saab 9 5
saab 9 5
Sveiki. Labprāt iegādātos pirmās paaudzes Saab 9 5.
Ideālā variantā gribētu 2,3 aero vagonu ar gāzi un manuālo kārbu, bet tādu diez vai dabūšu.
1. Ar ko man būtu jārēķinās, kam jāpievērš uzmanība, kādas ir izmaksas un viss pārējais. Negribās iegrābties un tādējādi sabojāt iespaidu par Saab kā tādu
2. Kādas ir būtiskākās atšķirības starp modeļa versijām Aero, Griffin, SE, Vector un cik ļoti ir jūtama atšķirība no standarta Saab.
Tas īsumā būtu arī viss. Ceru uz Jūsu atsaucību
Ideālā variantā gribētu 2,3 aero vagonu ar gāzi un manuālo kārbu, bet tādu diez vai dabūšu.
1. Ar ko man būtu jārēķinās, kam jāpievērš uzmanība, kādas ir izmaksas un viss pārējais. Negribās iegrābties un tādējādi sabojāt iespaidu par Saab kā tādu
2. Kādas ir būtiskākās atšķirības starp modeļa versijām Aero, Griffin, SE, Vector un cik ļoti ir jūtama atšķirība no standarta Saab.
Tas īsumā būtu arī viss. Ceru uz Jūsu atsaucību
psss....
Re: saab 9 5
Kāds ir budžets?
Griffin versijā vagoni būs tikai pēdējo gadu vilkačiem (2005-2009), bet tie tāpat ir ārkārtīgs retums
Līdz feisliftam 2001.gadā bija tikai trīs versijas - Aero, Griffin un SE, kur SE bija ļoti dažādi komplektēti (no ļoti plikiem līdz ļoti pilniem). Aero - 2.3T ar 230 zs, nedaudz sēdināta piekare, citādāki amīši, atsperes, lielāki bremžu diski (nevar uzlikt 15" diskus), tā bija jaudīgākā (apzināti nelietoju vārdu "sportiskākā", jo 9-5 ar sportu nav vispār nekāda sakara) versija, bet Griffin - pilnākā no ekstru viedokļa ar Opel 3.0t V6 dzinēju, paredzēta primāri ZA tirgum.
Ja kāds eksemplārs ļoti patīk, dzen uz diagnostiku ARTEH - bez tās var iegrābties pamatīgi
Izmaksas - relatīvs jēdziens, ja esi lietojis tikai Mazdas, Nissanus un Opeļus, labāk nemaz par Saab nedomā
Griffin versijā vagoni būs tikai pēdējo gadu vilkačiem (2005-2009), bet tie tāpat ir ārkārtīgs retums
Līdz feisliftam 2001.gadā bija tikai trīs versijas - Aero, Griffin un SE, kur SE bija ļoti dažādi komplektēti (no ļoti plikiem līdz ļoti pilniem). Aero - 2.3T ar 230 zs, nedaudz sēdināta piekare, citādāki amīši, atsperes, lielāki bremžu diski (nevar uzlikt 15" diskus), tā bija jaudīgākā (apzināti nelietoju vārdu "sportiskākā", jo 9-5 ar sportu nav vispār nekāda sakara) versija, bet Griffin - pilnākā no ekstru viedokļa ar Opel 3.0t V6 dzinēju, paredzēta primāri ZA tirgum.
Ja kāds eksemplārs ļoti patīk, dzen uz diagnostiku ARTEH - bez tās var iegrābties pamatīgi
Izmaksas - relatīvs jēdziens, ja esi lietojis tikai Mazdas, Nissanus un Opeļus, labāk nemaz par Saab nedomā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: saab 9 5
Var dabūt manu 2001. g. 9-5 Aero wagon ar manuālo kārbu!
Melns, nobraukums 279k (īsts!). Uz Arteh nav vērts dzīt, jo rīt tas tur pats būs uz uzfrišināšanu Visi remonti veikti tikai pie tiem, kas saprot no SAAB - Vikingi/Arteh. Ir pieejami visi servisa čeki un servisa grāmatiņa.
Savulaik mainīta ķēde, jauna turbīna, jauna kartera ventilācija utt.
Ja interese, tad uz PM.
Melns, nobraukums 279k (īsts!). Uz Arteh nav vērts dzīt, jo rīt tas tur pats būs uz uzfrišināšanu Visi remonti veikti tikai pie tiem, kas saprot no SAAB - Vikingi/Arteh. Ir pieejami visi servisa čeki un servisa grāmatiņa.
Savulaik mainīta ķēde, jauna turbīna, jauna kartera ventilācija utt.
Ja interese, tad uz PM.
Re: saab 9 5
cm3 ?emsiem wrote:nu ap 2500
Re: saab 9 5
Tādā gadījumā vēl 1000-1500 sakasi remontiem vai arī gaidi, kad tiks pārdots kāds zināms eksemplārs. Placī par šādu naudu nekādu labo 9-5 nedabūsiemsiem wrote:nu ap 2500
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: saab 9 5
Pa 2,5k priekš pirmās paaudzes var atrast.
Es savu Griffinu pa 2 atdevu, bet man bij svarīgi, lai saimnieks adekvāts un nenodzen to auto līdz kliņķim. Nauda nespēlēja tobrīd izšķirošu lomu.
Es savu Griffinu pa 2 atdevu, bet man bij svarīgi, lai saimnieks adekvāts un nenodzen to auto līdz kliņķim. Nauda nespēlēja tobrīd izšķirošu lomu.
Re: saab 9 5
Grifinu pa 2K lati vai 2K eiro atdevi?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: saab 9 5
Emm,.... Neatceros!andrejsb wrote:Grifinu pa 2K lati vai 2K eiro atdevi?
Re: saab 9 5
Gan jau 2k LVL jāpārrēķina uz EUR un tad būs pareizais cipars.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: saab 9 5
Man gan liekas, ka pagājušogad jau bija euro nevis lati.
Re: saab 9 5
Tas jau gan, tikai 2k eur par to auto man izklausās tāds nepieklājīgs cipars, tādēļ es vairāk sliecos uz 2k lvl. Bet gan jau pats labāk zini, pa cik notirgoji.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: saab 9 5
Da labi, re, Vilciņš pa šo summu knapi tika vaļā no izlaizīta auto..lawyer wrote:Tādā gadījumā vēl 1000-1500 sakasi remontiem vai arī gaidi, kad tiks pārdots kāds zināms eksemplārs. Placī par šādu naudu nekādu labo 9-5 nedabūsiemsiem wrote:nu ap 2500
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: saab 9 5
Nu es savu pa 2.5k atdevu,un ari cena salidzinosi maza,pec ta cik tur bij ieguldits.
Re: saab 9 5
Lawyer pats nopirka pa 1000 un pat 1000 nav ieguldijis.... tik rauj kautkadus ciparus no gaisa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...