Situācija sekojoša: braucot pa šoseju pazuda reakcija uz gāzes pedāli-> spiežot akseleratoru apgriezieni neceļās, ieliekot neitrālajā motors noslāpa, salonā sāka nelāgi ost pēc deguma, zem haubes oda pēc deguma diezgan izteikti, turklāt nevis pēc degušas izolācijas, bet drīzāk pēc piecepušās eļļas (eļļu mazliet spiež gar vārstu vāka blīvi, bet tā tas notiek jau ļoti sen). Nogaidīju, kamēr atdziest, mēģināju pielaist-> nelec. Eļļa, dzesējamais šķidrums normālā līmenī, nekas nekur netek. Čekendžins nodziest normāli, motora temperatūra noslāpšanas brīdī bija normāla, nekādi citi "anomāli" rādījumi ārā neleca. Benzīna sūknis strādā, visi drošinātāji arī veseli. Šobrīd trūkst ideju, kur sākt meklēt problēmu, varbūt kāds var palīdzēt noorientēties!
SAAB 9000 CDE, 95. gads, 2.3t
9000 problēma
Re: 9000 problēma
99.9%, ka sarkanais bloks nosvila, tev varbūt tas ir melns
Tas ir aizdedzes bloks, kas atrodas uz motora vāka un ir peiskrūvets ar 4 skrūvēm.
Tas ir aizdedzes bloks, kas atrodas uz motora vāka un ir peiskrūvets ar 4 skrūvēm.
Re: 9000 problēma
Piebalsoju kolēģiem!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: 9000 problēma
Aizdedzes kasete tā dara un smird briesmīgi!
Kad mainīsi kaseti, nomaini arī obligāti sveces, citādi var sanākt atkal nosvilināt kaseti ar vecajām svecēm!
Kad mainīsi kaseti, nomaini arī obligāti sveces, citādi var sanākt atkal nosvilināt kaseti ar vecajām svecēm!
Re: 9000 problēma
Un tāpēc bija jauna tēma jāuzcep?