Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
no ogres bandas
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tad jau paneem cik sapratu..?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Buutu zils, panemtu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 294
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Būtu sarkans, padomātu
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Būtu nauda, nedomātu ))
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
A good horse has no color!
Tikko atgriezos no vieniem džekiem, un nomērijos uz cita pavisam jauna stenda pa 100k. Iepriekš mērijos Rolī, tagad https://www.facebook.com/dynosystemslatvia/, cena šobrīd ļoti salda 35 EUR. Ir visi kompji, pieslēgumi, ekrāni un var mērīt pilnpiedziņas.
Sanāk, ka exceļa aprēķinos ir kļūda, būs jādzēš ārā sludinājums un jāliek pa jaunu, jo plānoto 230/470 nm vietā tagad sanāk ir 215 zs/493NM, kas principā arī nav slikti.
Last edited by OSC on Thu Jan 11, 2018 11:16 pm, edited 1 time in total.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
OSC kāpēc laid uz tirgu?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Visi mērās uz tiem stendiem, tīc tiem cipariem, bet neviens nemāk atbildēt, cik tad ir pieļaujama aparāta kļūda? Varbūt precizitāti ir +/-50Nm
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja stends nav verificēts, kalibrēts un sertificēts, tad viņa izdruka ir tik pat vērtīga kā sajūta, ko dod pēcpuse testējot auto uz izjūtām!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lai izdarītu tādu secinājumu, ir jāskatās ražotāja dokumentācija, arī par pieļaujamo kļūdu. Tikko ekspluatācijā nodotam stendam, kuru ražojis kantoris ar visiem atbilstošajiem sertifikātiem, viss noteikti ir čih-pih
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šeit Lv nekas nav čih pih. Uz jebkāda stenda tiek rubīts piķis, nevis domās par kalibrācijām. Pat csdd savus bremžu stendus nekalibrē- katrā boksā rādīs savu ciparu.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pastāv tāda prasība tos kalibrēt?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever