Info par turbo
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Info par turbo
Sveiki
Manam 9000aero nobira turbina un domaju vai var vinam uzlikt no jaunaka modela piem 2003 9-3 aero turbinu? Vai kada cita? Jo gribas ko nipraku par orginalo
Tgd stav virsu sada
Manam 9000aero nobira turbina un domaju vai var vinam uzlikt no jaunaka modela piem 2003 9-3 aero turbinu? Vai kada cita? Jo gribas ko nipraku par orginalo
Tgd stav virsu sada
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: Info par turbo
Bolt-On nederēs ne no viena cita modeļa. Kā arī "ņiprāko" par šo nevienam citam modelim stokā nenāk. Tā kā pats vieglākais veids būs atvest pārbūvēt esošo turbīnu. Kā arī ja ir doma likt 19T kompresoru - iesaku no sākuma savākt vairāk informācijas par tādu lielu kompressoru.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Info par turbo
Vispār Romānam taisnība. T19 prasīs pie reizes mainīt arī citus dzelžus, piemēram, sprauslas.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Info par turbo
Jādefinē - kaut ko ņiprāku.
Cik ņiprāku? Jāsaka gan, ka šī ir nebeidzama slimība
Ja softs nav koriģēts, tad esošā 15G (atrestaurēta, no šrota, vienalga) var dot pietiekoši daudz ņipruma uz esošajiem dzelžiem.
Vienīgi, ja atmiņa neviļ, 9K bija "Aero" sprauslas, kas ir ar mazāku ražību, nekā 9-5 Aero brūnās, tās gan derētu samainīt, jo neko vairāk ar tiem mazajiem mīzējiem nevar dabūt.
Cik ņiprāku? Jāsaka gan, ka šī ir nebeidzama slimība
Ja softs nav koriģēts, tad esošā 15G (atrestaurēta, no šrota, vienalga) var dot pietiekoši daudz ņipruma uz esošajiem dzelžiem.
Vienīgi, ja atmiņa neviļ, 9K bija "Aero" sprauslas, kas ir ar mazāku ražību, nekā 9-5 Aero brūnās, tās gan derētu samainīt, jo neko vairāk ar tiem mazajiem mīzējiem nevar dabūt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Info par turbo
Ja nemaldos tad t15 uz 9k ir pati par sevi ražīgāka par t15, kas stāv uz 9-5,jo 9k turbīnai ir resnāks (platāks) karstais gals.
Re: Info par turbo
Tev taisnība, jā.
Lielākā OEM saabu turbīna ir tieši 9K.
Lielākā OEM saabu turbīna ir tieši 9K.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā