Principā, darbu labāk veiks jebkāds aftermarket interkūleris. OEM IC ir derīgs tikai un vienīgi stock Saabam, un arī tad, siltākā dienā, ar ieslēgtu AC, ir bēdīgi. Kamēr āra temperatūra nav zem 18-20 grādiem, es varu atstiept 3, un sākumu no 4, vissNight panel wrote: ↑Thu Jun 07, 2018 7:04 am Cik vispar maksa ic kurs labak veic savu darbu jo cik esmu dzirdejis tad no 99 -2007 gada sabiem vini visi vienadi
Bet, problēma nav tikai dzelžos, problēma ir arī novietojumā. Visi radiatori ir saspiesti konkrētā pankūkā, kurā IC atrodas pašā aizmugurē, aiz eļļas radiatora, kondiškas, un motora radiatora. Caurplūstošais gaiss jau ir kudi uzsilis, kamēr nonāk līdz IC, dzesēšana sanāk ļoti jēla. Pārvietojot IC uz priekšu (es gan gribēju garenveida, biezu balku, bet tādu nebija), ir iespējams samazināt arī motora darba temperatūru par 5-9 grādiem.
Kas nu tur beigās sanāks, laiks rādīs.
Runājot par cenām, iesaku meklēt Skandināvijā. Ļoti daudzi piedāvā "drop-in" IC, piemēram, KL Racing (piegādā uz LV), MrTuning (arī piegādā uz LV). Prieks nav diez ko lēts (salīdzinot ar absurdi dārgo DO88, ir lēts), bet performance atšķirība ir iespaidīga.
Man ir random universālais IC, pēc taustes šķietami kvalitatīvs, gan kādu laiku dzīvos