Offtop 2. daļa

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Offtop 2. daļa

Post by Arnijs »

KoreFun wrote: Fri Oct 13, 2017 11:57 pm
lawyer wrote: Fri Oct 13, 2017 3:55 pm 2. Pusass gultnis - rūca, bet nebrauca
Kā šito saprast?
Šlices starpgabalam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Offtop 2. daļa

Post by KoreFun »

Grippen, kur atskaite par Vācijas "ceļiem"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
=]ドラゴン
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Tue Feb 28, 2017 11:07 pm

Re: Offtop 2. daļa

Post by =]ドラゴン »

SAAB?????
Attachments
Kad dvēselē SAAB... bet tā iegādei nepietiek pičušs
Kad dvēselē SAAB... bet tā iegādei nepietiek pičušs
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 453
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Offtop 2. daļa

Post by Kabrio »

=]ドラゴン wrote: Sun Oct 15, 2017 1:29 pm SAAB?????
Paskaties kā izskatās Honda emblēma... :geek::o
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Offtop 2. daļa

Post by KoreFun »

fimbars wrote: Sun Jan 28, 2018 1:42 am Ar caurumiem nesanāk stipri dārgāk. :)
Fimbar:
ZIMMERMANN 430149920 ~55€
ZIMMERMANN 430149952 ~90€

Manuprāt starpība ir jūtama.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Offtop 2. daļa

Post by maa »

tie diski ar caurumiem ir sviests, pie vienadas bremzešanas viņi uzkarst vairak neka parastie :!:
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Offtop 2. daļa

Post by Arnijs »

maa wrote: Sun Jan 28, 2018 5:43 pm tie diski ar caurumiem ir sviests, pie vienadas bremzešanas viņi uzkarst vairak neka parastie :!:
Bet tā ir arī jābūt! Caurumus urbj, lai būtu, kur novadīt karstās gāzes, kas rodas starp kluča un diska virsmām, intensīvi bremzējot. Līdz ar to saķere ir labāka un ātrāk uzkarst.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by elmo »

maris wrote: Sat Feb 03, 2018 6:04 pm
elmo wrote: Sat Feb 03, 2018 4:59 pm
maris wrote: Fri Feb 02, 2018 9:29 pm vai plāno braukt ar putekļusūcēju vai veļas mazgājamo mašīnu jeb tomēr automašīnu ? :lol:
Elektriskais neko nepūš un nesūc, atšķirībā no iekšdedzes dzinēja, kam pat gaisa filtru vajag, tāpat kā putekļu sūcējam! Tesla X visu varenos audi Quattro virves vilkšanas testā aizvelk kā nieku. Vienīgais elektro auto trūkums ir motora dziesmas neesamība, un elektriskais nešauj uguņus no izpūtēja! :)
Automobīlim ir iekšdedzes dzinējs . A Tevis piesauktie ir datori ( putekļusūcēji )uz riteņiem vai transporta līdzekļi , ja tā Tev labāk patīk :whistle:

A lielākais trūkums ir 100 km bez uzlādēšanas un uzlāde kas aizņem pus dienu :liar:
Varētu padomāt ka auto ar iekšdedzes dzinēju nav dators! DI kasete jau vien ir dators, ECU un visi citi dačiki! Elektro auto pa lielam ir daudz vienkāršāks savā uzbūvē un daudz reiz efektīvāks! Kamēr tavs iekšdedzes dzinējs tikai 20% iztērētās enerģijas pārvērš kustībā un pārējo siltumā, elekteo auto daudz racionālāk izmanto enerģiju! Mūsdienās ar elektro auto jau var nobraukt 500km un uzlādēties 30min laikā! Tik vien, ka tas nav lēts prieks! Es tīri labprāt brauktu ar 900OG elektriskā izpildījumā,kas no 0-100 iemēra Lamborghini!
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by maris »

500 km un 30 min ir reklāmas bukletos :roll: Paprasi reāliem lietotājiem :lol:

Par to ka modernie auto ar iekšdedzes dzinējiem arī jau ir kļuvuši par braucošiem datoriem , pilnīgi piekrītu .
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Offtop 2. daļa

Post by lawyer »

Biju nedaudz interesējies par šo jautājumu. Tesla teorētiski var nobraukt tos 500km ar vienu uzlādi (pie -15C noteikti vairs ne) un teorētiski to var uzlādēt 30 minūšu laikā līdz kaut kādiem 70-80%. BET! Tikai ar ultra-jaudīgo Tesla lādētāju, kas LV nebūs vēl ļoti ilgi! Pie parastās rozetes tam vajadzēs stāvēt nedēļu līdz pilnai uzlādei. Tajā pašā laikā VW Up var nobraukt ar vienu uzlādi teorētiski 160km (maksā tas sākot no 27 000 EUR!),bet uzlādēt to no rozetes var 5-6 stundās.

Interesanti, cik jaudīgas ir tās CSDD būvētās uzlādes stacijas?

Bet izvēle jau kaut kāda parādās, katru gadu arvien vairāk - tagad laikam ir otrā paaudze Nissan Leaf, ir vēl Renault Zoe, Audi e-tron, VW e-Golf, e-Up, BMW i3. Hibrīdi tie paši benzīnnieki vien ir, tik nedaudz mazāk degvielas patērē.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by maris »

zinu no dzīves stāstu par e-auto lietotāju no Mālpils ( pašvaldība nopirka ar EU atbalstu ) , kam brauciens uz Rīgu sākās ar obligāto uzlādi pie Motormuzeja :lol: Teorētiski varot uzlādēt mazāk nekā stundā , bet , tur ir viens uzlādes štepselis un ja tur rindā ir 3 auto ( tas nav nekas neparasts :liar: ) , tad :whistle::whistle::whistle: . Un kad pa Rīgu ir pabraukāts un jābrauc mājās , tad arī vajag uzlādēties :whistle: Tā protams nav Tesla , bet gan pieejamāks auto , taču izskatās gan viņš pēc putekļusūcēja :lol:
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re: Offtop 2. daļa

Post by saule »

Pārspīlēt ar nevajag. Man māsa braukā ar Leafu un priecājās. Protams, pa pusstundu neuzlādēs, bet pa nakti mierīgi. Mašīnā ir iebūvēts arī ātrās uzlādes transformators, bet lai to darbinātu mājai pieslēgums jāpalielina. 170 km teorētisko nobraukumu rāda vienmēr pēc uzlādes, pēc papīriem jābūt virs divsimts. Plus mīnus simtupiecdesmit var nobraukt. Visforšākā sajūta esot iebraucot Vecrīgā un noliekoties uz trim stundām stāvēt, ātri var saskaitīt tā megadārgā auto atmaksāšanos.
SAAB un SUBARU
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by hofmaks »

http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Offtop 2. daļa

Post by hofmaks »

Un vēl iedirsiens elektro virzienā
http://www.delfi.lv/auto/zinas/mazda-iz ... d=49693845
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Offtop 2. daļa

Post by Highlander »

hofmaks wrote: Mon Feb 05, 2018 8:10 am Un vēl iedirsiens elektro virzienā
http://www.delfi.lv/auto/zinas/mazda-iz ... d=49693845
Nu baigais kaplis bus...ja bus...ja iznaks :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Post Reply