Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


youneverknow
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 5
Joined: Wed Mar 04, 2020 12:52 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by youneverknow »

elmo wrote: Thu May 07, 2020 8:34 pm
youneverknow wrote: Thu May 07, 2020 7:50 pm Hello great people !

Jūs varat ieteikt labu vietu vai meistari Rīga kas varetu samainit aizmugurejo labo amortizatoru Saab 9-5 2.3

cik tas var izmaksat?
Arteh lūdzu neminēt
Labprat uzklaisīšu jusu padomus

Thank you in advance
Ļauj minēt, Artehā piedāvāja mainīt abus aizmugurējos amortizatorus un gan jau vēl ietāmēja savirzi!? :lol:

:D:D
nebija tik traki,

Nesen dabuju 9-5 2.3 :)
Es vienkarši Rīga nebiju taisijis apkopi Riga, un nav isti labu meistaru kontaktus
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Saab vai nesaab,jebkurā servisā tev nomainīs visu ko vēlies.
Pārdaugava - Vilciņš
Čiekurkalns - Hofmaks
Ziepniekkalns- Arnijs
Nu ,Arteh jau zini
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Ozja341
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Fri Jul 06, 2018 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ozja341 »

Vilcins wrote: Wed May 06, 2020 7:51 am Katalizatorus vajag izgriezt, un atprogrammēt otro lamda zondi.
Sen jau domāju par šo, varbūt pienāca laiks. Kurš var izdarīt un cik EUR?
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Ozja341 wrote: Fri May 08, 2020 12:16 pm
Vilcins wrote: Wed May 06, 2020 7:51 am Katalizatorus vajag izgriezt, un atprogrammēt otro lamda zondi.
Sen jau domāju par šo, varbūt pienāca laiks. Kurš var izdarīt un cik EUR?
Skatīt Hofmaka postu zemāk! Par cenām individuāli uz PM minētajiem foruma dalībniekiem.
madars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Wed Jun 28, 2017 11:06 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by madars »

Zinu, ka daudziem nepatīk internetdiagnostika, bet varbūt kādam, kāda laba ideja. Problēmas ar B205E, manuāls. Pielaist var bet pabraukt nevar. Spiezot gāzi sāk šķaudīt vai slāpst nost. Uzsilstot arī tukšgaita sāk raustīties. Sūknis jauns, kasetes mainīju(lietotu iepriekš ejošu testēju). Vakuuma caurulītes jaunas-tukšgaitā samērīju - 0.6bar.Degvielas spiediens ap 2.6-2.7bar(nav pamaz)? Degvielas regulators strādā.Vēl nav izmetis nevienu kļūdu..
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Kas notiek ar droseli? Nav limp mode nostrādājis? Degv.spiediens brīvgaitā ok. Max pie slodzes 3 bar.
Kurā brīdī vai pēc kādām darbībām sākās visa tā mistika?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
madars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Wed Jun 28, 2017 11:06 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by madars »

hofmaks wrote: Sun May 10, 2020 11:46 pm Kas notiek ar droseli? Nav limp mode nostrādājis? Degv.spiediens brīvgaitā ok. Max pie slodzes 3 bar.
Kurā brīdī vai pēc kādām darbībām sākās visa tā mistika?
Neesmu pārliecināts kā notestēt droseli(elektroniskā). Maiņas gadījumā nepieciešama arī kkāda adaptācija? Visa mistika sākās vnk braucot no darba uz majam-vispirms pazuda jauda un pec tam sāka slāpt mēgjinot uzsākt kustību. LongFuelTRim ja nemaldos bija 20 vai 25%.Konkrēti pārlej?
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Skaties gaisa pievada savienojumus, hamutus. Man bija reiz līdzīgi kad lielā truba nolēca no droseles augšas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
madars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Wed Jun 28, 2017 11:06 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by madars »

Tiešām droselei limp mode. Vairākus gadus ar Saabiem vizinos, bet nezināju par tādu fīču. Tik pēc reseta vairs negrib lekt-aķis ari jaladee. Kadi varetu but limp mode iesmesli?
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Iemetās limp mode:
Defektīva drosele
Aķis nosēdies uz 0 vai pie AK maiņas
Vai lozņājot tur,kur nevajag bakstīties!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

ar ko atskiras 98 b235e gada un 2000 gada 2.0 b205e (150 hp)?

iepludes kolektors,virzuli klani,sprauslas turbina smadzenes,varsti un sajugs ar spararatu un vai ir iespejams ka donoru dzinejam nemt to 230hp versiju ?
jeb tomer ne ?-jo ir pieejams ari 2.3 no 2000gada (230 aero vadiba turbina ieplude.)

jo ir velme sava 2000gada 2.0 vieta iekramet b235r, versiju,.saliekot no 2x(ar labakajam dalam) 2.3 vienu.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Man jau liekas ka tie t7 ir baazami visos virzienos savstarpēji. Atšķiras apsaistes elementi, ka turbīna, un kartera ventilācijas ar visādām no tām izrietošajām lietaam
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rzmzr »

Visi viņi ir vienādi, kā Ainārs minēja, atšķirās tikai apkare un caur gadiem mainījušās lietas. Par nevienu T7 motoru nevar pateikt - "Jā, šī gada motors ir labākais!"
Protams, jo svaigāks dzinējs, jo labāk, un jo jaudīgāks, jo "krutāka" tam ir apkare.

Tavā gadījumā, motorus cilāt ir absolūti bezjēdzīgi, ja vien esošais dzinējs nav konkrēti beigts.
Labāk ir sapucēt vienu motoru, nevis cilāt tādus pašus nobrauktus dzinējus, ar nezināmu vēsturi.
2.0 motors degvielu patērē vairāk, kā 2.3.

B2x5 motoru atšķirības:

Sprauslas
Turbīna
Kartera ventilācija (ieteicams apgreidot uz pašu jaunāko, sīkāks info jebkur, kur viņu var nopirkt)
Kārbas gala attiecība manuāļiem (atkarīgs no Aero-neAero)
Sajūga diametrs (atkal, Aero-neAero)


Aero turbīna - Mitsubishi TD04-15T
Aero sprauslas - oranži brūnas

Kaut kādā gadā mainījās sensori (MAP). Tie ir aizvietojami ar jaunā tipa sensoriem, veicot attiecīgas korekcijas softā.

No 2005. gada HOT Aero (260 HP (un attiecīgi arī 9-5 no 2006+)), turbīna ir shortneck versijā, ar jauna veida ieplūdes kobru, kā arī, ieplūdes snorkeli. (Identisks, kāds nāk 3.0TID)


Ja gribi cilāt motorus, ar elektrību nekas nav jādara, provodka paliek, liec citu motoru. Bet, ja motors ir cita tilpuma, ar citām sprauslām, ar citu turbīnu, ir nepieciešams pārrakstīt softu uz attiecīgo motoru, ieteicams, pie cilvēka, kas saprot Saabus, nevis - var pamēģināt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Ozja341
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Fri Jul 06, 2018 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ozja341 »

Ozja341 wrote: Tue May 05, 2020 10:12 pm Šodien uz auksta raustījos tā, ka pabraukt nevarēja. Iesila, labāk, uz gāzes vēl labāk. Bet līdz beigām nav. Beidzot arī čeku izmeta, pievienoju bildi. Noveļu vainu uz degvielas spiediena regulatoru. Kādas vēl idejas?
Beidzot šo atrisināju, var teikt - lētais remonts. Gāze bija par treknu un kompis pielāgojās, cik nu varēja. Atkal no rītiem (lāsīt - uz benzīna) nespēja pārregulēties. Risināju ar gāzes iekārtas degvielas kartes pielāgošanu pēc adoptāciju restartēšanas.
Aizvakar gan atkal sākās nevienmērīga tukšgaita un slāpšana, bet atradu pārplēstu vakūma cauruli pie droseles. Viss salabots! :dance:
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
Post Reply