatad lielaka dala nezin bet man ir tikai 15 gadi. Es esmu SAABu fans un esmu loti ieinteresets saja zviedru auto. Esmu vienmer sev velejies SAAB un es velos uztaisit savu sapnu auto lidz 18 gadiem vai lidz tiesibam.Esmu vienmer velejies smuku, pievilcigu un atru auto kas varetu but sportisks un lietojams ikdiena.
Mani jautajumi ir sadi.

Vai ir jega pirkt SAABu LV?

Vai VISU varetu izdarit 3k budzeta?

Vai kadam ir garaza Salaspili kuru vins varetu iret?

Kadam butu jabut pirmajam lietam kas butu jaizdara?

Vai ir jega cipot?

Kada ir lielaka turbina ko var uzlikt?

Kurs ir labakais motors uz kura var uzticeties un ir liels sportu detalu klasts?

Nemt automatu vai manualo?

Kads varetu but labs Kw merkis?

Ka var atvieglot saabu neattirot salonu?

P.S Maniem vecakiem ir SAAB un esmu ar to braucis un man loti patik ka vins brauc. Un nepadomajiet kad neko nemaku man ir pieredze stradajot srota un servissa.
Last edited by TumšiZaļais on Thu Jan 11, 2018 1:13 am, edited 1 time in total.
Varbūt esmu jauns, bet esmu tīrs SAAB fanāts, kurš arī var palīdzēt citiem ;)
SAAB 1999 2.0t

Image
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Ko darit

Post by ZaZZ99 »

Mēģināšu atbildēt
1. Par 3k var izdarīt, tikai kāds ir mērķis? Man pa 1,5 ir ejošs, tīrs un labs autiņš.
2. Garāžu meklē ss'ā
3. B235R šķiet labākais
4. Pārliecināties, lai Stock'am strādā viss, kā jāstrādā.
5. Ir jēga
6. Nav jēgas no lielākās turbīnas. Priekšējā piedziņa. Nav kur likt tik daudz jaudas.
7.B235R
8. Ja sportošanai: manuāli, ja komfortam:automātu.
9. Manuprāt ar 200kw ir labi priekšpiedziņai.
10. Nafig kaut ko atvieglot..
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Ko darit

Post by lawyer »

Ja vēlies, lai auto būtu sportisks, tad izvairies no 9-5, labāk 9-3og, tas arī būs atbilstošāks Tavam budžetam (9-3ss būs stipri ārpus Tava budžeta) :geek:

Dzinējs piemērotākais tūnēšanai viennozīmīgi B234R no 9k Aero, bet ej nu atrodi tādu :mrgreen:

Palasi KoreFun topiku un topiku par melni ;)

Ja visu dari pats, tad vari skatīties arī uz c900, bet tā virsbūve ziemā ātri nopūs :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Ko darit

Post by ZZ_ZingZeng »

Sorry, varbūt ne pa tēmu, bet uzskatu, ka pirmajam auto ir jābūt pēc iespējas kūtrākam, iedeāli kāds pavecāks 99 ar karbuli, jo tas iemāca perfekti rēķinat situācijas uz ceļa un paredzet nākošās darbības, kā arī darboties ar droseli.
Pēc tam jau var skatīties pēc kā jaudīgāka un ātrāka.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re: Ko darit

Post by platais »

Man 99 atmo ar karbuli pilsētā nemaz lēns nelikās, cita runa - uz šosejas/ārpus pilsētas ;) Riepas tā vien uz rinķi gāja pie vieglas pedāļa kustības (sūdīgas riepas ,ka jaudu nevar uz ceļa novadīt) :D
User avatar
TumšiZaļais
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 73
Joined: Mon Oct 23, 2017 5:29 pm
Location: Salaspils

Re: Ko darit

Post by TumšiZaļais »

lawyer wrote: Thu Jan 11, 2018 10:32 am Ja vēlies, lai auto būtu sportisks, tad izvairies no 9-5, labāk 9-3og, tas arī būs atbilstošāks Tavam budžetam (9-3ss būs stipri ārpus Tava budžeta) :geek:

Dzinējs piemērotākais tūnēšanai viennozīmīgi B234R no 9k Aero, bet ej nu atrodi tādu :mrgreen:

Palasi KoreFun topiku un topiku par melni ;)

Ja visu dari pats, tad vari skatīties arī uz c900, bet tā virsbūve ziemā ātri nopūs :shifty:
Es paskatijos 9-3OG un domaju kad tiesam varetu but laba platforma un izskatas tiri labi..
Bet tas atruma klokis ir laba vieta?jo skatijos vins ir sedekla augstuma un neizskatas diezgan erta pozicija
Varbūt esmu jauns, bet esmu tīrs SAAB fanāts, kurš arī var palīdzēt citiem ;)
SAAB 1999 2.0t

Image
User avatar
TumšiZaļais
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 73
Joined: Mon Oct 23, 2017 5:29 pm
Location: Salaspils

Re: Ko darit

Post by TumšiZaļais »

https://m.blocket.se/goteborg/Saab_93_F ... ?ca=15&w=1

600€
Ar pilnu servissa gramatu
98'
2.0t
184hp
Ir verts?
Varbūt esmu jauns, bet esmu tīrs SAAB fanāts, kurš arī var palīdzēt citiem ;)
SAAB 1999 2.0t

Image
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ko darit

Post by rzmzr »

Man jau liekas, ka pirmajam auto ir jābūt vienkārši kaut kādam drotam, kurā neprasās neko likt iekšā, nedod dievs, vēl no kapa celt augšā kaut kādu puvekli. Tāpat būs pirmās skādes, grāvis ziemā utt. Nav tie refleksi tik labi 18 gados, pats zinu, un labi atceros. Savākt jāmāk arī 100 zirgi :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Ko darit

Post by Henry »

TumšiZaļais wrote: Thu Jan 11, 2018 1:54 pm
lawyer wrote: Thu Jan 11, 2018 10:32 am Ja vēlies, lai auto būtu sportisks, tad izvairies no 9-5, labāk 9-3og, tas arī būs atbilstošāks Tavam budžetam (9-3ss būs stipri ārpus Tava budžeta) :geek:

Dzinējs piemērotākais tūnēšanai viennozīmīgi B234R no 9k Aero, bet ej nu atrodi tādu :mrgreen:

Palasi KoreFun topiku un topiku par melni ;)

Ja visu dari pats, tad vari skatīties arī uz c900, bet tā virsbūve ziemā ātri nopūs :shifty:
Es paskatijos 9-3OG un domaju kad tiesam varetu but laba platforma un izskatas tiri labi..
Bet tas atruma klokis ir laba vieta?jo skatijos vins ir sedekla augstuma un neizskatas diezgan erta pozicija
nu nez man labaak patiik 9-5.. shkjiet ka kvalitatiivaak uztaisiits kaa 9-3

ņem 9-5 ar dzinēju 2.3t un aiziet - maini trubīnu uz mitsubishi, kolektoru, izravee CAT utt un tiksi pie jaudiiga aparaata par salidzinoshi normaalaam izmaksaam.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Ko darit

Post by lawyer »

Var jau sākt arī ar 99-to. Iesākumam ar tiem 100zs pietiks. Turklāt tam pēc oldschool metodēm var izspiest vel vismaz 50-70zs 8) Bet tur vajag daudz laika un zināšanu tīri iekšdedzes dzinēju uzbūvē, darbība un mehānikā (tas man tāds slapjais sapnīts pašam uz pensijas gadiem :mrgreen: )
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Ko darit

Post by mrpinkeyes »

Es domāju, ka Tavā gadījumā būtu labi sākt ar 9-3og. 2.0T 185zs vai Aero 205 zs. Pietiekami jaudīgs un sābisks saab, lai kļūtu par devoted saabistu! ;)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Ko darit

Post by Vilcins »

Vispār te nav ko sapņot visādus suņa murgus, kamer nav auto tāpat nekā nebūs, vairums saabu kas grozās tirgū ir nobraukti, ja arī iegādāsies būs jāsāk ar to lai visi tehniskie mezgli strādātu ka vajag un būtu droši atrasties uz ceļa, tālāk varēs sapņot par lielām turbinam no kombaina ŅIVA ar visu starpdzesētāju :mrgreen:
User avatar
TumšiZaļais
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 73
Joined: Mon Oct 23, 2017 5:29 pm
Location: Salaspils

Re: Ko darit

Post by TumšiZaļais »

Vilcins wrote: Thu Jan 11, 2018 10:56 pm Vispār te nav ko sapņot visādus suņa murgus, kamer nav auto tāpat nekā nebūs, vairums saabu kas grozās tirgū ir nobraukti, ja arī iegādāsies būs jāsāk ar to lai visi tehniskie mezgli strādātu ka vajag un būtu droši atrasties uz ceļa, tālāk varēs sapņot par lielām turbinam no kombaina ŅIVA ar visu starpdzesētāju :mrgreen:
Tas jau skaidrs par sevi ka sakuma masina ir jasavac kopa lai labi strada un tad ir jasak ar manu ņivas turbinu :mrgreen:
Varbūt esmu jauns, bet esmu tīrs SAAB fanāts, kurš arī var palīdzēt citiem ;)
SAAB 1999 2.0t

Image
Post Reply