Short-shifter priekš 900 OG
Short-shifter priekš 900 OG
Ja kādam interesē short-shifter`s priekš 900 OG, ir varianti.
Tērauda kāts, alumīnija lode, tērauda lodveida gultnis, saglabāta kloķa bloķēšanas iespēja atpakaļgaitā.
Samazināts "plecs", t.i., kloķa gājiens ir īsāks un slēgšanās daudz, daudz precīzāka. tajā pat laikā, uz pleca samzaināšanas rēķina jāpieliek lielāks spēks, lai kustinātu ...
Izstrādājumi tiek darbināti/pārbaudīti uz abie maniem 900 OG.
Tērauda kāts, alumīnija lode, tērauda lodveida gultnis, saglabāta kloķa bloķēšanas iespēja atpakaļgaitā.
Samazināts "plecs", t.i., kloķa gājiens ir īsāks un slēgšanās daudz, daudz precīzāka. tajā pat laikā, uz pleca samzaināšanas rēķina jāpieliek lielāks spēks, lai kustinātu ...
Izstrādājumi tiek darbināti/pārbaudīti uz abie maniem 900 OG.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Cena? T.i. tu piedāvā uzražot? Sanāk, ka tā ir kopija Jorgen Eriksson ražojumam?
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
jā, iespējams izgatavot. Pēc US dizaina, kas faktiski ir ļoti līdzīgs ēriksonam.ziedoniz wrote:Cena? T.i. tu piedāvā uzražot? Sanāk, ka tā ir kopija Jorgen Eriksson ražojumam?
cena nav vēl zināma, bet varētu būt kaut kas ~ 60-70 ls ... atkarīgs arī no tā, cik eksemplāros tiek pasūtīts ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
kukuu ...KurBads wrote:jā, iespējams izgatavot. Pēc US dizaina, kas faktiski ir ļoti līdzīgs ēriksonam.ziedoniz wrote:Cena? T.i. tu piedāvā uzražot? Sanāk, ka tā ir kopija Jorgen Eriksson ražojumam?
cena nav vēl zināma, bet varētu būt kaut kas ~ 60-70 ls ... atkarīgs arī no tā, cik eksemplāros tiek pasūtīts ...
ir padomā drīzumā izgatavot kādu short-shifteri priekš c900. Ja kādu interesē, piesakieties ASAP :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Es varētu būt ieinteresēts.
Re:Short-shifter priekš 900 OG
priekš 900 OG?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
priekš 99 :)
Vajadzētu būt vienādiem, bet uzmetīšu vēl aci.
Vajadzētu būt vienādiem, bet uzmetīšu vēl aci.
Re:Short-shifter priekš 900 OG
skaidrs. Par 99 -> 900 OG atbilstību nemāku pilnīgi neko teikt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
ja kādam vēl ir interese, lai piesakās vēlākais līdz pirmdienass rītam.
p.s. SS kloķi principā nevar izgatavot tā, lai tas nerotētu ap savu asi (tiek izmantots metāla šūpojošais gultnis), bet praksē tas īpaši nav jūtams, pie tam, ja ir gumijas kloķa pārvalks, tad tas notur kloķi virzienā.
Lock-out funkcionalitātei principā vajadzētu tikt saglabātai (kā tas nav uz Jorgen Ericson kloķa).
p.s. SS kloķi principā nevar izgatavot tā, lai tas nerotētu ap savu asi (tiek izmantots metāla šūpojošais gultnis), bet praksē tas īpaši nav jūtams, pie tam, ja ir gumijas kloķa pārvalks, tad tas notur kloķi virzienā.
Lock-out funkcionalitātei principā vajadzētu tikt saglabātai (kā tas nav uz Jorgen Ericson kloķa).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Vai tu domā reverse lockout? Man šķiet, ka tas bija, tikai man kaut kādu iemeslu dēļ viņš nestrādā, zinu, ka pats tā taisīju, tikai kāpēc - neatceros :) Bet bez viņa var dzīvot, vienkārši ir jāiegaumē piektā ātruma atrašanās vieta, nevis jāmēģina kloķis aizstumt līdz atdurei labajā pusē un tad sākt meklēt piekto :DKurBads wrote: Lock-out funkcionalitātei principā vajadzētu tikt saglabātai (kā tas nav uz Jorgen Ericson kloķa).
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
jā, reverse lockout. Man tomēr liekas, ka Jorgen kloķim tas nav iespējams. Esmu redzējis viņa kloķi bez cauruma visa štoka garumā. Varbūt viņam ir vairāki varianti.ziedoniz wrote:Vai tu domā reverse lockout? Man šķiet, ka tas bija, tikai man kaut kādu iemeslu dēļ viņš nestrādā, zinu, ka pats tā taisīju, tikai kāpēc - neatceros :) Bet bez viņa var dzīvot, vienkārši ir jāiegaumē piektā ātruma atrašanās vieta, nevis jāmēģina kloķis aizstumt līdz atdurei labajā pusē un tad sākt meklēt piekto :DKurBads wrote: Lock-out funkcionalitātei principā vajadzētu tikt saglabātai (kā tas nav uz Jorgen Ericson kloķa).
Man lockouts liekas diezgan būtisks.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
:silly:ziedoniz wrote:Man šķiet, ka tas bija, tikai man kaut kādu iemeslu dēļ viņš nestrādā, zinu, ka pats tā taisīju, tikai kāpēc - neatceros :) Bet bez viņa var dzīvot, vienkārši ir jāiegaumē piektā ātruma atrašanās vieta, nevis jāmēģina kloķis aizstumt līdz atdurei labajā pusē un tad sākt meklēt piekto :D
Tiem, kas vēl domā vai taisīt vai nezin, ko ko šis pasākums dod- šis ir apsolūts must have priekš c900. Domāju, ka man piekritīs citi. Pie tam par šādu cenu tā ir tik pat kā dāvana.
Aptuvens ieskats par to, kas ir short shifter te.
Bet labāku priekšstatu noteikti var gūt palūdzot test drive kādam, kam šī instalācija ir veikta.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Manam ir caurule ar caurumu vidū, nevis pildīts štoks :PKurBads wrote:
jā, reverse lockout. Man tomēr liekas, ka Jorgen kloķim tas nav iespējams. Esmu redzējis viņa kloķi bez cauruma visa štoka garumā. Varbūt viņam ir vairāki varianti.
Man lockouts liekas diezgan būtisks.
Un nekad neesmu pat bijis tuvu tam, lai netīšām ieliktu reversā (lasīt - raketa :D:D ) - ir vajadzīgs pielikt krietni lielāku spēku, lai saslēgtu ātrumus, salīdzinot ar stock versiju. + daiļā dzimuma pārstāves dažreiz vispār nav spējīgas ielikt atpakaļgaitā, kurai nepieciešams vislielākais spēks :P
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
principā tā tas ir tomēr ļoti daudz kas ir atkarīgs tieši no apakšējās lodes profila. Perfekta lode būs grūtāk slēdzama, kamēr nedaudz "saplacināta" padarīs kloķi vieglu, tomēr vienlaicīgi nedaudz palielinot gājienu.ziedoniz wrote:ir vajadzīgs pielikt krietni lielāku spēku, lai saslēgtu ātrumus, salīdzinot ar stock versiju. + daiļā dzimuma pārstāves dažreiz vispār nav spējīgas ielikt atpakaļgaitā, kurai nepieciešams vislielākais spēks :PKurBads wrote:
jā, reverse lockout. Man tomēr liekas, ka Jorgen kloķim tas nav iespējams. Esmu redzējis viņa kloķi bez cauruma visa štoka garumā. Varbūt viņam ir vairāki varianti.
Man lockouts liekas diezgan būtisks.
Bet tas, ka lielāks spēks IR jāpieliek, ir fakts.
VĒLREIZ - ja kāds vēlas tikt pie īsā gājiena kloķa, dodiet šeit info vai arī uz PM līdz agram PIRMDIENAS rītam. Pēcāk jau būs par vēlu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Lūk kur redzams pats produkts. Ar lepnumu "izgatavots Latvijā".
Ceru, ka pirmie īsā gājiena ātrumkloķa lietotāji šeit padalīsies savos iespaidos.
Ceru, ka pirmie īsā gājiena ātrumkloķa lietotāji šeit padalīsies savos iespaidos.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7