c900 `89 kabrio

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: c900 `89 kabrio

Post by defektivais »

Nauris_t16 wrote:Kontaktgrupa.

Tikai parastais elektriķis viņu nenomainīs, vai arī būs viss aplauzts un šķībi salikts, jo jāņem nost visa kulise, pretaizdzīšanas fīča :)
Slēdziens, ka ģenerators nelādē pietiekoši jo ar būsteri var piestartēt, uz spailēm pienāk 13V. Bet man ir aizdomas, ka vaina nav tikai tur vien jo pirms tam šī problēma bija ar gadījuma raksturu, kā arī atslēga uz sajūtām griežas savādāk kā iepriekšējam c900.
Kontaktgrupa ir nopērkama jauna?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: c900 `89 kabrio

Post by ifka »

Profilaksei ieteicams paarbaudiit "galveno masas punktu", kas atrodams turpat priekshpusee pie AKB. Korodeejis savienojums, var izraadiities daudzu "briinumu" ceelonis.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: c900 `89 kabrio

Post by defektivais »

Brīvdienās sanāc pieķerties klāt un nomainīt aizdedzes slēdzi (paldies uldiinii par operatīvo detaļu sagādi) un cerams, ka šis arī ir risinājums regulārajai piedarbināšanas problēmai.
Attachments
"Spectūlis"
"Spectūlis"
20180415_130733.jpg
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: c900 `89 kabrio

Post by defektivais »

slēdža bildē redzami arī divi "parazīti" - sarkanais resnais vads un zaļais bez plastmasas, nepietika gan laika un vēlmes šķetināt tālāk, bet pieļauju, ka tie ir pārpalikumi no signalizacijas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: c900 `89 kabrio

Post by Nauris_t16 »

Ja pareizi atceros, tad tas kontakts, uz kura ir zaļais bez izolācijas, ir tukšs no rūpnīcas.

Sarkanu nevienu lieku īsti nesaskatu.
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: c900 `89 kabrio

Post by defektivais »

Beidzot samainīju dzeses radiatoru, paņēmu gan budžetnieku - nissen. Radās jautājums, vai otrs ventilators vispār slēdzas iekšā ja AC nestrādā? Lieta tāda, ka tas ir ar beigtu gultni un tagad domāju vai meklēt vietā, vai arī var nelikt ja tuvākajā laikā AC remonts noteikti nenotiks?
Attachments
20180524_145741.jpg
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: c900 `89 kabrio

Post by defektivais »

Nauris_t16 wrote: Wed Apr 18, 2018 10:17 am Ja pareizi atceros, tad tas kontakts, uz kura ir zaļais bez izolācijas, ir tukšs no rūpnīcas.

Sarkanu nevienu lieku īsti nesaskatu.
Sarkanie vadi ir divi uz viena spraudņa, cik skatos internetos un uz donora slēdža, tad tur ir tikai viens.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: c900 `89 kabrio

Post by Nauris_t16 »

Par vadiem precīzi vairs neatceros, varu vaaaaaarbūt kaut kad nobildēt savam - gads tas pats, jābūt 1:1

Man nissens radiatoram šobrīd ir tieši 10gadi, tpu tpu tpu nekas netek - jo zinu, ka nākamo taisīšu alumīnija, principa pēc gan, jo arī nissens lieliski tiek galā ar temperatūrām.

Jā, otrs ventilators ieslēdzas tikai ar ieslēgtu AC un pie kkādiem 100+ grādiem. Mans ieteikums - uztaisīt kā man :D Jaunu ķēdi otram ventilatoram, caur releju, ar slēdzi salonā. Tīri tā, rezervei. Man ir rūgta pieredze, kamēr man bija tikai viens ventilators, tas izbeidzās, ko es nepamanīju un stāvot uz vietas pārkarsēju galvu, ko izmetu laukā, jo bija jau slīpēta. Galvu, kas bija nogājusi tikai kādus 30k km. Un arī pēc tam ieliku lietotu ventilatoru, kas izbeidzās pagājušogad - sapuva un sāka tik grūti griezties, ka pats nespēja iegriezties un sita laukā drošinātāju. Nospļāvos, un iebāzu tur lielāko un jaudīgāko SPAL, ko varēju dabūt iekšā :D Sekundārais (tipa AC) gan vēl ir kaut cik ejošs oriģinālais.
900aero clubsport #8
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: c900 `89 kabrio

Post by maris »

vai var nedaudz modificējot kondicioniera ķēdi , lai ieslēdzot kondicioniera pogu pat bez strādājoša kondicioniera ieslēdzās otrais ventilators . Ka Nauris raksta , rezerves variantam :roll:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: c900 `89 kabrio

Post by Arnijs »

defektivais wrote: Thu May 24, 2018 9:24 pm Lieta tāda, ka tas ir ar beigtu gultni
Un - kur problēma samainīt gultni?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: c900 `89 kabrio

Post by Nauris_t16 »

Tak tas konkdicionieris tāpat tāds nosacīts vien ir, puņķus tikai var dabūt. Kas ir ar uzpildi? Tur tak vajag R12, ne?

Izmetot to visu herāciju ārā, motortelpa paliek tukšāka un smukāka, mašīna paliek vieglāka un pārādās vieta frontālajam IC, par ko mašīna būs pateicīgāka par kondicionieri :)
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: c900 `89 kabrio

Post by defektivais »

Nauris_t16 wrote: Mon May 28, 2018 9:48 am Tak tas konkdicionieris tāpat tāds nosacīts vien ir, puņķus tikai var dabūt. Kas ir ar uzpildi? Tur tak vajag R12, ne?

Izmetot to visu herāciju ārā, motortelpa paliek tukšāka un smukāka, mašīna paliek vieglāka un pārādās vieta frontālajam IC, par ko mašīna būs pateicīgāka par kondicionieri :)
Plānā ir saprast cik lieli būs nepieciešamie izdevumi, lai sataisītu AC un tad arī būs skaidrs kā rīkoties. Gribētos jau atstāt jo man šķiet, ka strādājošs AC ir labi ja 1 no 100 c900.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: c900 `89 kabrio

Post by maris »

droši vien šobrīd ja plāno reanimēt kondicionieri ir prātīgi sistēmu uzreiz pārtaisīt uz R134 jo R12 reāli vairs nav dabūnams .
Es nu jau pirms vairāk nekā 5 gadiem atjaunoju visu sistēmu ( sūknis , trubas utt ... ) , tas izmaksāja vairāk nekā 1000 Ls , bet nepārbūvēju no R12 uz R 134 , lai gan tagad saprotu ka vajadzēja . Vēl jau strādā viss Ok , bet kad būs jāpilda :doh:
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: c900 `89 kabrio

Post by ifka »

C900 kondicionētājs, nudien, nav visai mūsdienīgs ;), toties efektīvi glābj situāciju, ja, kkādu iemeslu dēļ, saulainā laikā pārvietojies ar paceltu jumtu.

Pirmais, ar vislielāko sapūšanas risku, ir kondicioniera radiators (aplūkojams no AKB puses - pirms dzinēja dzeses radiatora). Ja tas un pievadcaurules nav "izšķīdušas", tad cerība salabot pieaug eksponenciāli.


Savukārt par R12 uz R134 konversiju ārvalstu forumu diskusijās daudz un dažādi viedokļi. Viens otrs pat apgalvo, ka viss, kas vajadzīgs ir "legāli" tikt vaļā no R12 un iepildīt R134. Citiem atkal savādāki ieskati. Tiec nu gudrs :)

Bet visupirms paskaties, kas rakstīts tev motortelpā - kāds AC dzeses aģents tiek izmantots. Manējs ir US modelis no 1989 gada un tam jau sākotnēji ir R134. Iespējams, ka Tev aŗī.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: c900 `89 kabrio

Post by Nauris_t16 »

Starp citu, ir pieejams pilns kondicioniera komplekts no T8, ņemot nost iekšā vēl bija gāze :mrgreen: Respektīvi, spiedienu tur, jo pildīts nebija stabilus 10+gadus.
900aero clubsport #8
Locked