Dažādi jautājumi par 900


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Ziedoniz, bet pat ja tilts nesagriežas, bet tikai pabīdās uz priekšu..
Ok, varbūt panharda bukses tā neiznēsāsies (kaut gan vvz.. tas panhards ir leņķī attiecībā pret aizm. plauktu vai pilnīgi paralēls), bet amīšu augšējais stiprinājums un bukses?
Tev taisnība. BET - arī priekšējo amīšu glāzes nav perfekti perpendikulāras pret ami, kā arī priekšējai piekarei kustoties augšā lejā tas leņķis mainās. Grūti tā visu izteoretizēt - jāskatās no prakses :)

Bet viens gan ir skaidrs - ja taisa, tad kāpēc netaisīt visu līdz galam? :)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Nē, nē..

Es jau par.

Davai bīdam tiltu uz priekšu un savelkam aizmuguri. :)

Vel replicē SASAB aimugurējo šķērstabilzatoru un tad var tirgot vesalu aimuguers uprate kitu:
modificētus ietvarus un atsaites (tā sauc?), savilcēju, šķērsstabiliatoru


Vēl iepako klāt "mājās gatavotās" Defkon bukses/ :)

Tad vēl jāatrisina jautājums par korperatīvo mārketingu- Kurbads vai Ziedoniz performance un visus šitos produktus zem viena leibla. Tā lai paši ar sevi nekonkurē. :D Un tirgo nost.

Latvija var!
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

alnislacis wrote: Vel replicē SASAB aimugurējo šķērstabilzatoru un tad var tirgot vesalu aimuguers uprate kitu:
Es tagad nesaprotu vai manis nobildētajam tiltam ir tas šķērstabilizātors?

Vel gribēju pajautāt vai wishbone visiem c900 nāca cinkoti? Sāku domāt, ka tur kāds kaut ko ir ķīmiķojis, vai lasījis kopā no dažādu gadu detaļām, jo bukses ko piemeklēja vikingos pēc mana gada man nederēja neviena izņēmot atsaišu.

Ā un vel man ir update par aizmugurējiem gultņiem pre87- viņi nepresējās ārā-iekšā, bet nāk ar visu stupicu. Līdz ar to pašlaik lētakā cena par SKF, ko esmu atradis, ir 84 Ls.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

vai tad pēc-87 aizmugures iespējams nomainīt pliku gultni? Visu laiku domāju, ka visiem c900 aizmugures gultņi ir kopā ar stupicu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

KurBads wrote:vai tad pēc-87 aizmugures iespējams nomainīt pliku gultni? Visu laiku domāju, ka visiem c900 aizmugures gultņi ir kopā ar stupicu.
tā arī ir, es vienkārši domāju, ka ar vecajām bremzēm vel ir izpresējami. Pareizāk - cerēju, ka ir izpresējami.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote: Es tagad nesaprotu vai manis nobildētajam tiltam ir tas šķērstabilizātors?

Vel gribēju pajautāt vai wishbone visiem c900 nāca cinkoti? Sāku domāt, ka tur kāds kaut ko ir ķīmiķojis, vai lasījis kopā no dažādu gadu detaļām, jo bukses ko piemeklēja vikingos pēc mana gada man nederēja neviena izņēmot atsaišu.
Jā, ir. Nezinu kāpēc, bet ir. Jo šķiet, ka aero piekare sākās tikai ar slīpo purnu 1987.gadā.
alnislacis wrote: Vel replicē SASAB aimugurējo šķērstabilzatoru un tad var tirgot vesalu aimuguers uprate kitu:
modificētus ietvarus un atsaites (tā sauc?), savilcēju, šķērsstabiliatoru
Es te tā padomāju, ka to SASAB varbūt nemaz nevajag replicēt, vienkāršāk būtu modificēt esošo :evil: Pāris idejas ir :)

P.S. Tev aizķērusies kāda bilde no SASAB stabilizatora?
900aero clubsport #8
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Šorīt diezgan satraucošs brauciens man izvērtās no Siguldas uz Metropoli. Uz šosejas pie ātruma 120 km/h iedegās 'chek engine' lampiņa un nepārstāja degt līdz pat galapunktam. Interesanti, ka ieliekot neitrālajā lampiņa ritmiski mirgoja. Pilnīgi noteikti šo te nevar saistīt ar širīta meteoroloģiskajiem apstākļiem, jo auto visu nakti pavadija sausā garažā, bet kad parādijās problēma lielais lietus vēl nebija sācies, kā arī peļķēs nebiju iebraucis.

Kaut kādus diskomfortu auto motora darbībā vai vadāmībā nesajutu/nesadzirdēju. Stāvvieta izslēdzu motoru un no jauna piestartēju, lampiņa vairs nedega. Redzēs kā būs atkal uz šosejas. :unsure:

Par kaut ko taču tā lampiņa man signalizēja? :blink:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Mr Pink Eyes wrote:Šorīt diezgan satraucošs brauciens man izvērtās no Siguldas uz Metropoli. Uz šosejas pie ātruma 120 km/h iedegās 'chek engine' lampiņa un nepārstāja degt līdz pat galapunktam. Interesanti, ka ieliekot neitrālajā lampiņa ritmiski mirgoja. Pilnīgi noteikti šo te nevar saistīt ar širīta meteoroloģiskajiem apstākļiem, jo auto visu nakti pavadija sausā garažā, bet kad parādijās problēma lielais lietus vēl nebija sācies, kā arī peļķēs nebiju iebraucis.

Kaut kādus diskomfortu auto motora darbībā vai vadāmībā nesajutu/nesadzirdēju. Stāvvieta izslēdzu motoru un no jauna piestartēju, lampiņa vairs nedega. Redzēs kā būs atkal uz šosejas. :unsure:

Par kaut ko taču tā lampiņa man signalizēja? :blink:
Šis varētu palīdzēt diagnostikai ;)

http://www.troublecodes.net/Saab/

http://townsendimports.com/Web/engine_f ... 4codes.htm
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Nils wrote:
Kāpēc, tīri intereses pēc? :)
Zinot cik ilgi koņi stāv tev pašam, tas ir arguments, gribēt koņus.
Man pašam uz itāli jau vairākus gadus stāv un nekāda zapte vel nav bijusi.
Tāpēc, ka bez mūzikas braucot ārā no pagalma es jau dzirdu kā visa bundža vērpjas. Un tas ir principā divus gadus pabraucot uz cietākajiem settingiem ar 16" pa Latviju. :angry:

Un kabriem tā virsbūve ir krietni mīkstāka, turklāt šeit runa ir par 20gadīgu kabri. Es nezinu, es neriskētu. Kabris kā nekā nav sporta mašīna, man prātā tas stāv kā Jūrmalas kruizējamais verķis. Ja gribas sporta kabri, jāmetina iekšā rollcage.

Labi, nerunājot galējībās :D risinājums būtu vai nu jaunas aero atsperes vai kilen + jauni stock aero amortizatori.

Viela pārdomām - kapēc 9-3 aero kabrioletiem Saab standartaprīkojumā neiekļāva un papildus nepārdeva aero piekari? Runa ir par 9-3og.
900aero clubsport #8
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

hm, vadītāja durvis brīžiem gruti verās ciet, savukārt bagāžnieku vispār vairs nevar atvērt ne ar pulti ne atslēgu :angry:

Interesanti gājieni no 900tā puses zinot, ka nākamnedēl jādodas tālajā braucienāuz Somiju!!!

Kas ar to bagāžnieku, kā dabūt vaļā?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Ja spiež uz leju un tad mēģina atvērt, tad arī nesanāk?
Ja nē, tad jālien no iekšas. No iekšas var atvērt :)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Es kaut kā dabūju vaļā, bet tagad vairs neatisās ciet. Noņēmu apšivku, visu tur sapūtu ar wd40, bet izskatās, ka tas pats mehānisms sagājos grīstē, jo necilā to sviru, kas ver vaļā mēlīti. Respektīvi arī slēdzot ar slēdzeni iet pa "tukšo".

Kā domā šo mehānismu var salabot jebkurš atslēgmeistars/serviss vai jābrauc uz Rīgu?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

Nu neķer kreņķi :)
Kāds tev atslēgmeistars , tur tak viss ir baigi vienkārši :P Tiem hečbekiem tā reizēm notiek , bet saeļļojot un pieregulējot parasti var tikt galā B) Ja kas ,nedēļas nogalē piebrauc ...B)
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by eidis »

man šitāds joks sanāca ziemā, kad ārā bij diezgan bargs sals. tur tāda plastmasas detaļa, kas aukstumā nebija izturējusi un nolūzusi un to pogu varēj spaidīt cik grib! ;)
ielīdu caur bagažnieku, izjaucu visu laukā, salīmēju un salodēju - pagaidām turās! :)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Nu es arī visu tur izjaucu, konstatēju, ka tā svira nomaukusi no tā plastmasas gredzena nost. Pieliku, bet ar to bija par maz. Vajadzēja vēl pamatīgi attīrīt, ieeļot, jo viss tur bija fundamentāli aizsērējis ar netīrumiem un rūsu. Tagad strādā :) Esmu baigais kings :lol:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Locked