Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
-
- Jauniņais
- Posts: 2
- Joined: Mon Nov 05, 2018 11:02 am
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums spečukiem par kartera ventilāciju. Ko sakāt par atmosfērisko ventilāciju - no vāka resnā truba nevis uz separatoru, bet zem mašīnas un ārā gaisā? Mazā vakuumtruba, kas uz droseli iet, protams, arī no atmosfēras ņem, ja vajag.
Protams, ka es zinu par apdeitu#6, šeit jautājums nav par to. Vienkārši, vai kāds var paskaidrot, kā(vai) kartera ventilācija uz atmosfēru kaut ko iespaidos. Viena lieta ir skaidra - eļļa zudīs, jo tvaikus pūtīs ārā, nevis recirkulēs. Kāds vēl varētu būt efekts?
Protams, ka es zinu par apdeitu#6, šeit jautājums nav par to. Vienkārši, vai kāds var paskaidrot, kā(vai) kartera ventilācija uz atmosfēru kaut ko iespaidos. Viena lieta ir skaidra - eļļa zudīs, jo tvaikus pūtīs ārā, nevis recirkulēs. Kāds vēl varētu būt efekts?
Saab 9-3 Aero (2002)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Gaisa piesārņojums. Apskati nevarēsi iziet.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Smirdēs ne pa jokam.
Un eļļa nevis iztvaikos, bet sakrāsies ar laiciņu un lēnām tecēs ārā.
Un eļļa nevis iztvaikos, bet sakrāsies ar laiciņu un lēnām tecēs ārā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Jauniņais
- Posts: 2
- Joined: Mon Nov 05, 2018 11:02 am
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja truba iet uz apakšu, tad jau salonā nenāk.
Mazliet pārfrāzēšu jautājumu - ja vakuumtruba uz droseli nesūc no vāka, un, ja turbīnas gaisa padeve nedabū no vāka, vai kaut kur sačakarējas spiedieni un zūd jauda? Trakākais, ko es varu iedomāties ir, ka turbīna sūcot iekšā un nedabūnot no vāka, raus no kartera augšā eļļas pilienus.
Saab 9-3 Aero (2002)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nav ko fantazēt, noperc jaunu komplektu kartera ventilaciju un problema atrisināta, te neviens nenodarbojas ar žiguļu tehnologijam, kuram ventilācijas truba vilkas pa gruntinieku 80 gados
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 173
- Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man žigulim bija, ielaista truba pie sparna, viss ar eļļu, vienīgā vieta, kas nebija sapuvusi
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu ko, ir pienācis tās brīdis, kad ir jāmaina ksenona spuldzes 9-3 '08. Izskatās, ka pats lielākais jautājums šajā jomā ir OSRAM Xenarc Night Breaker Unlimited vs Philips Xenon X-treme Vision Gen2.
Varbūt kādam ir kāds pamatots viedoklis?
Varbūt kādam ir kāds pamatots viedoklis?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ieliek osram klasic, un brauc tālāk, ka saka bez vijebona
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautajums vilkam. 1.9 traktoram minimali leka apgriezieni un smird pec gumijas. Noslapee un pielaid tad viss atkal ir kartibaa. Kas varetu but pa vainu egr kveepinieks?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Esmu 6 gadu laikā nomainījis 3 komplektus Osram Night Breaker Plus un man šīs spuldzes patīk. Viens komplekts kalpo apmēram 1.5 gadus. Gaišajā laikā braucu ar dienas gaitas lukturiem. Cita pamatojuma nav !
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Gruti pateikt caur internetu kas smird un kapec leka apgriezieni, bet vispar sen bij laiks izmest tas visas suda klapes no kolektora ara un egr sistēmu, un izputeja visus tos sūdusNight panel wrote: ↑Sun Nov 11, 2018 10:45 am Jautajums vilkam. 1.9 traktoram minimali leka apgriezieni un smird pec gumijas. Noslapee un pielaid tad viss atkal ir kartibaa. Kas varetu but pa vainu egr kveepinieks?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Iespējams, ka demferis. Lai saprastu, vai tas ir tā - parasti ilgi nenākas gaidīt.Night panel wrote: ↑Sun Nov 11, 2018 10:45 am Jautajums vilkam. 1.9 traktoram minimali leka apgriezieni un smird pec gumijas. Noslapee un pielaid tad viss atkal ir kartibaa. Kas varetu but pa vainu egr kveepinieks?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tās gan nav ksenona,bet ja nu savajagas mainīt tad šobrīd šeit vari iepirkt par akcijas cipariem https://www.facebook.com/ripodl/
H4-15Eur
H1-12Eur
H7-18Eur
Jāpareklamē taču kādreiz sevi arī.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Mana gadijuma laikam ilgi jagaida. Pa lielam jau gadu apmeram tas gļuks uznak ik pa laikam. Nobraukt ari daudz sanak . Ap 5000 km menesī.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Līdz kuram datumam jums ir šī akcija?Tās gan nav ksenona,bet ja nu savajagas mainīt tad šobrīd šeit vari iepirkt par akcijas cipariem https://www.facebook.com/ripodl/
H4-15Eur
H1-12Eur
H7-18Eur
Jāpareklamē taču kādreiz sevi arī.