Tehniskās apskates 99, 90, 900OG


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:nodoklis ir 75 ls tikai tad, ja auto pilna masa pārsniedz 1800 kg. Un c900 gadījumā pēdējo gadu autiņiem ir 1830 (arī manam zaļajam airflowam), kamēr pāris gadu vecākiem ir 1740 kg laikam.
Tātad, skaties teh.pasē un ceri, ka ieraudzīsi zem 1800.
Ja jau viņam pirms tam bija 45Ls, tad masa pārsniedz 1800kg. 900ajiem mazais nodoklis bija 24Ls.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote:nodoklis ir 75 ls tikai tad, ja auto pilna masa pārsniedz 1800 kg. Un c900 gadījumā pēdējo gadu autiņiem ir 1830 (arī manam zaļajam airflowam), kamēr pāris gadu vecākiem ir 1740 kg laikam.
Tātad, skaties teh.pasē un ceri, ka ieraudzīsi zem 1800.
Ja jau viņam pirms tam bija 45Ls, tad masa pārsniedz 1800kg. 900ajiem mazais nodoklis bija 24Ls.
tieši tā. bija 24 un 45, būs 45 un 47 - atkarīgs no tā vai zem/virs 1800 kg.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

Šajā nedēļās nogalē diemžēl neizgāju skati. Divniekus salika par nenostiprinātu akumulatoru, pārplīsušu šarnīru putekļu gumiju un to, ka bremzējot nedaudz spīd cauri atpakaļgaitas lukturim.
Šoreiz gadījās tāds stingrāks instruktors, jo pirmo reizi man kāds skatījās to akumulatoru, prasīja trīstūri un aptieciņu.

Nobraukums gan pa šo gadu salīdzinoši mazs - 6.5k km.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by elmo »

Intereses pēc, kuri vārti!?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

elmo wrote:Intereses pēc, kuri vārti!?
Nr. 7, it kā skaitās laimīgs skaitlis :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by KurBads »

manam c900 pēc inspektora vēlmes tika nomainīts labās puses luktura reflektors. Kreisajā pusē nomainīju pirms 2 gadiem.
roķeni pieregulēju no rokas uz grantēta ceļa. abās pusēs perfekti vienādi - biju pārsteigts.

p.s. bet nobleķot 90+ Ls pie apskates (75 Ls nodoklī) gan bija neliels pārsteigums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

šodien dabūju uz gadu derīgu uzlīmi. Neskatoties uz to, ka lukturis ko esmu ielicis izbrāķētā vietā, bija daudz sliktākā stāvoklī. To gan es tik pamanīju, kad inspektos brauca ar manu auto uz pacēlāja.
Nepatīkam pārsteidza tas, ka par atkāroto skati tagad jāmaksā ~9Ls. Vasarā vel bija 7. It kā sīkums, bet vienalga pretīgi :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by alnislacis »

defektivais wrote:šodien dabūju uz gadu derīgu uzlīmi. Neskatoties uz to, ka lukturis ko esmu ielicis izbrāķētā vietā, bija daudz sliktākā stāvoklī. To gan es tik pamanīju, kad inspektos brauca ar manu auto uz pacēlāja.
Nepatīkam pārsteidza tas, ka par atkāroto skati tagad jāmaksā ~9Ls. Vasarā vel bija 7. It kā sīkums, bet vienalga pretīgi :)
No kurienes lukturis? Un kas pa vainu bija iepriekš?
Reflektors vai stikls?

Nav doma kaut kad notestēt reflektora atjaunošanu priekš FF lukuriem? Es tagad pats domāju, ko vislabāk ar tiem izdarīt:
a. reflektors
b. stikla pulēšana
c. kaut kādas uber spuldzes..

u.angel eyes :D
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by KurBads »

jauns reflektors noteikti palīdz, ja staru kūlis ir zaudējis formu. Domāju, ka tas ir pirmais, ar ko jāsāk lukturu jautājumā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

man piesējās par aizmugures lukturi. Priekšējie pirms 2 gadi ir ielikti jauni tā vismaz teica iepriekšējais īpašnieks.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by zudushais »

defektivais wrote:man piesējās par aizmugures lukturi. Priekšējie pirms 2 gadi ir ielikti jauni tā vismaz teica iepriekšējais īpašnieks.
Es pēc sestdienas varēšu pateikt par ko piesējās man :woohoo:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by KoreFun »

Es jau zinu kur piesēsies, eļļas noplūde - 1:laugh: :woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by defektivais »

KoreFun wrote:Es jau zinu kur piesēsies, eļļas noplūde - 1:laugh: :woohoo:
Un nesošo konstrukciju neietekmējoša korozija :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by zudushais »

defektivais wrote:
KoreFun wrote:Es jau zinu kur piesēsies, eļļas noplūde - 1:laugh: :woohoo:
Un nesošo konstrukciju neietekmējoša korozija :)
Saraksts ir stipri garāks un iedota slimības lapa.
Un škrobe par piķētāja nopiķētajām bremžu šļauciņām.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nauris_t16 »

99 1984, daudz gadus stāvējis pļavā zem ozola.
Pirms apskates apskatīju daļēji bremzes, nomainīju vienu lodbalstu un pr. amortizatoru bukses. Rezultāts:
1 - nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekams
1 - neietekmējoša korozija
1 - eļļas noplūde

Laikam ozola dziedējošais spēks, jo nekur pat nebija jāmetina :woohoo: :woohoo: :woohoo:
900aero clubsport #8
Post Reply