Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


Dainis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 157
Joined: Wed Mar 08, 2017 10:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Dainis »

EmīlsS wrote: Sun Apr 28, 2019 11:22 am
Ainars wrote: Sat Apr 27, 2019 9:15 pm Kas par auto, bildes?
Tomats?
Parasts NG 9-3, 2003.gada, kārba 6 robu manuālā.
Dzīvē protams tik labi neizskatās :mrgreen:
Image
Image
Bildes nekādas dižās neatradu telefonā.
Numurs labs 👍
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
User avatar
saab93
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 76
Joined: Wed Aug 16, 2017 10:14 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab93 »

Sveiki. Manu Saab 9-3 1.9 dīzelīti (manuālis) piemeklējusi sekojoša problēma. Brīvgaitā, spiežot sajūga pedāli, no kārbas rajona nāk metāliska graboņa. Skaņa ir tikai tad, kad pedālis ir izspiests līdz pusei, kā arī uzdodot gāzi, kad nokrīt apgriezieni līdz ~1000rpm rodas šī skaņa uz aptuveni sekundi. Vai tiešām spararats varētu būt savu mūžu nokalpojis?
Nu tur jāskatās.. :geek:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

saab93 wrote: Mon May 06, 2019 9:16 pm Sveiki. Manu Saab 9-3 1.9 dīzelīti (manuālis) piemeklējusi sekojoša problēma. Brīvgaitā, spiežot sajūga pedāli, no kārbas rajona nāk metāliska graboņa. Skaņa ir tikai tad, kad pedālis ir izspiests līdz pusei, kā arī uzdodot gāzi, kad nokrīt apgriezieni līdz ~1000rpm rodas šī skaņa uz aptuveni sekundi. Vai tiešām spararats varētu būt savu mūžu nokalpojis?
Simptomi pēc tādiem izklausās! Spararata kvalitatīvs mūžs ir vidēji 100-150tk
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
saab93
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 76
Joined: Wed Aug 16, 2017 10:14 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab93 »

Ja tas ir spararats, tad vēlams to pēc iespējas ātrāk nomainīt, vai tomēr tas nekādu lielāku skādi nenodarīs, ja netiks drīzumā nomainīts?
Nu tur jāskatās.. :geek:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Var nenodarīt, var arī nodarīt! Ja lūzīs atsperes spararatā, atsperu fragmenti var sabirt starp disku un spararata virsmu un sajūgu vnk nebūs iespējams izspiest. Arī kārbai tas neko labu nedara. Bet var nobraukt ari gadu un vairāk bez redzamām sekām
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall »

saab93 wrote: Mon May 06, 2019 10:24 pm Ja tas ir spararats, tad vēlams to pēc iespējas ātrāk nomainīt, vai tomēr tas nekādu lielāku skādi nenodarīs, ja netiks drīzumā nomainīts?
Ieteiktu nevilkt garumā, ir redzēti opeļi ar šādu motoru, kam beidzies spararats pat "nokauj" kārbu.
Bet ja naudiņas daudz neparedzētiem remontiem, tad var maukt! :lol:
Sarkanā Lagūna
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 173
Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Sarkanā Lagūna »

Kad pieļāvu kļūdu pirms 6 gadi un iekāpu saab, man teica ka pie 200k sāks grabēt spararats, tā arī bija, apmēram 205k un sākās, tagad ir 340k un saprats uz vietas, solu sev, kad saks slīdēt sajugs, mainīšu. Mani tas troksnis netraucē 😅😂
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Skaidra lieta ka netraucē,jo prasa ieguldījumus!!! Neesi aizdomājies kādu kaiti nodara spararata disbalans motoram ,kārbai??
Zem visa slēpjas attieksme pret auto,kurš vizina tevi
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Sarkanā Lagūna
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 173
Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Sarkanā Lagūna »

Nu protams, ieguldījums arī nav nekāds mazais, labāk ģimenes budžetā atstāt tādu naudu. Prioritātes dzīvesvieta, auto sen vairs nav svarīgs, ņems nākamo ja nu kas...
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Sarkanā Lagūna
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 173
Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Sarkanā Lagūna »

Tāpat katru mēnesi tiek kāds serviss pabarots :mrgreen:
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

hofmaks wrote: Mon May 06, 2019 11:49 pm Skaidra lieta ka netraucē,jo prasa ieguldījumus!!! Neesi aizdomājies kādu kaiti nodara spararata disbalans motoram ,kārbai??
Zem visa slēpjas attieksme pret auto,kurš vizina tevi
Ja jau SAABu sauc par Lagūnu, tads ar attieksmi viss ir skaidrs ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

Te cilveks vismaz brauc nevis tur to auto pie seetas. Ja iet tad iet, kad birs, tad remontees. Katram savadaka jutiba uz dazaadaam skanaam.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Sarkanā Lagūna wrote: Mon May 06, 2019 11:35 pm Kad pieļāvu kļūdu pirms 6 gadi un iekāpu saab, man teica ka pie 200k sāks grabēt spararats, tā arī bija, apmēram 205k un sākās, tagad ir 340k un saprats uz vietas, solu sev, kad saks slīdēt sajugs, mainīšu. Mani tas troksnis netraucē 😅😂
Tas tāpēc ka manuālis! Būtu tomāts, brauktu bez bēdu! ;)
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Tātad īsumā- vajadzētu saprast plusus un mīnusus 2002 gada 9-3 2.0t automātam. Sorry, bet reāli nav laika visu forumu pārlasīt.
EmīlsS
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 51
Joined: Sat Jan 27, 2018 10:47 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by EmīlsS »

Kudinsky wrote: Thu May 16, 2019 12:14 am Tātad īsumā- vajadzētu saprast plusus un mīnusus 2002 gada 9-3 2.0t automātam. Sorry, bet reāli nav laika visu forumu pārlasīt.
Liels mīnuss ir audio sistēma ar optisko šķiedru, pats šobrīd ar to cīnos, naviācijai ekrāns beigts un atrast lietotu diezgan pagrūti. Dēļ optiskās šķiedras aftermarket radio arī nevar viegli ielikt. Audio pastiprinātājs zem šofera beņķa bieži mirst no mitruma, lietotu grūti atrast. Motoram problēmas ar balansieru ķēdes plastmasas vadīklām, tās ik pa laikam aplūzt un ķēde grabinās pie iedarbināšanas kad motors auksts. Risinās tas ar spriegotāja un vadīklu maiņu, kas arī nav lēts prieks ja pats nemāk skrūvēt.
Šīs ir problēmas ar ko pats esmu saskāries un auto manā īpašumā tikai 3 mēnešus :lol: redzēsim kā ies tālāk :mrgreen:
ES katrā ziņā 9-3 NG pirktu tikai facelift no 2007.gada kur vairs nav optiskās šķiedras.


Edit: tagad tik sapratu ka par 9-3og iet runa, nu nekas, lai paliek kā brīdinājums citiem :D
Post Reply