Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by saab21 »

Arnijs wrote: Tue Mar 16, 2021 3:59 pm
saab21 wrote: Tue Mar 16, 2021 2:36 pm

Arni.
Tad domā, ka akumulatora izvēli no citas auto veikt nevis pētot pēc tā auto degvielas darba spiediena tajā līnijā, kas +/- strādā vienados diapazonos, bet skatīties pēc teorētiskās ražības, nu kā tu saki, ja strādā uz 3 litru V8, tad uz SAABa strādās noteikti.


Vai arī uz šo mezglu īpaši neiespringt...
Ne gluži. Spiediens ir svarīgs! No darba spiediena ir atkarīgs, kāda pretestība ir iestādīta membrānai. Savukārt - ja izmērs neatšķiras, tad ražība +/- visiem būs vienāda. Tb - K-jetronic akumulatori nederēs LH tipa, jo spiedieni dažādi. Tās burkas var izskatīties vienādas, bet iekšas ir jāizdomā, kādam tipam paredzētas.
Galīgi neesmu speciālists, šajos jautājums, bet ja nemaldos tad LH tipa sistēmai, kas manuprāt arī nebija uz b201, šie akumulatori vispār nenāca. Tur jau to tā visas dzīvības suliņas padeve norisinās nedaudz savādāk kā K-jetronicā :think::think:

Bet izskatās ka laikam beigās pat sanāks atrast īsto Bosch štruntu pēc īstā koda un tuvāk mazāk sāpīgam ciparam :)
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Kad neizgāju skati 8v kjetam, tad atradu lietotu no golfa un kalpoja godam. Un cik atminos, tad ar veco pat bija arī problēmas ar piedarnināšanu.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Degvielas akb uz saab klasikas nāk tikai k-jet - LH un CU14 ir elektroniskā iesmidināšana bez tā štrunta. Par spiedieniem, manuprāt visiem k-jet ir praktiski vienāds spiediens starp bākas sūkni un šprices galvu (5bar?), līdz ar to degvielas akb es meklētu aptuveni līdzīga izmēra (kas visiem ir aptuveni līdzīgs) un galvenais, lai sapas degvielas līniju štuceri. Lai arī tā īsti nav problēma, tik cik līnijas jāpārtaisa.

No kā? Praktiski visi eiropas ražotāji 80ajos izmantoja k-jet miljons dažādās variācijās, no vw golf līdz pieminētajām eksotikām kā ferrari 308 un mondial, lambo countach un porsche 911. LOĢISKI, ka no tautas auto tas mēsls būs lētāks, jo netiek piemērots exotics tax, ko daļēji piemēro arī saab daļām, pofig, ka nomainot vienu ciparu bosch kodā viņa pēkšņi ir tāda pati un pieejama jauna.
900aero clubsport #8
Post Reply