Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Aizmugurējās bremzes + aizmugurējās bremžu maģistrāles tika uzstādītas jau šī gada pavasara sākuma .
Un kopā ar bremzēm tika uzstādīts papildus vēl šis
1. BIlstein B8 amīšu komplekts;
2. Eibach Prokit Performance -30mm atsperu komplekts;
3. Vizuāli savestas kārtībā amortizatoru statnes un nomainīti visi loriņi, kas bija jāmaina pie šiem darbiem.
Atzīšos, laika trūkuma dēļ un + nedaudz biju piekusis no skrūvēšanas, bet auto gribējās savest kārtībā, pēc iespējas ātrāk šai sezonai, šos piekares un aizmugures bremžu maiņas darbus uzticēju Arteh vīriem. Paldies viņiem
Tā kā pats nemainīju, vairāk par šo, bildes man uz doto brīdi nav.
Ā, un ārpus šiem darbiem + papildus stock degvielas sūknis tika nomainīts uz jaunu Walbro GSS342 sūkni kas pumpē 255litrus/stundā. Tā kā ar degvielas ražību, pie nākamajiem dzinēja upgreidiem, problēmām nevajadzētu būt
Un kopā ar bremzēm tika uzstādīts papildus vēl šis
1. BIlstein B8 amīšu komplekts;
2. Eibach Prokit Performance -30mm atsperu komplekts;
3. Vizuāli savestas kārtībā amortizatoru statnes un nomainīti visi loriņi, kas bija jāmaina pie šiem darbiem.
Atzīšos, laika trūkuma dēļ un + nedaudz biju piekusis no skrūvēšanas, bet auto gribējās savest kārtībā, pēc iespējas ātrāk šai sezonai, šos piekares un aizmugures bremžu maiņas darbus uzticēju Arteh vīriem. Paldies viņiem
Tā kā pats nemainīju, vairāk par šo, bildes man uz doto brīdi nav.
Ā, un ārpus šiem darbiem + papildus stock degvielas sūknis tika nomainīts uz jaunu Walbro GSS342 sūkni kas pumpē 255litrus/stundā. Tā kā ar degvielas ražību, pie nākamajiem dzinēja upgreidiem, problēmām nevajadzētu būt
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
IZPLŪDE!
Tad nu uz doto brīdi pēdējais lielais darbs, kas ir paveikts, tā ir izplūde sistēma.
CatBack daļa (abi bunduļi un caurule starp viņiem) tika iegādāta 2,5 collīga "ķjipa" ņeržas no Maptune. Aizmugurējais bunduļa gals būs noteikti spīdīgākā daļa autiņā.
Tad nu uz doto brīdi pēdējais lielais darbs, kas ir paveikts, tā ir izplūde sistēma.
CatBack daļa (abi bunduļi un caurule starp viņiem) tika iegādāta 2,5 collīga "ķjipa" ņeržas no Maptune. Aizmugurējais bunduļa gals būs noteikti spīdīgākā daļa autiņā.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Nu un Downpipe
Uzminiet, kam atkal jāsaka lielais paldies?
Protams, ka Hofmakam! Paldies Tev liels par ātro un kvalitatīvo darbu, tiešām Super
Kā jau varat noprast, ja iesaistīts Hofmaks, tad ir tapusi vēl viena custum resna un gara 3 collīga ņeržas kanalizācijas caurule.
Šoreiz sanāca pavisam pa glauno. Zinu, ka būtu pilnībā pieticis ar 304 markas nerūsējušo tēraudu, bet tā kā bija 316 markas 3mm biezu cauruļu un līkumu piedāvājums, tad paņēmu tās. + vēl protams 76mm ņeržas Vband savienojums, "ķjipa" ņeržas 76mm gofras un visi pārējie loriņi.
Bildē redzams, ka beidzamā bunduļa uzgalis ir nedaudz šķībs, bet Hofmaks teica, lai neuztraucos. Vispirms esot tas pasākums vairākas reizes jāuzkarsē kārtīgi,jo ņeržai esot tieksme sākumā nodeformēties un nedaudz sagriezties. Un tad,pēc tādām darbībām man pienāksies uzgaļa pārmetināšana pareizajā leņķī .
Bet laikam, Hofmakam, būs diezgan jāuzgaida, jo kā pēc auto izplūdes maiņas auto savākts, tā stāv garāžā un nav kustināts.
Uzminiet, kam atkal jāsaka lielais paldies?
Protams, ka Hofmakam! Paldies Tev liels par ātro un kvalitatīvo darbu, tiešām Super
Kā jau varat noprast, ja iesaistīts Hofmaks, tad ir tapusi vēl viena custum resna un gara 3 collīga ņeržas kanalizācijas caurule.
Šoreiz sanāca pavisam pa glauno. Zinu, ka būtu pilnībā pieticis ar 304 markas nerūsējušo tēraudu, bet tā kā bija 316 markas 3mm biezu cauruļu un līkumu piedāvājums, tad paņēmu tās. + vēl protams 76mm ņeržas Vband savienojums, "ķjipa" ņeržas 76mm gofras un visi pārējie loriņi.
Bildē redzams, ka beidzamā bunduļa uzgalis ir nedaudz šķībs, bet Hofmaks teica, lai neuztraucos. Vispirms esot tas pasākums vairākas reizes jāuzkarsē kārtīgi,jo ņeržai esot tieksme sākumā nodeformēties un nedaudz sagriezties. Un tad,pēc tādām darbībām man pienāksies uzgaļa pārmetināšana pareizajā leņķī .
Bet laikam, Hofmakam, būs diezgan jāuzgaida, jo kā pēc auto izplūdes maiņas auto savākts, tā stāv garāžā un nav kustināts.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Principā uz doto brīdi tas arī viss , bet kā jau teicu, ceru ka tuvākā mēneša laikā būs kaut kas jauns.
Ja neskaita tos drīzumā ieplānotos dzinēja uzlabojumus, tad nu beidzot ir plānā arī vizuālie uzlabojumi, pēc kuriem varēs uzņemt arī kaut cik sakarīgas smukuma bildes
Nelielai intrigai varu ieliekt vienu bildi minējumiem, kas ietīts, tajos maisos
Ja neskaita tos drīzumā ieplānotos dzinēja uzlabojumus, tad nu beidzot ir plānā arī vizuālie uzlabojumi, pēc kuriem varēs uzņemt arī kaut cik sakarīgas smukuma bildes
Nelielai intrigai varu ieliekt vienu bildi minējumiem, kas ietīts, tajos maisos
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Nu tik traki jau nav, Tādam AMG, kādu gribētu es, tur būtu jākrāj klāt ilgi un dikti vēlhofmaks wrote: ↑Sun Apr 12, 2020 10:38 pm Apņēmības šajā projektā ir pārāk daudz! Tie vakari,brīvdienas ,kas pavadīts garāžā ir nenovērtējami. Tāpāt arī līdzekļi - nav saskaitāms ,kaut domāju ,ka Matīss noteikti visu ir uzskaitījis. Apmēram galvā piemetot tos ciparus tur varēja nopirkt kādu amg mersi
Bet nu jebkas, ko gribi izdarīt salīdzinoši kvalitatīvi maksā naudu. un Ja visu nepērk uzreiz + meklē izdevīgākus piedāvājumus tad nav tik traki
Aigar, tāds arī bija tas mērķis, kaut ko radīt un izdarīt pašam (nu neskaitot tās metināšanas, softus, un krāsošanu, ko nemāku un ko arī jādara savas jomas pazinējiem. Viss visiem nav jādara un jāmāk, tad arī nekas labs līdz galam nesanāks ).
Kaut ko atstāt mehiem uz pateikt lai uztaisa ko labu, nav liela māksla un romantika.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Paldies par jaukajiem vārdiem un vērtējumu! Vienmēr esmu gatavs kaut nedaudz piedalīties projektos!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Pēc paveiktā izskatās, ka sēdi garāžā 24/7 Izskatās tiešām lieliski!
Lai gan šo īpaši nereklamēju (jo viņi aiziet tāpat), priekšējie OEM bremžu aizsargi man bija/ ir uz vietas. Bez jebkādām pārbūvēm. Tavs apgreids vienīgi ļauj uzreiz pāriet uz lielajām bremzēm, nepielāgojot aizsargus.
Lai gan šo īpaši nereklamēju (jo viņi aiziet tāpat), priekšējie OEM bremžu aizsargi man bija/ ir uz vietas. Bez jebkādām pārbūvēm. Tavs apgreids vienīgi ļauj uzreiz pāriet uz lielajām bremzēm, nepielāgojot aizsargus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Nu nav Jau 24/7 garāžā. Pirmkārt šis viss papildinājums ir gandrīz pa pēdējo 10 mēnešos padarīto, otrkārt neesmu viens, liels paldies brālēnam, kas piedalās gandrīz vai visos darbos, PaldiesArnijs wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:53 am Pēc paveiktā izskatās, ka sēdi garāžā 24/7 Izskatās tiešām lieliski!
Lai gan šo īpaši nereklamēju (jo viņi aiziet tāpat), priekšējie OEM bremžu aizsargi man bija/ ir uz vietas. Bez jebkādām pārbūvēm. Tavs apgreids vienīgi ļauj uzreiz pāriet uz lielajām bremzēm, nepielāgojot aizsargus.
Par priekšējiem bremžu disku aizsargiem, tas ja nemaldos aktuāli bija novembrī, un tu manuprāt biji pirmais, kam par viņiem jautāju. Uz to brīdi uz vietas nebija, un to ka varētu uzlikt no 9-3NG 314mm bremzēm, arī bija tavs ieteikums, tā kā paldies TEV , jo manuprāt šis ir daudz labāks variants, kā pielocīt OEM aizsargus no oriģinālajām 288mm bremzēm. Šie tomēr ir lielāka diametra
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Man kādi brīdi bija sagriezta saulīte no 288mm uz 308mm. Izskatās ļoti radoši
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Kārtīgam saabam vispār priekšā nenāk aizsargi, Hirsch Performance
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Sveiki, Visiem
Šoreiz gari rakstīt kaut ko, ir liels slinkums, pietiks tikai ar bildītēm .
Varu tikai pateikt:
* Paldies Ainār, Tev par Aero/Viggen body kita atdzīvināšanu un sakrāsošanu.Ir ļoti labi
* OSC, Gaidi ciemos, beidzot esmu gatavs braukt
Ja runājam par tehnisko pusi, atlicis vēl tikai iebāzt tās 550cc sprauslas ar jaunu softu un citi sīkumi.
P.S. Diksi BBS RK1, 8Jx17 (8.2kg gab.) + manas mīļās Hankook evo2 v12 (225/45/17). Esmu vienkārši šokā, cik daudz pie vadāmības dod viegls ritenis
Brauciens Rīga - Kuldīga, Izbaudīts pēc pilnas programmas
Šoreiz gari rakstīt kaut ko, ir liels slinkums, pietiks tikai ar bildītēm .
Varu tikai pateikt:
* Paldies Ainār, Tev par Aero/Viggen body kita atdzīvināšanu un sakrāsošanu.Ir ļoti labi
* OSC, Gaidi ciemos, beidzot esmu gatavs braukt
Ja runājam par tehnisko pusi, atlicis vēl tikai iebāzt tās 550cc sprauslas ar jaunu softu un citi sīkumi.
P.S. Diksi BBS RK1, 8Jx17 (8.2kg gab.) + manas mīļās Hankook evo2 v12 (225/45/17). Esmu vienkārši šokā, cik daudz pie vadāmības dod viegls ritenis
Brauciens Rīga - Kuldīga, Izbaudīts pēc pilnas programmas
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Motortelpā, trūkst vēl gaisa filtra termo aizsarga. ceru ka tas nebūs kā ar nepieliktajām kājlīstēm remontā (kad pieliek tās pēc nakamā remonta) un atradīšu laiku, kad to izlocīt.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Nu un runājot par pēdējiem uzlabojiem, beidzot tās 550cc sprauslas ar 3bar MAPu un 3.5bar degvielas spiediena regulatoru arī ir ienstilētas.
Paldies Korefunam un Jancim par softu. Vakar ar Janci un viņa platjoslas zondi tika nobraukt 150km, bet nu tāpat, gaidām vēl skaistos punktus uz "i" no Janča, jo boosta līknes bija tik svārstīgas kā degvielas cenas pēdējā mēnesī jeb kā laika prognozes par nākamo nedēļu. Un degvielas sūknis arī izrādījis tik jaudīgs, ka degmaisījuma izcilai saregulēšanai arī vajadzīgs ilgāks laiciņš.
Boosta pieprasījums pagaidām līdz 1.6 Bar.
Liekas jau nedaudz smieklīgi, bet pēc T5 suite rakstītā sanāk, ka tagad būs Stage 4 kabrio
Paldies Korefunam un Jancim par softu. Vakar ar Janci un viņa platjoslas zondi tika nobraukt 150km, bet nu tāpat, gaidām vēl skaistos punktus uz "i" no Janča, jo boosta līknes bija tik svārstīgas kā degvielas cenas pēdējā mēnesī jeb kā laika prognozes par nākamo nedēļu. Un degvielas sūknis arī izrādījis tik jaudīgs, ka degmaisījuma izcilai saregulēšanai arī vajadzīgs ilgāks laiciņš.
Boosta pieprasījums pagaidām līdz 1.6 Bar.
Liekas jau nedaudz smieklīgi, bet pēc T5 suite rakstītā sanāk, ka tagad būs Stage 4 kabrio
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Lieliski lai vairāk neko neteiktu
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Turba izjuks, būs arī Stg5
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible